onverklaarbaar onvruchtbaar...

Hallo meiden!!!

Lang geleden dat ik hier heb geschreven!!! Ik zat net even terug te lezen en zag dat er sowieso niet veel geschreven is de afgelopen tijd.

Mier: 20weken al weer, dat gaat snel. Heb je al een mooie dikke buik?? En ga je ons vertellen wat het wordt of houd je het voor jezelf (sorry ik ben erg nieuwsgierig aangelegd hahaha)

Susie: Bijna voor de kijkoperatie, spannend!!! Volgens mij kunnen er ook niet hele erge dingen uitkomen, alleen op de echo's kan je niet zien wat er buiten je eierstokken zit en daar kunnen ook verklevingen zitten. Dit kunnen ze wel tijdens de kijkoperatie zien. Ik ga heel hard voor je duimen dat alles goed is, dan kan je lekker gaan starten met de iui...

Wietske: Wat fijn dat ze in dat ziekenhuis meegaand zijn en dat het allemaal zo vlot verloopt. Nu op naar een goede bevruchting en een prachtig kindje!!

Robin: Wat een geweldig nieuws!! Gefeliciteerd!! Ik snap ook wel dat je bang bent hoor, zwanger raken is al een wonder en dan wil je het al helemaal niet meer kwijt als het er eenmaal zit!!! Positief blijven het komt vast allemaal goed, zou toch heerlijk zijn je gezinnetje helemaal compleet!!!

De andere meiden, ook heel veel succes in ieder zijn eigen situatie en ik hoop dat snel achter al onze namen zwanger mag staan!!!!

Even een update van mijn kant:
Vorige week dinsdag hebben wij iui nr 4 gehad, met 50mg clomid en een injectie pregnyl voor de eisprong. Ze hadden verwacht dat ik 2 eitjes zou hebben na de clomid (dit omdat alles in mijn cyclus goed is) maar het was er uiteindelijk toch 1, maar wel een hele mooie!!! Wel was mijn cyclus wat versneld door de clomid, dat is nooit weg natuurlijk des te eerder was de iui!!!!
Ik heb gelukkig helemaal geen last van   de hormonen, wel heb ik nu natuurlijk iets meer hoop als anders!!! Ik hoop dat het eindelijk een x zo mag zijn na 3,5jaar!!!!!!!
Volgende week woensdag NOD, dus dat wordt weer spannend!!

Liefs Liv

Naam
ronde
status
nod
zwanger
uitgerekend

mier1980
27
ZWANGER!!!! 20 weken+3 dagen

in ronde 27 na 2 jaar!
24 oktober
2009

liv84
34
IUI nr 4, clomid en pregnyl
17 juni

susie_26
22
23 juni kijkoperatie daarna starten met IUI
8juli

robin79

In maart gestopt met alle behandelingen

JA

3 februari 2010

muis

kriebels

half jaar op eigen kracht

Wietske
26

bezig met bloedonderzoek 3x,
zaad inleveren mannetje
23 juni uitslagen en vervolg-
gesprek in Leer

14  juni

Esk
23
17 april afspraak en dan bepalen vervolgtraject (IUI nr. 2 of anders?)
9 mei

Hoi Mier,

Ja is omdat het zolang duurt ik weet het al 2mnd en dan hik je er zo tegen aan.
Was jij vrijwel snel na kijk operatie spontaan zwanger dan?

Ik zal wel niet gelijk gaan starten met IUI of er moet iets uitkomen dat het alleen doormiddel van IUI kan (het zwanger worden dan)
Ze zijn bij mij in het zh heel erg van iedere keer afwachten,ook omdat we nog jong zijn.
Ze hebben liever dat het toch nog spontaan gebeurd.
Terwijl ik nu zoiets heb nou kom maar op met die iui.Ik ga ook echt niet nog een half jaar zitten wachten hoor.
Denk dat ze dat namelijk wel zeggen,want tijdens kijkoperatie spuiten ze natuurlijk weer je eileiders enzo door dus dan heb je weer meer kans.

Nou ja maar afwachten,maar de zenuwen gieren door mijn lijf.

Liv:Wat leuk weer wat van je te horen.
Je hebt dus net weer een IUI achter de rug nr 4 al??
Oo wat duim ik voor je dat het raak is.
Spannend allemaal hoor.
Wanneer zijn wij nou eens aan de beurt he.

