Hey meiden,
er is weer goed gepost hier!!!
Mier... hartstikke gaaf om te lezen dat je in verwachting bent, zoals meerdere meiden al schreven is het goed om een keer positieve berichten te lezen, dat geeft de mens weer hoop. Ik vind het super dat je hier wilt blijven posten om ons het wel en wee van je zwangerschap mee te laten beleven...
Heb ik het goed onthouden dat je je de dagen voorafgaand aan je NOD voelde alsof je wel ongi ging worden??? Ik blijf het menselijk lichaam toch onberekenbaar vinden. Mijn NOD staat voor morgen op het programma, ik heb al wel een paar daagjes last van steken, maar dat heb ik eerder ook al eens gehad. Toch blijf ik duimen, zeker na jou verhaal. Wij gaan qua rondes redelijk gelijk op, dus hopelijk ben ik toch eindelijk ook eens aan de beurt.....
Susie, spannend joh, een kijkoperatie... ik heb ook nog nooit in het ziekenhuis gelegen of geopereerd, dus ik kan me voorstellen dat je het spannend vind. Ik heb wel een HSG gehad en ik moet zeggen dat ik natuurlijk blij ben dat er met ons (mijn man en mijzelf) niets mis is, maar ik had ook zoiets van: als er iets mis is, wil ik dat gewoon weten, dan kan ik me er tenminste bij neerleggen dat ik geen kindje kan/ga krijgen.
Kammie, wat vervelend van je mk, ben je nu op eigen kracht opnieuw aan het proberen in verwachting te raken of ga je direct weer door met de IUI???
Andere meiden, we blijven positief, al dat duimen en de glitters van mier, dat moet toch goed komen???!!!!
Fijn weekend!
Liefs, kriebels