onverklaarbaar onvruchtbaar...

quote: liv84 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-12-2008 11:34:04'));

naam
ronde
status
nod
zwanger
uitgerekend

mier1980
25
6 jan. uitleg IUI
1e week febr. 1e IUI
22 jan.

liv84
32
3e IUI  20 dec.
3 jan.

susie_26
18
hsg gehad,nu half jaar op
eigen kracht
11jan.

robin79

muis
14

5 nov. hsg gehad

30 dec.

kriebels

Wietske

27

20

half jaar op eigen kracht!

na 4 mislukte iui's even
 zelf proberen, januari
naar gyn
30 dec.

30  dec

He Mier,

Balen zeg dat je ongi weer is gekomen! Nou iig schiet de iui nu lekker op, hopen dat dat de manier voor julllie is om zwanger te raken. Er gaat nu iig snel wat gebeuren!!!

Hoe is het idd met de andere meiden, zolang al niks van gehoord!!!

XXX Liv

hallo allemaal, hier ben ik weer eens. Forum lag er effies uit.  Ook ik weer stip op tijd 28 dagjes en pas boem daar waren ze weer. Nu afwachten tot 8 januari, dan voor het eerst sinds 3 jr weer  naar de gyn. Ik wordt er steeds verdrietiger om en daarom schrijf ik niet aktief mee. Ook merk ik dat ik het steeds moeilijker vind worden om te vrijen op die momenten dat het "moet". Het seksleven is de laatste tijd al niet zo erg goed . Ik merk dat ik het persoonlijk erg aantrek, dat ik niet gewoon zwanger kan raken.Er niet teveel mee bezig zijn valt ook niet mee, elke dag foliumzuur slikken enz. Hier op dit forum heeft iedereen de laatste tijd wel slecht nieuws,hoor.

Hoe is het met Liv? Spannend hoor, het kan toch haast niet anders dan dat je nu zwanger bent met die overdosis. Wanneer ga je testen?

Hoi anieska, Raar hoor dat je zo vroeg ongie bent geworden. Weet nog van je berichtje dat je 3 eitjes had. Zegt dus helemaal niets over kansen op zwangerschap.

Hoi Mier. Bedankt dat je om mij vroeg. Voor de lijst mag je me noteren op NOD 27 januari. Ronde.....weet ik niet meer 17 of 18. Weinig nog als ik dat met jou vergelijk, dus hopelijk ben jij gauw zwanger dan kunnen wij gauw volgen.

Groetjes, Muis.

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));
document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));

naam
ronde
status
nod
zwanger
uitgerekend

mier1980
26
6 jan. uitleg IUI
1e week febr. 1e IUI
22 jan.

liv84
32
3e IUI  20 dec.
3 jan.

susie_26
18
hsg gehad,nu half jaar op
eigen kracht
11jan.

robin79

muis
14

17/18
5 nov. hsg gehad

27 jan.

kriebels

Wietske

27

20

half jaar op eigen kracht!

na 4 mislukte iui's even
 zelf proberen, januari
naar gyn
30 dec.

30  dec

balen muis ook bij jou weer de rd s!!   hoop dat januari het jaar mooi kan beginnen met een hoop zwangerschappen bij ons!

Muis, Anies en Mier balen zeg weer die RD's hoop dat 2009 voor ons allemaal een zwangerschap en gezond kindje gaat brengen!!!!!!!!!!!!

Mier ik weet niet voor het lijstje wanneer mijn NOD is. Heb natuurlijk die mk en curettage achter de rug en heb geen idee van hoeveel dagen ik nu uit moet gaan. Ik wacht dus maar even gewoon mijn volgende menstruatie af. Hoop maar dat mijn cyclus snel normaal is heb eigenlijk geen idee of de mk de boel door de war kan schoppen?

@liv hoe voel je je?????

@kriebels, wietske,kammie en susie Hoe is het met jullie??

X Robin

Terug
Bovenaan