Hallo meiden,
Er wordt idd erg weinig geschreven, dus zal ons bij deze even omhoog halen....
Bij mij op dit moment een groot dilemma. A.s donderdag moet ik naar de gyn en omdat mijn vriend weg moet voor zijn werk moet ik allen. We balen hier allebei erg van, dus heb vanmorgen even met de gyn gebeld (wilde eigenlijk de afspraak verzetten), maar zij zei dat het niet geeft om deze afspraak allen te komen en ze heeft extra tijd ingepland omdat je alleen toch minder inf opslaat (dus kan alles extra lang besproken worden)
Nu vroeg ik wat er allemaal precies besproken gaat worden, de gyn zei dat ze wilde proberen iui met medicatie te gaan doen en de laatste onderzoeken.
Nu was ik er heilig van overtuigd (en mijn lief ook) dat wij niet voor de medicatie wilde gaan.
Maar nu zegt mijn gevoel, laten we nog 1 stapje verder gaan ik wil zooooooo graag een kindje!!!' Heb ik echt meer kans met hormonen, weten jullie dat...... En wat zouden jullie doen....
Sussie, ik snap wat je bedoelt ik heb ook vaak het idee waarom zou het bij ons wel op de normale manier lukken na zo een lange tijd. Maar volgens mij word ik niet veel sneller boos voordat ik ong moet worden, maar misschien denkt het mannetje hier anders over hahahaha. Toch wel weer spannend he zo net voor je nod, het blijft altijd maar hopen!!!!! Ik duim voor je!!!!!!!
Mier, voor ju is het bijna zover echt spannend meid!!! Ik hoop dat jij de eeste keer zwanger ben met al die hormonen, dan ga ik misschien sneller over de schreef!!!!!
Sorry van de kleine letters, geen idee hoe ik het voor elkaar heb gekregen!!
XXX Liv