onverklaarbaar onvruchtbaar...

Kammie, ontzettend gefeliciteerd met je zwangerschap, jij brengt hoop voor vele onder ons... laat je af en toe wel even weten hoe het met je gaat?

Voor mij is het nu dag 13 van de cyclus, en zoals gewoonlijk had ik vanmiddag buikkrampen wat voor mij een teken is dat het ei op springen staat... zonder hoop te vestigen weet ik dat ik in ieder geval weer op het wachtbankje kan!

Duimen maar weer!!!! Ook voor de andere meiden natuurlijk!

Liefs, Kriebels

Hoi meiden,

Hoe is het met jullie???
ben vandaag weer in het zh geweest voor een fm, en goed nieuws,er zat een ei van 18+mm.Dus vanavond nog 1x menopur, morgenavond tussen 22.00 en 24.00 de pregnyl en dan donderdag om 10.15 de eerste iui!Heb dus op dag 21 mijn iui!!!
Spannend!!!!!

Liefs Anies

He Kriebel,

Wij zijn precies gelijk, zit ook op dag 14 vandaag. Grappig. Heb jij dus ook last van krampen? Die had ik dus ook afgelopen zaterdagavond heel erg!. Moest echt gaan verzitten op de bank. Wil dit zeggen dat je dan je eisprong hebt? Is dat dan niet te snel? Ik heb 's ochtends tot nu toe getemp, en pas vanochtend was iets hoger. (0.3 graad)

Hoi Anieska, wat fijn dat je alsnog deze week IUI krijgt. Dag 20 of zoiets? Heel veel succes donderdag en laat effies weten hoe het is gegaan.

Ik ben vorige week naar zh geweest voor eerste gesprek. Zoals ik eerder schreef was ik nogal verdrietig over hoe het allemaal ging. Vandaag toch even teruggeweest. Was hele lieve dame aan de balie, sorry het is allemaal bij jou fout gegaan. Heb je tijd dan krijg je nog even een gesprek en de formulieren mee. ( had ik dus ook niet meegekregen!) Heb nu de juiste info. Moet op dat 21 en de 3e bloedprikken en dat hoeft niet eens dezelfde cyclus te zijn. Mag ook gerust de 4e dag komen, dan ben ik niet meer ongie en kan ik gelijk inwendig onderzoek doen. Begin volgende maand zijn dus alle onderzoeken gedaan. Dus  in maart nog een HSG en dan..... Hoop niet dat ik dit nodig heb en dat ik eindelijk deze maand eens zwanger mag zijn........( heb zeker deze dagen goed geklusd).

Trouwens, bij ons in het ziekenhuis zeggen ze ook de 2 dagen voor de eisprong klussen, dus niet om de dag. Moet je wel weten welke dat precies zijn natuurlijk.

Een positieve Muis.

Hallo
Ben vandaag weer bij de gyn geweest voor fk-meting. Het eitje was vandaag 14 mm. Nu nog twee dagen spuiten. Woensdag terugkomen en dan vrijdag de inseminatie.

Mamavanjesse: heb je toch nog deze week de inseminatie. Veel succes.
Groetjes Linda

Hey muis, ik heb een cyclus van gemiddeld 27 dagen, dus op dag 13/14 een eisprong hebben is dan niet zo vroeg, spannend dat we gelijk lopen, mijn NOD is 26-01 en bij jou???

Meiden die deze weg nog IUI hebben, ik duim voor jullie!

X kriebels

Hoi Kriebel,

Mijn NOD is 27 -01, bij een cyclus van 28 dagen. Dus volgens de krampen zou ik mijn eisprong al misschien eerder gehad kunnen hebben?  Zou dus nu zomaar dag 13 al mijn eisprong geweest zijn? In ieder geval zitten wij weer op het wachtbankje......

pfff ik zit weer te wachten op NOD inmiddels op dag 29 toch altijd weer spannend.Zal wel weer niet zo zijn en ga ik ook vanuit,maar toch blijf ik de hoop houden.
Vind moeilijk om mij zo op deze dagen op andere dingen te focussen.Verwacht vrijdag ongesteld te worden aangezien ik afgelopen maanden ook op dag33 zat.
En dan ga ik dit weekend nog weekendje weg ook met familie zal dus zwaar chaggiee en rot/verdrietig voelen als zo is.
Duimen jullie voor me??

x susie

Terug
Bovenaan