onverklaarbaar onvruchtbaar...

quote: susie_26 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-04-2009 16:16:09'));

naam
ronde
status
nod
zwanger
uitgerekend

mier1980
27
beginnen met spuiten
half februari

in ronde 27 na 2 jaar!
25 oktober

liv84
34
begin april kijkoperatie,
daarna verder met iui nr. 4
5  maart

susie_26
22
23 juni kijkoperatie daarna starten met IUI
10mei

robin79

27-1 controle curettage

muis

kriebels

half jaar op eigen kracht

Wietske
26

16 april afspraak met huisarts,
daarna naar Leer voor IVF?

3 mei

Esk
23
17 april afspraak en dan bepalen vervolgtraject (IUI nr. 2 of anders?)
9 mei

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));

naam
ronde
status
nod
zwanger
uitgerekend

mier1980
27
beginnen met spuiten
half februari

in ronde 27 na 2 jaar!
24 oktober

liv84
36

susie_26
22
23 april voor 2de keer samenlevingstest
10mei

robin79

27-1 controle curettage

muis

paar maanden rust

kriebels
31
half jaar is voorbij, nog geen plannen voor vervolg
26 april

Wietske
26

3 mei

Esk
23
9 mei

naam
ronde
status
nod
zwanger
uitgerekend

mier1980
27
beginnen met spuiten
half februari

in ronde 27 na 2 jaar!
25 oktober

liv84
34
5  maart

susie_26
22
10mei

robin79

27-1 controle curettage

muis

kriebels

Wietske
26

3 mei

Esk
23
9 mei

Even een update,want mier je had de verkeerde geknipt en geplakt hahah.

x susie

Hallo dames,

Het is echt rustig hier op dit topic.
Weet niet of dat nou zo'n heel goed teken is.
Ik moet zeggen dat ik zelf de laatste tijd ook niet meer veel post.
Op een of andere manier heb ik niet veel behoefte om te kletsen,maar anderzijds mis ik het ook wel.
Heb ook niet veel te melden.
Denk dat jullie ook alles afwachtend zijn van alle onderzoeken.

Voor mij nog anderhalve maand tot de kijkoperatie.Kijk er gek genoeg wel naar uit.
Hoop gewoon dat er door die kijkoperatie meer zekerheid komt waarom het niet lukt.
Merk wel dat ik daar behoefte aan heb. Merk wel ook aan mijzelf dat ik doordat ik het druk heb met regelen bruiloft minder stil sta bij het zwanger worden.Ook nu we onze pup hebben zijn we daar veel mee bezig.Moet zeggen dat het een hele goede afleiding is.
Al komt binnenkort (over week) wel weer de ellende NOD. Heb nog geen klachten die erop duiden.Behalve onwijze pijnlijke borsten al meer dan een week.Kan mij niet herrinneren dat ik dit altijd zo lang heb.Gek he je gaat een hoop vergeten en toch ook een beetje een bevestiging vragen van zal het deze maand raak zijn.
Heel de maand ben ik er niet mee bezig behalve op moment dat de NOD nadert dan merk ik toch dat ik weer dagelijks aan denk.
Je leert er toch beetje mee omgaan. Al heb ik veel zwangere om mij heen.Zit ook op hyves en dan kijk ik weer bij iemand en dan zie je weer dat iemand zwanger is.
Die momenten vind ik nog wel het pijnlijks.Dan denk ik waarom wij niet??

Voor de rest gaat het wel. En leg ik mij erbij neer dat het nog niet is gelukt.Alleen soms blijf je van die pijnlijke momenten hebben.Ook omdat je de leeftijd nadert dat mensen aan kinderen gaan denken of dus zwanger zijn.Ook regelmatig krijgen wij de vraag en denken jullie al aan kinderen.Als ik dan vertel dat we al 2 jaar bezig zijn dan zie je mensen wel schikken.Ze weten zich op een of andere manier dan geen houding te geven en zeggen alleen oo johh dat wist ik niet ook vervelend.

Had even zin om wat te posten ben nu op mijn werk wachtende op de nachtdienst en had even niks te doen dus dacht ga even een lang berichtje krabbelen.
Is toch wel weer even fijn wat van mij af te schrijven.

Hoop dat met jullie meiden ook alles goed gaat.Ondanks het feit dat we nog niet zwanger zijn.

Groetjes susie

naam
ronde
status
nod
zwanger
uitgerekend

mier1980
27
beginnen met spuiten
half februari

in ronde 27 na 2 jaar!
25 oktober

liv84
34
5  maart

susie_26
22
8juni

robin79

27-1 controle curettage

muis

kriebels

Wietske
26

3 mei

Esk
23
9 mei

goedemorgen..

ik zal me eigen even voorstellen..
ik ben samantha ben 21 jaar..
en me vriend en ik zijn al 2 jaar bezig voor een klein wonder maar het wil niet echt lukken..
heb vorig jaar aug een miskraam gehad..loop al meer als een jaar bij de gyn omdat ik een onregelmatige cylcus had dus kreeg ik pillen clomid.. daar werd me cyclus weer normaal van en bij de eerste kuur was het eigenlijk raak maar het mocht toch niet zo zijn.. die clomid heb ik geslikt tot maart en heb nu allerlei onderzoeken gehad alles is goed bij ons ze snappen er niks van.. het ik jan ook een hsg onderzoek gehad.. me eileiders waren gewoon open alleen het onderzoek was heel pijnlijk...
nu zijn we vorige maand begonne met gonal f spuiten das een hormoon spuit..die spuit zet je zelf elke dag op een vast tijdstip..  een week later moest ik weer na de ferteliteits arts om te kijken hoeveel eiblaasjes ik had.. nou ik had er 3 en ze waren alle3 20 mm dus al ik me eisprong zou krijgen dan had ik een hele grote kans op een drieling en dat raade de gyn me af,. dus nou mag ik deze maand en een lichtere dosis beginne en hopen dat er dan minder eiblaasjes zijn..

groetjes samantha

Terug
Bovenaan