Hallo allemaal,
Ik wilde een paar dagen niet reageren, maar het lukt niet (hahaha). Ben er weer helemaal bovenop, vind at zo gek hoe snel dat bij mij gaat. Ik huil 1dag vreselijk en dan de 2e dag zie ik alles weer rozekleurig in...
Heb net een afspraak gemaakt met de gyn voor 12feb. vind het helemaal heerlijk een maand geen ziekenhuizen!! Heb goed met mijn mannetje gesproken en wij zijn het allebei goed zat met die mm. Als uit de overige onderzoeken weer bljkt dat alles goed is willen wij (voorlopig) geen iui meer. En het weer tussen de lakens als van ouds maken!!
@kammie: Zit je net een mail te sturen, maar zie hier dat je nog niet oni bent geworden. Balen zeg!! Ga je de gyn bellen als het nog langer duurt?
@Robin: Jemig wat vreselijk lijkt me dat zeg. Ik heb zo een zus en zwager die echt niet meelevend zijn dus weet precies wat je bedoelt!!! Gelukkig zegt het meer over hun dan over jullie!!! Blijf er lekker boven staan, jullie tijd komt nog wel!!!! Wij willen trouwens ook geen hormonen, heb er lang over nagedacht, maar het is bij ons niet nodig. Zo willen wij ook geen ivf, dat hebben we vanaf het begin afaan al gezegd. Dus kan heel goed begrijpen dat je erover twijfelt!!!
@Esk: Bij ons is het heel wisselend, wij beginnen de maand altijd erg goed maar rond mijn ei gaat het verplicht voelen dus dan wordt het weer minder!! Nu hebben wij allebei wel een redelijk hoog libido en we proberen elkaar altijd te verrassen. Mijn mannetje boekt meestal 1x in de 2 mnd een weekendje weg en ik ben nogal van de kaarsjes etc. als hij 's avonds thuis komt. Mijn libido wordt veel minder van die iui, omdat ik daar telkens zo nerveus van werd kon ik ook niet meer aan seks denken!! Hoop dus dat onze rustperiode weer zorgt voor romantische nachten!!
Ik las laatst een artikel van een belgische gyn en die schreef dat bij veel seks met een hoop plezier meer procent zwanger raakt dan bij de hulp in het ziekenhuis. Het ging dan over stellen die onverklaarbaar onvruchtbaar zijn. Hij schreef ook dat verzekeringen beter vakanties konden geven dan vruchtbaarheidsbehandelingen, omdat stellen vaker zwanger terug kwamen van een vakantie dan uit een ziekenhuis. Ergens geloof ik dat wel, kijk bijv eens naar stellen die in hun rust maand zwanger raken (Robin).
Ik krijg hierdoor zo gemengde gevoelens, ik wou dat ik mijn gedachte op iets anders kon zetten en zo gewoon een keer spontaan zwanger zou raken. Maar ja hoe doe je dat???
XXX Liv