onverklaarbaar onvruchtbaar...

hey susie,jij ook hier!!

hey kammie,

ben jij ook voor de start van de IUI zwanger geworden of dmv IUI?
ik heb vorig jaar januari ook een mk gehad,nu nog net spontaan voor de start van de IUI zwanger geraakt! gaan jullie nu aan IUI beginnen???

xxx mier

Suzie en Mier; Sorry, ik dacht dat ik het hier ook al verteld had van de miskraam. Ik schrijf op meerder forums en ben dus af en toe even kwijt waar ik wat heb achtergelaten... Maar ik was inderdaad tegen alle verwachtingen in spontaan zwanger geworden in de rustmaand voordat we aan IUI zouden beginnen. Mocht het nodig zijn gaan we alsnog aan IUI. Heb nu "geproefd" aan het zwanger zijn en dat smaakt naar meer!!
X

Kam,

Nee wist het niet.
Dus jij ook in je rustmaand voor IUI wel spontaan zwanger geworden.Helaas dat het zo is afgelopen,maar die rustmaand doet een hoop zeg.
Hoor/lees het zo vaak de laatste tijd dat mensen dan toch spontaan zwanger worden.
Jij was dus ook nog niet begonnen met IUI.
Maar ga je nu op eigen kracht nog even verder?Of start je alsnog?

x susie

Hey meiden,

er is weer goed gepost hier!!!
Mier... hartstikke gaaf om te lezen dat je in verwachting bent, zoals meerdere meiden al schreven is het goed om een keer positieve berichten te lezen, dat geeft de mens weer hoop. Ik vind het super dat je hier wilt blijven posten om ons het wel en wee van je zwangerschap mee te laten beleven...
Heb ik het goed onthouden dat je je de dagen voorafgaand aan je NOD voelde alsof je wel ongi ging worden??? Ik blijf het menselijk lichaam toch onberekenbaar vinden. Mijn NOD staat voor morgen op het programma, ik heb al wel een paar daagjes last van steken, maar dat heb ik eerder ook al eens gehad. Toch blijf ik duimen, zeker na jou verhaal. Wij gaan qua rondes redelijk gelijk op, dus hopelijk ben ik toch eindelijk ook eens aan de beurt.....

Susie, spannend joh, een kijkoperatie... ik heb ook nog nooit in het ziekenhuis gelegen of geopereerd, dus ik kan me voorstellen dat je het spannend vind. Ik heb wel een HSG gehad en ik moet zeggen dat ik natuurlijk blij ben dat er met ons (mijn man en mijzelf) niets mis is, maar ik had ook zoiets van: als er iets mis is, wil ik dat gewoon weten, dan kan ik me er tenminste bij neerleggen dat ik geen kindje kan/ga krijgen.

Kammie, wat vervelend van je mk, ben je nu op eigen kracht opnieuw aan het proberen in verwachting te raken of ga je direct weer door met de IUI???

Andere meiden, we blijven positief, al dat duimen en de glitters van mier, dat moet toch goed komen???!!!!

Fijn weekend!

Liefs, kriebels

hoi kriebels,

idd je heb het goed gelezen,ik dacht idd dat ze weer kwamen,maar nee hoor ze bleven weg. totaal verrast,we hadden het niet meer verwacht dat het nog spontaan ging gebeuren.
vandaag je nod datum!! spannend! ik hoop dat ze voor jou ook weg mogen blijven!
net als alle anderen hier!
ik hoop dat mijn glitters geluk voor jullie brengen.
mijn duimen draaien voor je kriebels.

xxx mier

Hallo dames,

Kriebels@Maar heb jij nooit kijkoperatie gehad dan??Bij ons beide is ook alles goed verder,maar omdat we onverklaarbaar onvruchtbaar zijn,omdat we nu 2 jaar bezig zijn zonder resultaat doen ze toch een kijkoperatie bij mij.
Ben jij wel bezig met IUI dan?
Spannend je NOD zit eraan te komen.Nou succes hopen dat jij de volgende bent met positief nieuws.

