onverklaarbaar onvruchtbaar...

Hallo meiden,

@Mier: Hahaha ik dacht het al, anders had je het wel gelijk gezegd! Groot gelijk heb je, ik zou het denk ik ook voor mezelf houden.... Moeten wij gewoon nog maar even afwachten, spannend!!!
Dit is onze eerste IUI met hormonen, hiervoor hebben we 3 x in eigen cyclus gedaan.

@Robin: Ik voelde me in het begin helemaal niet anders, maar had gisteren (een week na de IUI) erge kramp in mijn buik, leek erg op een eisprong.. dus misschien wel innesteling???!!!! Wou echt dat het al volgende week is!! En een hele fijne vakantie toegewenst met zijn 4tjes hahaha...

@Susie: Wij  mochten gelijk na de  kijkoperatie al beginnen met IUI, maar wij hebben zelf even voor de rust gekozen. Maar wij hoefde geen half jaar te wachten. Gek he dat het in ieder ziekenhuis allemaal zo anders kan zijn...

XXX Liv

Hallo liv,

Oo ik hoop ook echt dat ik snel na ko kan starten met IUI.Het is gewoon erg vervelend dat ik iedere x een andere gyn heb (om de 3mnd ).
Iedere gyn doet het ook weer anders en denkt ook anders over dingen.De één zegt dat en de ander weer dat .Ik vind dat heel vervelend.Vandaar dat wij ook denken om over te stappen naar ander zh.Ik w8t even af hoe het zit met ko.

Spannend voor jullie zeg.Hoop dat wat je voelt indd. de innesteling is.
1ste keer IUI toch??
Hoop dat het raak is.

x susie

ohhh liv nu de 1e x met hormonen dan,ohhh wat spannend!
toch wel een hogere kans als een normale IUI!!!!
duim duim duim!!

susie vervelend dat je elke x een andere gyn heb,kan je dat misschien niet aankaarten dat je dat niet fijn vind? ipv overstappen?

xxx mier

Mier@Ik heb het al aangekaard,maar is opleidingsplek dus kan niet anders.Is één vaste gyn,maar daar zijn de wachttijden dus is daar in zh geen andere mogelijkheid.Vandaar dat ik over wil stappen.En ben zowiezo niet zo te spreken over dat zh.Weinig privacy enz vandaar

@Mier: Ze zeiden in het ziekenhuis dat ik idd met hormonen meer kans krijg, maar vond het wel jammer dat er geen 2 eitjes gevormd waren door de clomid, dan krijg ik nog een grotere kans.... Maar als deze keer mislukt (wat ik natuurlijk niet hoop) dan ga ik een dubbele dosis slikken, daar verwachten ze wel 2 eitjes bij.... Nu kan ik alleen nog maar afwachten bleh heb er zo een hekel aan!!!

@Susie: Vervelend zeg steeds een andere gyn. Ik heb gelukkig steeds dezelfde en ben ook erg tevreden over het ziekenhuis.... Ik zou denk ik ook wisselen als ik jou was, je moet je wel goed voelen in een ziekenhuis, het is allemaal al zo vervelend!!!

Het is al weer donderdag, het gaat toch wel best snel... ik heb gewoon veel werk en leuke dingen ingepland om zo de tijd een beetje te doden.....

XXX Liv

Hoi Liv,

Ja ik vind dat dus ook erg vervelend en dat is ook één van de redenen dat ik nu afwacht wat er uit KO komt en wat ze dan beslissen.
Anders ga ik naar HA en vraag ik via hem second opinion bij ander zh aan.

Vooral leuke dingen doen meid dat probeer ik ook dan gaat de tijd lekker snel en des te eerder weet je hoe/wat.
Ik ga voor KO nog volg. weekend trouwjurken passen dus dat is iets leuks om naar uit te kijken.

x susie

Hallo Allemaal,

Ik wilde hier ook even mijn verhaal kwijt en met jullie meekletsen. Ik herken namelijk heelveel dingen, als ik dat allemaal terug lees op het forum. En misschien is het ook een opluchting voor mij als ik er met 'lotgenoten' over kan kletsen.
Bij ons duurt het zwanger worden ook erg lang. We zijn nu ruim 2 jaar bezig om zwanger te worden, maar tot op heden nog geen resultaat. Ook hebben we alle fertiliteits onderzoeken gehad en alles was goed. Die onderzoeken hebben we in november gehad. Toen zijn we ook naar huis gestuurd om het voorlopig nog een aantal maanden te proberen. Dat hebben we ook gedaan, maar helaas nog steeds niet zwanger. Nu zijn we gister weer in het ziekenhuis geweest. Ik had zelf een afspraak gemaakt over hoe nu verder, maar we zijn weer naar huis gestuurd met de boodschap kom over een half jaar maar terug. Jullie zijn nog jong en de kans dat jullie op de natuurlijke manier zwanger worden is erg groot.  Dat was wel even een tegenvaller! Niet dat ik op die medische molen zit te wachten, maar mijn geduld raakt nu wel een beetje op! Maar de richtlijnen zijn, dat ze pas na 3 jaar verder actie gaan ondernemen.
Ook wil ik jullie allemaal succes wensen met het zwanger worden! We zitten allemaal in hetzelfde schuitje!. En voor diegene die al wel zwanger zijn, van harte gefeliciteerd!!!!

Liefs Bibi

Welkom bibi,

Je kan elkaar beter ergens anders tegenkom,maar het is fijn om met losgenoten te praten en vooral je verhaal kwijt te kunnen.

Ik herken het wel dat eeuwige terug sturen naar huis.Ook wij zijn beiden nog jong en iedere keer wordt er tegen ons gezegd ga maar weer naar huis,want omdat jullie zo jong zijn en er nog niks is gevonden is de kans groot op een spontane zwangerschap,maar na 2 jaar ook bij ons nog niks.
Over anderhalve week krijg ik eindelijk een kijkoperatie.Ook dit hebben ze heel lang uitgesteld.
Aan ene kant hoop je natuurlijk dat hier iets uitkomt wat verklaard waarom het niet lukt.Aan de andere kant wil je dat er niks uitkomt en je te horen krijgt dat het goed is.Heel dubbel dus.
Heb jij al een kijkoperatie gehad?? Wat ik wel heb gemerkt is dat je echt voor je rechten op moet komen in het zh. Ik ben zelf ook verpleegkundige en weet hoe het eraan toe gaat.
Je trekt uiteindelijk wel aan kortste eind,maar als je je mondje bij je hebt kan het allemaal wel een beetje sneller gaan.Zo gaat het gewoon in die wereld.

Ik vind het fijn om hier om dit forum mijn emoties en verhaal altijd kwijt te kunnen.Ik merk dat bij mij dat wel werkt.
Al is het een tijdje erg rustig geweest hier op dit forum.

Gelukkig zijn er al een paar onder ons die eindelijk zwanger zijn geworden.Dus daar put ik dan ook veel hoop uit.
Hoop dat de rest ook zo spoedig mogelijk mag volgen.

X susie

Terug
Bovenaan