Mier en Robin zijn wel weer het bewijs dat het kan.
Krijg daar wel weer een klein beetje hoop van.

x susie

Naam
ronde
status
nod
zwanger
uitgerekend

mier1980
27

in ronde 27 na 2 jaar!
24 oktober
2009

liv84
34
17 juni

susie_26
23
8juli

robin79

JA

3 februari 2010

muis

kriebels

Wietske
26

zaad inleveren mannetje
gesprek in Leer

14  juni

Esk
23
9 mei

Naam
ronde
status
nod
zwanger
uitgerekend

mier1980
27

in ronde 27 na 2 jaar!
24 oktober
2009

liv84
34
17 juni

susie_26
24
8juli

robin79

JA

3 februari 2010

muis

kriebels

Wietske
26

zaad inleveren mannetje
gesprek in Leer

14  juni

Esk
23
9 meiSorry van de update,maar vergeet al tijdje mijn ronde te veranderen.

Hi Dames,

Toch leuk dat we weer even elkaar gevonden hebben hier!!!

@liv spannend zeg woensdag je nod!! Ik ga heel hard voor je duimen!!! Voel je al iets?

@susie ik herken je verhaal wel. Bij ons in het zh waren ze ook steeds van het afwachten en dan toch maar weer andere hormoonkuren proberen terwijl ze al heel lang met ons het over IUI hadden. Wij zijn juist vanwege dat slopende wachten met alles gestopt. Maar zo'n besluit neem je makkelijker als je al een kleine hebt rondlopen. Ik merkte gewoon dat ik niet meer van hem aan het genieten was en juist met iets bezig was wat ik niet had en wellicht ook nooit meer zou krijgen. Ik zou als ik jou was na de kijkoperatie echt stappen gaan eisen!! Ik kan me goed voorstellen dat je nu wil dat ze ook ECHT wat gaan doen!!! Ik snap dat je je zorgen maakt over de opratie maar denk net zoals Liv en Mier dat je niet te extreem moet denken want dan hadden ze vast al eerder iets opgemerkt. Blijft lastig...van de ene kant hoop je dat alles goed is maar van de andere kant hoop je ook dat ze een verklaring vinden waar ze iets aan kunnen doen zodat het snel gaat lukken.

Bij ons alles goed al vind ik het wel TE spannend. Blijf heel bang dat het weer niet goed is. Gelukkig gaan we vrijdag a.s. op vakntie. Lekker twee weken Italië. We komen dan zaterdag de 27ste terug en heb dan maandag de 29ste echo. Hoop dat ik het tijdens de vakantie een beetje van me af kan zetten. Is wel net de periode dat het de vorige keer misging.

Ik wens susie in ieder geval super veel sterkte de 23ste en Liv ik hoop na mijn vakantie hier te lzen dat jij woensdag niet ongesteld bent geworden maar gewoon lekker zwanger bent!!!!

X Robin

Hoi Robin,

Wat een lief berichtje van je.
Ik hoop dat de uitslag van de kijkoperatie meevalt.Ik maak mij er indd. heel druk om,maar zo zit ik nou eenmaal in elkaar.
Hoop aan ene kant dat ze niks vinden,maar aan andere kant hoop ik dat ze wel iets vinden wat ze direct kunnen verhelpen en wat verklaart waarom het niet lukt.

Na kijkoperatie ga ik ook wel stappen ondernemen.Ik ga niet weer zo'n tijd wachten.
Anders ga ik ook een second opinion in ander ziekenhuis aanvragen.
Want ik merk dat er behoorlijk veel verschil in zit bij andere zh.Ene zh is sneller met de onderzoeken dan ander zh.

Kan mij voorstellen voor jou dat jij het ook wel spannend vind.Je hoopt toch dat alles goed blijft gaan.
Ik denk dat ik ook super voorzichtig met alles zou zijn als ik eenmaal zwanger zou zijn,omdat je niet wilt dat het mis gaat,maar aan andere kant moet je ook maar denken als het niet goed zit kan het beter losraken,want dan betekend het dat er iets niet goed is.
Probeer wel van je zwangerschap te genieten,want het is al iets super moois en wonderbaarlijk.
En een hele fijne vakantie toegewenst.

x susie

yeah eindelijk weer wat meer gekletst hier

liv wat fijn om weer wat van je te lezen!
4e IUI weer achter de rug! hoeveel met pregnyl en clomid?
ik hoop zooo dat het raak is! nog een  week geduld...

susie weer een dag dichter bij bij de ko.
bij mij was het ook niet gelijk raak hoor na de ko,eind juli begin aug. ko gehad en in januari voor het laatst ongesteld geworden,dus een half jaar! na dat half jaar zouden we gaan beginnen met de behandelingen omdat ze bij ons in het zh een half jaar na de ko altijd willen wachten als er niks uit komt.
dat wachten geldt ook bij ons in het zh!

robin lekker even 2 weken weg naar italie! en dan daarna de echo!

ik heb gistermiddag de 20-weken echo gehad! en alles zag er goed uit!
ben zooooo gelukkig!
en liv ja ik hou het voor mezelf

xxx mier

Terug
Bovenaan