Zo net naar de huishoudbeurs geweest met een hele grote groep pfff ben gesloopt.
Nee wat hebben wij nou weer bij de huishoudbeurs zit ook in andere zaal de negen maandenbeurs kwamen we ineens via de ene hal daar terecht,omdat je erdoorheen moest lopen om bij de andere hal te komen.
Nou echt waar de tranen stonden in mijn ogen.Vreselijk.
Mijn vriend kreeg hardkloppingen en wilde er zo snel mogelijk uitkomen,maar ja was zooo druk dat we er bijna niet uitkwamen.Sprak nog zo'n standhouder ons aan.Nou echt waar voelde mij diepongeluk niet normaal kon wel janken.Al die zwangere om ons heen en al die kinderspulletjes.Pfff wat een nare ervaring was dat.
Ik dacht hier mogen ze wel rekening mee houden dat er mensen zijn die mischien niet door die hal heen willen lopen. En de mensen met wie ik was die gingen nog rustig kijken van ahhh kijk nou wat schattig ik dacht ik wil hier weg.

Nu gaat het wel weer,maar als ik erweer aan denk dan kan ik wel janken.
Je wordt dan zo met je neus op de feiten gedrukt en voel je op dat moment zo ongelukkig.Normaal heb ik het niet zo als ik iemand zwanger op straat zie lopen,maar dit deed echt pijn en was zo confronterend.Moest het even kwijt hoor.

Nu op naar dinsdag ben benieuwd naar de gemeenschapstest.
Je mag drie dagen geen gemeenschap hebben normaal is dat geen probleem,maar nu omdat het nu niet mag wil je juist hahahaha.Mijn vriend is er strontsacherijnig van joh.
Nou nog 1 dagje en dan morgenavond moeten we verplicht voor het onderzoek.We maken er maar een romantische avond van.

x susie

naam
ronde
status
nod
zwanger
uitgerekend

mier1980
27
beginnen met spuiten
half februari
14 febr.
in ronde 27 na 2 jaar!
25 oktober

liv84
34
begin april kijkoperatie,
daarna verder met iui nr. 4
5  maart

susie_26
20
Over  2 wk samenlevingstest,daarna kijkoperatie,starten met IUI
11 maart.

robin79
14
27-1 controle curettage
geen idee

muis
20
bloedprikken, feb terug z.h.

kriebels
29
half jaar op eigen kracht
22 0f 23 febr

Wietske
23

Na 4 mislukte iui's even zelf proberen
januari naar gyn
12 maart

Esk
20
wachten op IUI in maart

Even een nieuwe lijst hoor hij is alll weer zover weg van dit forummm

Hallo,

susie, ik ben op dit moment nergens mee bezig. In oktober heb ik de HSG gehad en ben toen naar huis gestuurd, omdat alles zo goed was dat de arts echt vond dat we het nog een half jaartje zelf moesten proberen. Wij zijn dus eigenlijk op het punt om te beslissen of we dat al dan niet willen... we zijn er nog niet over uit...

Op de lijst stond mijn NOD als 22 of 23 februari. Wat dagen betreft zou vandaag mijn NOD zijn (op basis van vorige cyclussen), maar ik had het idee dat mijn ei deze cyslus iets later was, dus ik denk dat morgen mijn NOD is...
op dit moment is er nog niets te zien. Wel iedere keer krampjes, dus laat maar komen die ellende!

PS Susie, ik vind dat je gelijk hebt hoor, het zou niet nodig moeten zijn dat je door de 9 maandenbeurs moet om op de hhb te komen. Ik ben afgelopen woensdag naar de hhb geweest en dat was de dag dat de 9 maandenbeurs openging. Dat was al confronterend genoeg!!! Overigens vraag ik me af waar al die (hoog)zwangere buiken zin in hebben.... ik vond het vreselijk al die hysterische huisvrouwen!!!!

Het weekend zit er weer op.... werkse weer allemaal!

Liefs, kriebels

Terug
Bovenaan