hallo allemaal, hier ben ik weer eens. Forum lag er effies uit. Ook ik weer stip op tijd 28 dagjes en pas boem daar waren ze weer. Nu afwachten tot 8 januari, dan voor het eerst sinds 3 jr weer naar de gyn. Ik wordt er steeds verdrietiger om en daarom schrijf ik niet aktief mee. Ook merk ik dat ik het steeds moeilijker vind worden om te vrijen op die momenten dat het "moet". Het seksleven is de laatste tijd al niet zo erg goed . Ik merk dat ik het persoonlijk erg aantrek, dat ik niet gewoon zwanger kan raken.Er niet teveel mee bezig zijn valt ook niet mee, elke dag foliumzuur slikken enz. Hier op dit forum heeft iedereen de laatste tijd wel slecht nieuws,hoor.
Hoe is het met Liv? Spannend hoor, het kan toch haast niet anders dan dat je nu zwanger bent met die overdosis. Wanneer ga je testen?
Hoi anieska, Raar hoor dat je zo vroeg ongie bent geworden. Weet nog van je berichtje dat je 3 eitjes had. Zegt dus helemaal niets over kansen op zwangerschap.
Hoi Mier. Bedankt dat je om mij vroeg. Voor de lijst mag je me noteren op NOD 27 januari. Ronde.....weet ik niet meer 17 of 18. Weinig nog als ik dat met jou vergelijk, dus hopelijk ben jij gauw zwanger dan kunnen wij gauw volgen.
Groetjes, Muis.