Hey meiden,
Allereerst GELUKLKIG NIEUWJAAR!!!!En dat al jullie wensen mogen uitkomen!!!
@Kammie, gezellig dat je komt meekletsen!
@Muis, ik snapheel goed dat je seksleven eronder leidt, als je steeds MOET, en niet omdat je zin hebt.Is hier ook wel een beetje zo, maar toch probeer ik maar te denken waar we het voor doen, en meestal komt de zin dan vanzelf
Sorry meiden, ik kan niet allemaal onthouden wat jullie geschreven hebben, en dat naast elkaar, nog een scherm openen lukt me nietSorry!
Ben vandaag weer naar het ziekenhuis geweest, er was nog niet echt wat te zien, zit ook nog maar op dag 8 hoor!Baarmoederslijmvlies was 4,1mm en er was een eitje van 7mm, en meerdere kleinere.Moet maandag weer om te kijken hoe het er dan voorstaat!!!Hoop dat ze goed groeien!!!
Hey, hoe doen jullie dat eigenlijk op het werk?Ik werk als invalkracht op een kinderdagverblijf, en mijn collega's en leidinggevende weten ervan, dat we in het zh lopen om zwanger te worden.Maar voor een folliklemeting moet ik dan ff een half uurtje weg, en op zich is dat geen probleem, alleen dat staat mijn collega dus alleen met bv 8 kids en dat mag dus niet.Er moet dus een andere invalkracht komen, maar die moet dan 3 uur uitbetaald worden, dus das eigenlijk te duur.Heb het meestal wel kunnen regelen dat ik de zh bezoekjes op de dagen of uren heb dat ik vrij ben, maar dit lukt niet altijd!vindt het dan vervelend om mijn leidinggevende te moeten bellen dat ik er weer ff tussenuit moet!!!Ben bang dat ze er op den duur ook zat van wordt, hoe doen jullie dit???
nou meiden, fijne avond!!!
Tot snel!!
liefs anies