onverklaarbaar onvruchtbaar...

Goedemorgen!!!!

@Mier, ik spuit nu voor de vierde of vijfde maand menopur, en dan als afsluiting pregnyl.Het valt allemaal wel mee, alleen de afgelopen maand had ik last van bijwerkingen van de pregnyl.Verder heb ik het idee dat ik hoofdpijn krijg van de menopur, maar kan ook toevallig zijn hoor!
Op zich heb ik er wel vertrouwen in, maar ben nog niet zwanger, volgende maand(als het met de eerste iui niet gelukt is)gaan we over op puregon.
Dit schijnt makkelijker te zijn, met menopur moet je zelf je dosis mengen, en puregon is een kant en klare prikpen.Hoop natuurlijk dat het niet nodig is, en dat ik deze maand gewoon zwanger ben,hihi!!!!
Succes vandaag met je prikinstructies!!!!!

Liefs anies

Hallo meiden. Als het mag wil ik hier graag meekletsen over zwanger worden via de MM. Ik heet linda en ben ben 30 jaar. Ik heb PCO en vijandig baarmoederslijmvlies. Wij starten deze maand met IUI. Ik mag vandaag beginnen met 75IE menopur te spuiten en moet vrijdag weer terug voor een follikelmeting.
Ik heb vorige maand de HSG gehad, wat mij reuze meeviel.
Mijn vraag is zijn er bijwerkingen aan de menopur. Ik heb voor mijn PCO clomid geslikt, daar had ik flinke opvliegers van en erg emotioneel.
Ik lees hier al een poosje mee, maar heb nooit gereageerd, omdat ik de eerste 2 maanden alleen maar onderzoeken had.

Iedereen hier veel succes met zwanger worden.

Groetjes Linda

Hallo Linda; welkom!

Ik start hopelijk ook deze maand (hopelijk) met IUI na 4 negatieve slt's. Ik ben op dit moment in afwachting van mijn menstruatie die met Primolut opgewekt is. Ook de opvliegers en emotionele reactie van Clomid herken ik  (4 ronden achter de rug). Zoals het er nu uitziet ga ik deze ronde als ik ongesteld ben geworden weer aan de Clomid. Met Menopur heb ik (nog) geen ervaring. Welke cyclusdag ben je nu?

Veel succes er in ieder geval mee!

Hoi Kammie.

Ik zal even vertellen hoe het echt zit. Wij zijn in oktober 2005 gestopt met de pil. Na drie maanden nog geen menstruatie op gang gekomen. Toen ben ik naar HA gegaan. Deze stuurde mij meteen door naar de gyn. Waar dus PCO werd vastgesteld. Toen ben ik gestart met eerst een provera kuur voor menstruatie op te wekken en toen gestart met clomid. Na 5 maanden had ik eindelijk een goede eisprong. Waarna we zouden starten met IUI. Maar toen kochten we een nieuw huis, wat van top tot teen verbouwd moest worden. Dus zijn we gestopt met behandelingen, maar wel elke maand zo geklust. Op de hoop dat het misschien toch spontaan ging. Nu 2 jaar later nog niets zijn we weer gestart. Heb nu een regelmatige cyclus van 30 dagen. Dus van de clomid ben ik af. Vanavond moet ik werken. Baal wel dat ik de eerste spuit op het werk moet toedienen. Anders kun je rustig de tijd nemen. Nu dus niet. Ben niet zo'n held om mijzelf te spuiten. Maar ja, ook daar komen we wel overheen.
Maar om je vraag te beantwoorden ik zit nu op cyclusdag 7
Groetjes Linda

linda welkom

nou vanmorgen dus naar het ziekenhuis geweest,ik heb de puregonpen al meegekregen en infoboekjes en cd hoe je moet gaan spuiten,volgende week maadag  komen voor de prikinstructie.
ik moet dus op cd 3 gaan spuiten met de puregon en om het eitje te laten springen krijg ik (waarschijnlijk) een pregnyl spuit en dan daarna de inseminatie!

xxx mier

Terug
Bovenaan