onverklaarbaar onvruchtbaar...

Hallo,

Robin@ Kan mij echt goed voorstellen dat je je zwaar k#t voelt sorry voor taalgebruik,maar leef echt met je mee.
Hoop echt ook al is het 1% dat het goed zit.
Hoop voor je dat het weekend snel voorbij is.

Liv@ Wat hoopvol voor jouw nu maar duimen dat het voor jouw deze keer raak is.Wanneer moet je nu weer terugkomen?

x susie

Hallo,

@Robin: Wat goed dat je hoop houdt, het is misschien maar 1% maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit dus ik blijf heel hard duimen! Hoop dat deze dag snel voorbij gaat voor je en dat we morgen goed nieuws van je laat horen!!!

@Susie: Moet nu wachten tot 3 januari, vanaf die tijd mag ik testen. Als het positief nieuws is moet ik bellen voor een afspraak voor een echo en als ik ongi word moet ik bellen voor een evaluatie gesprek met de gyn. Ik ga deze maand natuurlijk voor het positieve!!!

Ik ben ook begonnen met de tarwekiemolie, dus wie weet. Moet zeggen dat ik er ook erg aan moet wennen 3xdaags zo een pilletje. Maar het is voor het goede doel!!!

XXX Liv

zo hier ben ik dan ook!
donderdag deed het forum raar en ik had een heel bericht getypt en weg was het! DUS WAS ZO PIST DAT IK GEEN ZIN HAD OM EEN NIEUW BERICHT TE TYPEN!

van het weekend wezen snowboarden in winterberg dus vandaar dat ik zo laat ben met posten!

robin waarom denk je dat het niet goed zit als je geen bloed verliest?
ik heb het al vaker gehoord,dat het later ingenesteld is,dus dat ze denken dat het niet goed zit maar achteraf blijkt het dus wel goed te zitten!! dus zolang er nog geen bloed is moet je je maar niet al teveel zorgen maken! ik had veel bruinverlies,echt dagen achter elkaar!

liv spannend weer hoor!! 3eIUI weer achter de rug! goede kansen benut!!

Goedemorgen dames,

Ik vroeg me af of ik met jullie mee mag schrijven.Ook ik ben onverklaarbaar onvruchtbaar,we hebben een zoontje van 4 waarvan ik binnen 2 maanden zwanger was.Nmr 2 wil niet lukken.Zit nu een jaar in de mm.
Spuit menopur en pregnyl.dit is de laatste maand dat we het "natuurlijk"hebben geprobeerd, in jan mogen we voor iui.We hopen dat dat niet nodig is, mijn nod is 29 dec.Nog een weekje dus.
Heb sinds mijn eisprong al zere borsten en erg moe, zal wel van de pregnyl komen.Maar het is nu 9 dagen na de pregnyl en voel me nog steeds niet mezelf.Nog zere borsten, en erg moe.Ook zit mijn gezicht vol pukkels!
We wachten maar gewoon af!

liefs anies

Hoi Anies,

Natuurlijk mag je meekletsen gezellig!! Ik heb geen ervaring met hormonen, wij hebben iui in de normale cyclus dus kan je niet vertellen of ik dat ook heb. Ik heb afgelopen zaterdag 3e iui gehad    en voel nog helemaal niks. Mijn nod is 3 januari, zou een leuk begin zijn van het nieuwe jaar!!
Waarom krijg je hormonen? Ik hoop dat je niet voor iui hoef en nog net voor het nieuwe jaar een zwangerschap aankondigd!!!

XXX Liv

hoi,

Net terug uit ziekenhuis. Vanmorgen eerst nog eenkeer bloed geprikt. Gyn zei net dat HCG hormoon keurig is gestegen. Wij blij... Vervolgens maakt hij een echo en nog steeds alleen een lege vruchtzak te zien. GEzien de hoogte van het HCG vond de gyn dat hij nu toch echt meer moest zien. Kortom zelfde verhaal als vrijdag dit gaat uitlopen op een miskraam. Vraag is alleen wanneer...
Gyn gaf aan dat ik morgen nog terug kon komen om te bespreken of ik woensdag al curretage wil. Hij gaf echter ook aan dat we ook kunnen afwachten of het natuurlijk af komt, dat brengt toch minder risico's met zich mee dan een curretage.

We hebben nu afgesproken dat we tot volgende week maandag wachten of het natuurlijk afkomt. Als dat niet het geval is heb ik volgende week maandagmorgen een echo en dan meteen curretage.

Dit voelt echt slecht zeker zo rond de feestdagen.

@mier ik snap jou reactie over het bloedverlies maar zowel vrijdag als vandaag is de gyn vrij stellig in wat ze op de echo zien en dat klopt niet met de termijn en de hoogte van het HCGhormoon. Hoe voel jij je? Gaat ook al weer richting je NOD.

@liv Voel jij al iets na al je romantisch geklus en de  goeie IUI??

Ben blij dat ik het hier van me af kan schrijven.

X Robin  

He Robin,

Jemig wat een ellende, ik had echt nog goeie hoop!!! Echt balen, zeker zoals je schrijft met de feestdagen. Ik hoop dat het maar snel vanzelf komt, dan kan je het een plekje proberen te geven. Ik weet echt niet goed wat ik moet zeggen, alles wat in me opkomt om in te tikken lijkt volkomen zinloos er zijn gewoon geen woorden voor! Sterkte en als je even wil schelden, wij luisteren wel hoor!!!!

Ik voel me heel de dag al raar snel aangebrand en erg emotioneel. Weet niet of dat nu al zou kunnen dat het van een zwangerschap is. Misschien is alles me ook een beetje te veel?! Ik heb natuurlijk wel heel veel hoop na die romantische avonden en zo een goeie iui, dus wie weet!!

XXX Liv

Terug
Bovenaan