onverklaarbaar onvruchtbaar...

Goeiemorgen,

Vanmorgen er een test tegenaan gegooid maar die was negatief, ben ik nou te vroeg met testen of houdt mijn lichaam me zo voor de gak dat ik gewoon ongi ga worden zonder dat ik iets voel???
Ik snap er helemaal niks meer van!!! Ben er weer flink beroerd van!!!

Sorry voor mijn ego bericht!!

XXX Liv

@Liv   Wat balen dat je (nog)geen positieve test in je handen hebt!Maar misschien maak je nog te weinig hcg aan, probeer het morgen of overmorgen anders nog een keer!!!Mijn duimen draaien overuren,hihi!!!!
En het is helemaal geen egoberichtje hoor!!!!

liefs anies

Hallo liv,

Wat balen zeg.Vind het helemaal geen egobericht. Hoeveelste dag van je cyclus zit je nu dan?Mischien zoals  anies net ook al schreef ben je nog te vroeg. Hoe langer je wacht hoe hoger je hcg is.
Kan mij voorstellen dat dit nu een flinke teleurstelling is.Weet precies hoe je je voelt en we leven allemaal met je mee.
Houd de moed er nog even in en test over een paar dagen nog een x.
Ik zal ook zeker voor je duimen.

x susie

He Anies en susie,

Ik hoop ook dat ik te vroeg ben, heb vandaag precies mijn nod zit op cd 31. De vorige maanden werd ik op cd 31 in de avond/nacht ongesteld. Maar toen had ik wel al een paar dagen van te voren ongikrampen en dat heb ik nu helemaal niet gehad! En meestal doen een dag van te voren mijn borsten al niet meer zeer en die zijn nu ook nog gevoelig, dus ik heb echt een gevoel van het is raak. Vanuit het ziekenhuis zeggen ze dat je 14dagen na je iui mag testen en dat is vandaag dus had goeie hoop! Of ik heb nog niet genoeg hcg of mijn lichaam speelt een spelletje met me!! Dit laatste kan ik me haast niet voorstellen want ik heb een hele regelmatige cyclus en heb altijd een paar dagen van te voren erge kramp.
Ik wacht nu minstens tot maandag om weer te testen, morgen lijkt me wat te vroeg...

XXX Liv

Ik zal voor je duimen!!Pff je zal wel vreselijk zenuwachtig zijn nu.Ik vind het altijd zo moeilijk om te wachten met testen.
Mischien ben je indd ook te vroeg als vandaag pas je dag van de NOD is.Bij de een is het ook sneller positief de test dan de ander.
En zoals je omschrijft je voelt je anders en hebt het gevoel dat je zwanger bent.Nu hopelijk heeft je lichaam gelijk.
toy toy toy meid.

xx

Liv; heb je net een mailtje gestuurd. Vind het echt heel erg voor je die #$%@^-testuitslag!! Hoop dat je goed geslapen hebt en het een beetje gaat vandaag!! Dikke knuffel! Enne... ego-berichtjes geven niets op momenten als na opnieuw zo'n tegenvaller!! Ik duim nog steeds!!!

Anies; succes morgen in het ziekenhuis!

Susie; ik ben inmiddels bijgelezen. Is het contact met die vriendin na die afspraak hersteld?

X

Vanmorgen roze slijm bij het afvegen (sorry) dus die rdtjes zitten er al aan te komen.... Tjonge jonge ik heb er geen woorden voor........................................

XXX

Liv@ wat balen zeg. Wat een zware tegenvaller weer. Weet niks anders te zeggen eigelijk. Sterkte.

Kammie@ Contact met die vriendin is nog niet helemaal hersteld we hebben erover gesproken,maar zal nooit meer worden zoals het was. En het heeft denk ik ook gewoon tijd nodig.

x susie

Terug
Bovenaan