onverklaarbaar onvruchtbaar...

@ Wietske bedankt voor je lieve reactie ga duimen dat de glitters helpen.

@ mier gaat het allemaal goed??

@ susie spanning voor de kijkoperatie??

Bij mij gaat het redelijk. Ben nog steeds heel bang voor een mk maar ja daar kan ik nu toch niets aan veranderen.

Blijf maar duimen dat het goed gaat. We gaan vrijdag lekker twee weken op vakantie en twee dagen na terugkomst heb ik de eerste echo.

x Robin

echt super leuk dat je zwanger ben robin! en die angst...ja die blijft hoor!
morgen hebben we de 20-weken echo dus wel weer spannend!
we hebben 2 weken geleden een 2-d echo laten doen  ik weet niet ofdat ik dat in mijn vorig berichtje ook al had verteld! we weten nu ook wat het wordt hahaha!
probeer wel te genieten hoor robin want het gaat vaker goed als dat het niet goed gaat,dat heb ik altijd maar in mijn achterhoofd gehouden!

susie binnenkort voor jou de kijkoperatie,spannend!! ik vond het achteraf gezien erg meevallen! probeer niet teveel te stressen he

wietske voor jou breken er ook een spannende tijd aan las ik,hoop dat de behandeling snel aan gaat slaan. ik wil je alvast heel veel succes wensen.

bij susie ook natuurlijk,met de kijkoperatie en de behandelingen (al hoop ik dat die niet nodig zal zijn)

voor alle anderen ook heel veel succes en mijn duimen draaien nog steeds overuren voor jullie!!!

xxx mier

Dankjewel Mier,

helaas is kijkoperatie wel nodig.Had een beetje hoop nog op dat het niet nodig zou zijn,maar helaas kwamen de regels gisterenavond weer.
Balen balen.Begin al aardig zenuwachtig te worden voor de kijkoperatie.
Ben bang dat er iets ernstigs uitkomt en ik straks te horen krijg dat ik nooit kinderen kan krijgen.Of dat ik wakker wordt en mijn baarmoeder of eierstokken ineens verwijderd zijn.Heb echt al de ernstigste senario's in mijn hoofd gehaald.

Inprincipe moeten ze buiten endometriose toch wel veel al gezien hebben met de echo??
Of kan er nog uitkomen dat mijn baarmoeder of eierstokken niet goed zijn??
Krijg echt helemaal de zenuwen.
En begin langzamerhand ook hoop op te geven.

x susie

ja op echo s kunnen ze idd al veel zien,wat jij in je hoofd haal kan volgens mij niet hoor.
ik had natuurlijk weinig tijd om te stressen! want de gyn begon toen over de operatie en kon toen binnen een week al terecht! dus geen stresstijd!

aan 1 kant hoop je dat ze iets kleins vinden wat ze zo kunnen verhelpen want dan is de onvruchtbaarheid misschien verklaarbaar maar aan de andere kant moeten we ook weer blij zijn als alles goed is! beetje dubbel allemaal dus...

is het de tijd dat ze het doen wel goed? want als je gister ongi ben geworden op de 7e en de 23e de ko heb dan is dat dag 17 dus vruchtbare periode en ik dacht dat het dan juist niet mocht,of heb ik het nu mis??? ik dacht dat het tussen net na je ongesteldheid en net voor je vruchtbare periode alleen mocht...nou hun zullen het wel weten.

xxx mier

He,

Ja ik haal mij vanalles in mijn hoofd.
Het klopt dat het dan mijn 17de dag is,maar heb gebeld en dat maakt niet uit.Het gaat erom dat je zeker weet dat je niet zwanger bent als ze die kijkoperatie uitvoeren.
Dat is het belangrijkste.Op welke dag ze het doen maakt dus op zich niet uit.
je moet er rekening mee houden nu veilig te vrijen.
Als goed is is dan mijn eisprong ook al geweest.Aangezien mijn cyclus laatste tijd best wel redelijk regelmatig is.

Groetjes susie

als er bij mij ook zo n tijd tussen had gezeten dan had ik me ook erg druk gemaakt hoor!
nu dus veilig vrijen! want het KAN dus altijd nog he,ik ben daar ook een bewijs van.
had het echt totaal niet meer verwacht dat het nog spontaan ging gebeuren!!

nog 2 weekjes geduld voor jou,ach die zijn ook zo weer om en voor je het weet is het weer achter de rug! gaan jullie gelijk je 1e cyclus na de ko al voor IUI?

xxx mier

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));

aam
ronde
status
nod
zwanger
uitgerekend

mier1980
27
ZWANGER!!!! 20 weken+3 dagen

in ronde 27 na 2 jaar!
24 oktober
2009

liv84
34
begin april kijkoperatie,
daarna verder met iui nr. 4
5  maart

susie_26
22
23 juni kijkoperatie daarna starten met IUI
8juli

robin79

In maart gestopt met alle behandelingen

JA

3 februari 2010

muis

kriebels

half jaar op eigen kracht

Wietske
26

bezig met bloedonderzoek 3x,
zaad inleveren mannetje
23 juni uitslagen en vervolg-
gesprek in Leer

14  juni

Esk
23
17 april afspraak en dan bepalen vervolgtraject (IUI nr. 2 of anders?)
9 mei

Terug
Bovenaan