onverklaarbaar onvruchtbaar...

Hallo meiden,

@Muis: En........ las dat je overtijd bent, is dit nogsteeds??? Of zijn de rode duivels gearriveerd, of een positieve test?????

@Susie: Hoe is het met je, zag dat je je niet lekker voelde.. Jemig wat een ellende allemaal voor jullie!!!!  Hoe is het met je nieuwe baan afgelopen, ben je gestopt???

@Mier: Geweldig allemaal dat het zo goed gaat met jou en de kleine!! Goh wat zal je met je hoofd in de wolken zijn, ben stiekem erg jaloers!!!!!!!!!  

@Kriebels: Heerlijk een vakantie zonder al het zwanger gedoe!! Ik was 11dagen overtijd in de vakantie en achteraf had ik liever voor de vakantie ongi geworden!! Als ik nu terugdenk aan de vakantie staat het overtijd zijn zo erg op de voorgrond dat ik alle andere leuke dingen haast vergeet!!! Succes met je paasei!!!! hahaha

Even een update van mijn kant. Afgelopen vrijdag de kijkoperatie gehad en ik ben nu helemaal goedgekeurd!!! Vond de operatie wel meevallen, maar merk wel dat ik echt rust moet houden, anders gaat mijn buik echt zeer doen en ik ben ook snel moe!!!
Eind april moeten we terug naar de gyn en dan gaan we door met iui, waarschijnlijk met hormonen.. (dat bespreken we dan)

Ik vind het zo een raar idee dat wij als stel echt helemaal gezond zijn  en gewoon  al 3 jaar bezig zijn om een kindje te krijgen, terwijl we allebei ook nog jong zijn (25 en 32)!!!!        
Dat baart me soms echt erg veel zorgen!! Ik dacht voor de operatie nog, ik hoop dat ze zeggen dat er iets was en dat dat verholpen is en dat we nu zwanger kunnen raken. Helaas was dit niet zo, en het is ook maar beter dat we helemaal gezond zijn!!!!!

XXX Liv

oh wat ben ik blij om weer wat van jullie te lezen!

kriebels jij weer je vruchtbare dagen in aantocht! hoop dat het een goede paasei is en een goed zaadje en dat het maar een paaskindje mag wordenduimduimduim!!

liv jij al de operatie gehad,gelukkig is het meegevallen! neem goed je rust hoor!
ben je wel weer aan het werk? ik heb anderhalve week mijn rust genomen,vond ook wel dat ik dat nodig had!
,,gelukkig,, is alles goed,ik hoopte ook dat ze liever wat kleins hadden gevonden dan wist  ik waarom het niet lukte,al is het natuurlijk ook weer fijn dat alles daar goed is binnen! beetje dubbel allemaal he!!
eind deze maand dus het gesprek over de IUI met hormonen! spannend hoor,hoop dat het niet meer nodig zal zijn! net als bij mij! als moest ik een half jaar wachten na de operatie.

ik snap dat je wel jaloers ben hoor,kan het me helemaal indenken! je gunt het een ander wel maar jezelf ook!

xxx mier

Hallo allemaal,

Ik heb bewust even afstand genomen van dit forum omdat ik mij na vorige maand toch even met leuke dingen wilde bezig houden en niet de hele tijd met het zwanger worden.
Heb wel reg. meegelezen hoor.
We hebben sinds zondag een pup gekocht dus nu lekker veel afleiding mischien dat het helpt.

Mijn NOD is weer in de aantocht.Weet niet precies wanneer,maar zit er denk wel aan te komen.Na waarschijnlijke MK vorige maand is mijn cyclus behoorlijk in de war geweest.

Liv@Het gaat nu wel weer goed met mij hoor.Ben weer lekker terug op mijn oude werkplek. Moet zeggen dat dat mij erg goed doet op dit moment.
Heb mij deze maand totaal niet bezig gehouden met het zwanger worden.Moet zeggen dat ik niet had verwacht dat te kunnen,maar is mij eindelijk dan toch gelukt en voelde heerlijk om er niet over na te denken.
Toevallig keek ik vandaag in agenda en zag ik dat het de 28ste dag van cyclus zit dus verwacht over 2dg het wel te worden.
Zie wel.Maak mij er niet zo druk om eerlijk gezegd.Je leert het een beetje een plekje geven op den duur.En merk aan mijzelf dat ik er wat makkelijk in wordt.Is zo een stuk makkelijk mee te leven moet ik zeggen.

