onverklaarbaar onvruchtbaar...

hallo,

Hier ben ik ieg.Weet niet waar de rest is gebleven. Is wel stukken rustiger geworden op dit topic.
Bijna weer tijd voor mijn NOD.Vandaag dag 26 alweer.Afgelopen maanden NOD op dag 33 dus dat zou betekenen dat het volgende week zover is.
Heb alweer enorme pijnlijke borsten verder nog geen krampen.
Waar ik deze maand wel last van heb is enorme stemmingswisselingen.Kan echt om niks boos worden,maar dan ook echt boos.Normaal heb ik het niet zo heel erg.Hebben jullie daar ook zo last van als je NOD eraan komt?

Als mijn NOD er is.Moet ik direct naar zh bellen voor afspraak samenlevingstest.Dus ben benieuwd.Hoop uiteraard dat het niet komt,maar merk dat ik nu de laatste maanden beetje hoop van natuurlijke zwangerschap op heb gegeven.Zou het mij niet kunnen voorstellen dat ik zo na lange tijd toch spontaan zwanger wordt.

@Mier jij gaat dus bijna starten met IUI.Spannend.Moet je dan ook bellen als je ongesteld bent geworden? En dan met of zonder hormonen?Volgens mij las ik ergens met toch?

x susie

Hallo meiden,

Er wordt idd erg weinig geschreven, dus zal ons bij deze even omhoog halen....

Bij mij op dit moment een groot dilemma. A.s donderdag moet ik naar de gyn en omdat mijn vriend weg moet voor zijn werk moet ik allen. We balen hier allebei erg van, dus heb vanmorgen even met de gyn gebeld (wilde eigenlijk de afspraak verzetten), maar zij zei dat het niet geeft om deze afspraak allen te komen en ze heeft extra tijd ingepland omdat je alleen toch minder inf opslaat (dus kan alles extra lang besproken worden)
Nu vroeg ik wat er allemaal precies besproken gaat worden, de gyn zei dat ze wilde proberen iui met  medicatie te gaan doen en de laatste onderzoeken.
Nu was ik er heilig van overtuigd (en mijn lief ook) dat wij niet voor de medicatie wilde gaan.
Maar nu zegt mijn gevoel, laten we nog 1 stapje verder gaan ik wil zooooooo graag een kindje!!!' Heb ik echt meer kans met hormonen, weten jullie dat...... En wat zouden jullie doen....

Sussie, ik snap wat je bedoelt ik heb ook vaak het idee waarom zou het bij ons wel op de normale manier lukken na zo een lange tijd. Maar volgens mij word ik niet veel sneller boos voordat ik ong moet worden, maar misschien denkt het mannetje hier anders over hahahaha. Toch wel weer spannend he zo net voor je nod, het blijft altijd maar hopen!!!!! Ik duim voor je!!!!!!!

Mier, voor ju is het bijna zover echt spannend meid!!! Ik hoop dat jij de eeste keer zwanger ben met al die hormonen, dan ga ik misschien sneller over de schreef!!!!!

Sorry van de kleine letters, geen idee hoe ik het voor elkaar heb gekregen!!

XXX Liv

hey liv,

ja de IUI wordt zeker vergroot met hormoonstimulatie!
op freya.nl wordt dat ook beschreven.

jammer dat er zo weinig wordt gekletst de laatste tijd...

voor ons is het idd bijna zover!!
waarschijnlijk eind van de week,begin volgende weef beginnen met spuiten!

xxx mier

Daar ben ik ook weer hoor...
Hier nog niets positiefs te melden, de klusdagen zitten er alweer op. 22/23 febr. weer NOD. Moeilijk hè, om positief te blijven... of er ooit spontaan (of met hulp) nog iets gaat gebeuren bij ons allemaal. De meiden op dit topic zijn ook al zo lang bezig en helaas zien we maar weinig doorschuivingen naar een 'zwanger zijn' forum.

Meiden, ik heb nog niks besloten over een vervolgstap. ik dacht van het najaar dat mijn man het niet wilde en toen zei hij: ja, maar dan krijgen we er misschien spijt van... en vorige week begon hij er toch weer over dat we geen medische dingen zouden doen en daarin toch al verder zijn gegaan dan we aanvankelijk van plan waren... Daar wordt ik dus ook niet wijzer van...

Ik heb vandaag een sollicitatie gesprek gehad voor een interne andere functie, ik ben blij dat ik mijn aandacht ff ergens anders op kan richten.

Ik ben wel blij dat dit topic nog steeds actief is, meiden, ik duim nog steeds voor allemaal!!!

Liefs, Kriebels

naam
ronde
status
nod
zwanger
uitgerekend

mier1980
27
beginnen met spuiten
half februari
14 febr.

liv84
32
even Pauze!!
4 maart

susie_26
19
Over 4 wk samenlevingstest,daarna kijkoperatie,starten met IUI
15  febr.

robin79
14
27-1 controle curettage
geen idee

muis
20
bloedprikken, feb terug z.h.

kriebels
29
half jaar op eigen kracht
22 0f 23 febr

Wietske
22

Na 4 mislukte iui's even zelf proberen
januari naar gyn
17 feb

Esk
20
wachten op IUI in maart

Nou dames,

Kan weer op naar de volgende maand.Vanavond eerder dan normaal ongesteld geworden.
Echt heel vreemd al die anderhalf jaar nog geen enkele keer zo op tijd ongesteld geweest.
Normaal dag 33/34 van mijn cyclus vandaag 29.Had echt totaal nog niet verwacht.
Mischien komt het omdat ik onbewust het plekje heb gegeven dat we gaan starten met iui en dat ik daardoor toch minder gespannen ben (zo voel ik mij niet hoor).
Nou ja toch weer een tegenvaller.
Morgen even gyn bellen om afspraak te maken voor samenlevingstest.
Vraagje mischien rare vraag,maar weten de mensen die samenlevingstest hebben gehad of je dus je wel mag douchen (van onder) op de ochtend van je samenlevingstest.Mischien hele rare vraag hoor vandaar dat ik hem hier stel en niet aan telefoon bij gyn.Ja dacht mischien dat al die zaadjes dan weer wegspoelen hahaha.
Nee je weet maar nooit.

x susie

Terug
Bovenaan