onverklaarbaar onvruchtbaar...

Hallo meiden,

Ik vind het ook wel lastig hoor op het werk, ws heb ik as maandag mijn iui, dus moet ik ook vrij(werk op een kinderdagverblijf)gelukkig beldde een collega die wel wou ruilen.Ik moet soms idd ook vrij, maar tot nu toe geen probleem, werk flexibel, ben oproepkracht, dus kan het zelf ook een beetje indelen.

Moet morgen weer voor een follikelmeting naar het zh, ben beniewd, is dan dag 14!!!Had gehoopt mijn iui dan al te hebben, maar helaas groeien e eitjes deze maand niet zo snel!!!
Ik ben al een aantal maanden menopur aan het spuiten, maar toch is mijn cyclus nog niet helemaal tippie top.2 maanden geleden was het 35 dagen, vorige maand 26 dagen, en deze maand wordt weer een langere cyclus, omdat ik ws pas maandag mijn iui heb.Hebben jullie ook wisselende cyclussen???

Liefs anies

hoi anies,

vind je het niet lastig dat je de menopur moet mengen?
ik kon kiezen tussen de menopur en de puregon,puregon is makkelijker want is kant en klaar in een prikpen.
ben benieuwd allemaal hoor!
ik krijg ook waarschijnlijk een pregnyl spuit (de gyn zei iig dat ik nog iets kreeg dat het eitje ging springen)

liv hoe is het met je?
voor jou even geen IUI meer? wil je niet met hormonen proberen?

xxx mier

Hoi Mier,

Wat fijn dat er nu een eens is wat gaat gebeuren zeg!!! Vind je het niet spannend allemaal, misschien is dit voor jou wel de manier en ben je straks ineens zwanger na al dat lange wachten!!! Ik hoop het voor je!!

Ik heb idd even rust, moet 12 feb. weer terug naar de gyn voor evaluatie dus we hebben nu sowieso een maandje rust. Ik moet zeggen dat ik dat na 3 x iui ook wel even nodig heb. Ik vond de teleurstellingen extra groot, omdat bij mij de hoop veel groter was dan op de normale manier zwanger worden. Ik weet niet of ik voor de hormonen wil gaan. Heb altijd met mijn mannetje dezelfde mening gedeeld dat we niet verder willen gaan dan iui zonder hormonen. Ik wacht nu eerst het geprek af en de verdere onderzoeken wat er weer uit gaat komen. Als dit weer allemaal goed blijkt te zijn willen we het eerst weer een tijdje zelf proberen. Moet wel zeggen dat hoe langer het duurt ik ook nadenk over hormonen, want de wens blijft zo groot dat ik steeds toch mijn grenzen wil verleggen. Ik wacht gewoon eerst het gesprek af en dan zie ik wel weer verder. Ik vind het allemaal erg moeilijk, wou dat ik hier nooit over na had hoeven denken!!!

XXX

Hoi meiden,

Nou vanmorgen naar het zh geweest, en een flinke tegenvaller.Zit nu op cyclusdag 14 en er was niks te zien!!!!Snap er niks meer van, de arts ook niet!!!
Moest bloedprikken en vanmiddag bellen voor de uitslag, als de uitslag goed is moet ik weer hoger gaan spuiten!!!En dan maandag weer komen voor een follikelmeting.Ben het zooooo zat allemaal!!!!!Kom 2a3 keer per week in het zh!!
Dusss iui maandag gaat ook niet door!
@Liv(volgend mij vroeg jij dat over menopur)ik heb niet de keus gehad tussen menoper en puregon, en idd is het spuiten nu wel lastig omdat je moet mengen, moet nu 2 tabletten op 1 vloeistog en daar o,8ao,9 van spuiten, zit op bijna 150IE..

liefs van een balende anies

Hier ook nog een balende vrouw! Ben gisteren voor eerste gesprek in zh geweest. Gedoucht en lekker fris voor wat komen zou. Allereerst zat ik al bijna 3 kwartier te wachten, vervolgens een gesprek van 5 minuten en toen weer klaar. Niks geen inwendig onderzoek? Bloedprikken op dag 3 en 21. ( net geweest) Potje met zaad inleveren volgende maand ( weer maand voorbij) Gyn heeft nog wel over HSG gehad en ik heb al info over IUI. ( lijkt me erg voorbarig) Andere onderzoeken zijn volgens haar niet van toepassing als bloedwaardes goed zijn. Vervolgens een gesprek met verpleegkundige. Zei vertelde toen dat ik toch een inwendig onderzoek moest hebben begin van de cyclus. WAAROM DOEN ze dat dan niet gelijk!!!!! Nu moet ik er speciaal voor terug komen. ( 1 uur rijden) Oja, en het kan tegelijk met bloedprikken op dag 3. ( joepie, als ik nog ongi ben) Dat is helemaal niet erg zei ze. Nou, ik ben boos geweest! Ze kon het niet begrijpen. Nou ik vind dat vies! Ik ben niet preuts of zo maar het moet ook allemaal in je koppie goed blijven en dit vind ik tever gaan! Moet nu ik dus die dag ook  mijn zoontje ergens heen brengen,  hij mag me zo niet zien liggen.  Dag 3 valt op een werkdag, moet ik dus vrij nemen. GRRRRR Ik weet dat het allemaal voor een goed doel is maar dit vind ik allemaar zo raar gaan, dat ik eigenlijk al spijt heb dat ik in de m.m. gaat.  Ook de volgende afspraak is nog niet gemaakt.   Mijn man begreep  me gelukkig wel, maar hij zei wel dat ik moest beseffen dat het allemaal voor een heel goed eindresultaat doen. Tja, wie kan me dat garanderen als je vandaag beseft dat je eigenlijk al 2 jaar verder bent.............met zwanger worden.

Sorry voor mijn geklaag. Moest het even van me afschrijven.

Een heel verdrietig muisje.

@liv; je verlegt elke x je grenzen,ik had ook nooit verwacht dat wij zo ver zouden gaan.
als jullie even pauze willen nemen,prima toch!

@anies; ik ben blij dat ik kon kiezen,ik weet nog niet hoeveel ik moet gaan spuiten.

@muis;wat een vervelend bericht!! ja ik vind dat ook niks hoor!

xxx mier

Terug
Bovenaan