Jij dus je kijkoperatie gehad?Dus toch wel meegevallen?Ik krijg deze maand de datum te horen.Hoop dat zo snel mogelijk terecht kan.Kan het maar weer achter de rug hebben.Jullie zijn dus beide kerngezond?Kan mij wel voorstellen wat je zegt van ja hadden ze mischien toch beter iets kunnen vinden dan had je geweten waar het aan lag dat jullie zo lang bezig zijn.Zou ik ook hebben.Nu is er nog geen reden voor.
Jullie gaan dus net als ons ook starten met IUI?

Met de rest ook alles goed?Is indd aardig rustig hierzo.
Iedereen aan het genieten van het mooie weer zeker.
Hele fijne paasdagen allemaal.

x susie

Hallo meiden,

Nou zoals ik schreef was de operatie meegevallen, maar daarna........ Gisteren kreeg ik erge pijn in mijn buik en vanacht echt vreselijke steken en koorts. Vandaag met spoed naar het ziekenhuis, zit er een ontsteking onder de wond in mijn buik!!!!!!!!!! Nu hebben ze het (zonder verdoving!!!!!) open gemaakt en de ontsteking eruit gedrukt!!! Vreselijk was dat!! Moet nu een week lang 3xdaags de open wond spoelen in afdekken met steriel gaas en volgende week vrijdeag terug om te kijken of het uit zichzelf heelt. Bij koorts, overgeven of diaree of erge buikpijn moet ik direct terug. Ik dacht vandaag echt even, kan er nou echt helemaal niks meezitten!!!!!!!!!

@Susie: Weer lekker terug op je oude werkplek, heerlijk zeg!! En een puppy!!! Wat leuk!!! Ik heb zelf ook een hond en ik kan je vertellen het is echt heerlijk!!!!!!! Zou echt niet meer zonder kunnen!!! Jij binnenkort ook kijkoperatie, hoop niet dat ik je bang heb gemaakt.....

@Mier:IK hoop ook dat de iui niet nodig is net als bij jou!!! Ik was sowieso nog niet aan het werk, ik werk voor mezelf en had 2weken na de operatie niks ingepland.. Zou nu nog wel iets langer worden denk ik....
Waarom moest jij een half jaar wachten na de operatie???? Bij ons willen ze overal vaart achter zetten, omdat onze gyn 3jaar veel te lang vind gezien het feit dat we nog jong zijn en helemaal gezond....

XXX Liv

naam
ronde
status
nod
zwanger
uitgerekend

mier1980
27
beginnen met spuiten
half februari

in ronde 27 na 2 jaar!
25 oktober

liv84
34
begin april kijkoperatie,
daarna verder met iui nr. 4
5  maart

susie_26
20
12 dg na NOD voor 2de keer samenlevingstest,daarna kijkoperatie,starten met IUI
10 maart.

robin79
15
27-1 controle curettage
28 maart

muis
20
bloedprikken, feb terug z.h.

kriebels
30
half jaar op eigen kracht
22 maart

Wietske
26

16 april afspraak met huisarts,
daarna naar Leer voor IVF?

3 mei

Esk
20
wachten op IUI in maart

Hoi allemaal, ik schrijf niet zoveel, maar lees wel mee hoor. Heb het lijstje even weer aangepast. Na 25 rondes, waaronder 4 met iui zijn wij het zat. Mede vanwege mijn leeftijd (38) willen we er nu vaart achter zetten en ons laten doorverwijzen naar de vruchtbaarheidskliniek in Leer.

Allemaal liefs,
Wietske

naam
ronde
status
nod
zwanger
uitgerekend

mier1980
27
beginnen met spuiten
half februari