onverklaarbaar onvruchtbaar...

hey

afgelopen maandag heb ik de prikinstructie gehad!
ik zie er helemaal niet tegenop,en ik heb me maandag al geprikt (zonder hormonen natuurlijk) ze zei dat ik er aanleg voor had en totaal niet bang was! dus dat dat wel een groot voordeel is! waarschijnlijk kan ik pas volgende maand ermee beginnen omdat we volgende week op vakantie gaan  en mijn ei in de vakantie gaat vallen,dus dan kan er geen IUI plaatsvinden.
wel jammer maar het is niet anders! het is in ieder geval in werking gezet.
ik ga dus eerst puregon spuiten en dan als laatste de pregnyl spuit!

liv hoe is het met je?

susie hoe is het met jou? zag dat je nu om en nabij je nod ben.

kriebels en muis ook alles goed?

anies bij jou ook alles goed? bijna de IUI?

xxx mier

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));

naam
ronde
status
nod
zwanger
uitgerekend

mier1980
26
prikinstructie gehad
nu afwachten wanneer ik
kan beginnen vanwege vakantie!
22 jan.

liv84
32
even Pauze!!
4 feb.

susie_26
18
hsg gehad,nu half jaar op
eigen kracht
16jan.

robin79
14
5 nov. hsg gehad

muis

30 dec.

kriebels
27
half jaar op eigen kracht
30 dec.

Wietske
20
Na 4 mislukte iui's even zelf proberen
januari naar gyn
30 dec.

Esk
19
wachten op IUI in maart
25 jan (mijn verjaardag)

He meiden!!!

Hier alles goed, ben even een tijdje niet geweest om alles op een rijtje te zetten in   mijn hoofd. En het is gelukt!! 12feb moeten we weer naar het ziekenhuis vooe evaluatie en de rust die er nu is vind ik heerlijk. Ik doe deze maand geen lh testen maar laat het even voor wat het is (gewoon rust dus).. Het voelt goed, merk dat ik er veel minder gefocused mee bezig ben. Eigenlijk ben ik er even helemaal niet mee bezig. (ik lees wel af en toe mee hoor!!)

@Mier: Eindelijk is er wat voor je in gan gezet, spannend!!! Lekker dat je met vakantie gaat zeg, misschien raak je in de vakantie gewoon zwanger, dan hoef je helemaal niet voor iui!!! Ga je wel al souiten deze maand en het zelf proberen of wacht je nog een maand??

@Susie: Bijna je nod spannend!! Ik las dat je er al weer erg mee bezi bent, erg herkenbaar!! Voel je al wat?

De rest van de meiden, hoe is het met jullie allemaal. Er komen binnenkort heel veel iui's geloof ik... Ik hoop dat er gauw eens wat zwangeren hier komen!!!!!!!

XXX Liv

Hey meiden,

Hoe is het met jullie???Hier alles goed!!!Morgen mijn eerste iui, vind het wel spannend hoor!!!!Mag na de iui een kwartiertje blijven was dit bij jullie ook zo???

@Susie, het wordt nu echt spannend, duim heeeeel hard voor jullie!

Mag ik trouwens ook in jullie lijstje???
Zet mezelf er wel ff tussen!!hihi

naam
ronde
status
nod
zwanger
uitgerekend

mier1980
26
prikinstructie gehad
nu afwachten wanneer ik
kan beginnen vanwege vakantie!
22 jan.

liv84
32
even Pauze!!
4 feb.

susie_26
18
hsg gehad,nu half jaar op
eigen kracht
16jan.

robin79
14
5 nov. hsg gehad

muis

30 dec.

kriebels
27
half jaar op eigen kracht
30 dec.

Wietske
20
Na 4 mislukte iui's even zelf proberen
januari naar gyn
30 dec.

Esk
19
wachten op IUI in maart
25 jan (mijn verjaardag)anies             19?? do 15 jan eerste iui                               denk 29ste 14dg na iui

liefs anies

Hallo allemaal,

Mier@ Wat spannend allemaal dus je bent begonnen met prikken?En wie weet wat liv scheef gebeurd het wel spontaan als je met vakantie bent.

Liv@ Vind het goed van je dat je even een rustpauze hebt genomen. Volgens mij kan je er nu weer helemaal tegenaan.
Ik denk ook iedere keer moet er niet zo over nadenken,maar vind het erg moeilijk vooral als nod nadert zoals nu.
Ik moet de 29ste naar het ziekenhuis en dan hoop ik zo snel mogelijk kijkoperatie te krijgen heb zoiets van hoe eerder hoe beter.

Inmiddels nu op cyclus dag 31 dus zit iedere keer al weer af te wachten wanneer ik het wordt. Pfff wel vermoeiend hoor voel nog niks dus heb nog hoop.
Vorige week wel veel krampen gehad, maar nu niks meer.
Heel gek,maar omdat ik nieuwe baan heb waar ik 1 maart mee begin heb ik nu zoiets van laat ik deze 2mdn maar gewoon ongesteld worden anders begin ik bij een nieuwe baan en dan moet ik zeggen dat ik zwanger ben denk niet dat ze daar zo blij mee zullen zijn. Wat zouden jullie doen?
Zal het dan wel uitleggen natuurlijk dat ik al zo lang bezig ben en dat het niet zo gepland is,maar denk niet dat ze het mij in dank afnemen.Je krijgt dan toch allemaal roddels enzo.Maar toch houd dat mij nu wel bezig gek is dat he.
Nou ja ga er wel vanuit dat ikongesteld word al heb ik nog geen klachten op hele erge pijnlijke borsten na.
Duimen jullie voor mij??

x

uhhh ik ben nog niet begonnen met spuiten.
dat prikken was om te testen ofdat ik mezelf zou durven prikken,dus ik heb mezelf geprikt zonder hormonen.
ik denk dat ik niet kan spuiten als er geen IUI plaatsvind,ik kan het voor de zekerheid nog wel even navragen....want als ze geen echo kunnen doen op dag 10 (vanwege mijn vakantie) dan kunnen ze ook niet zien hoe ik op de hormonen reageer!

xxx mier

oo sorry   mier dan heb ik het even te snel gelezen.
Maar is toch ook al heel wat om op jezelf te oefenen lijkt mij doodeng zeg om jezelf te prikken.Ik ben zelf verpleegkundige en prik dus wel andere mensen,maar mezelf bahh nee zou ik toch heel eng vinden.

Terug
Bovenaan