onzeker...

hee meid,

hoe gaat tie?? hier alles goed! over 1,5 week geloof ik alweer mijn 12 weken echo...pf de tijd gaat best snel he vind je niet? verder heb ik het heel drukkies.....weinig tijd over...maar jaaaaaaaa, hoe gaat het met je verbouwing??

liefs sweety

de verbouwing ligt even stil. mijn taak is het schilderwerk, maar ik wil eerst de 10 weken voorbij, voordat ik verf op waterbasis ga kopen en tot die tijd schilder ik dus even niet.
lekekr hoor!!!

hier gaat alles goed. de ene dag wat meer misselijk dan de andere, maar doordat ik nu kan eten wanneer ik trek krijg, heb ik het goed onder controle en hoef ik niet te spugen!
net ook weer een cracker smeerkaas naar binnen gewerkt.

morgen ga ik met mijn moeder de gordijnen inkorten. nu hangen ze te slepen over de vloer. dus ben stiekem wel een beetje met het huisje bezig hoor!

neem je wel op tijd je rust? je klinkt in ieder geval behoorlijk druk!
groetjes

heeeeeeeeeee

daar ben ik weer eens ffies...en idd ik ben erg druk maar wel leuk druk hoor...en ik pas goed op mezelf maar lief dat je er aan denkt! ik doe gewoon heel veel hahahaha hoe gaat het verder met je?? en met je gordijnen?? hangen ze mooi??? en nog erg misselijk??? wanneer heb je je echo,  aankomende week toch??? ik mag woensdag naar de VK en de week erop voor mijn 12 weken echo geloof ik...spannend, daarna kan ik pas echt gaan genieten denk ik.

ennuuuuuuu erwtensoep???? hahahhahah lekker1!!!!

doeiiiiiiiiii

hoi hoi

de gordijnen hangen super! mijn moeder heeft ze mooi vermaakt! ik wou dat ik dat kon.. maar kan helemaa, niet met een naaimachine overweg. misschien moet ik haar toch eens vragen of ze me het wil leren.

morgen gaan mijn moeder en ik naar ikea. eindelijk eens geen geld  uitgeven aan schroeven en gipsplaten... lekker leuke spulletjes kopen voor in huis!
heb er zin in!

ik heb donderdag de echo. spannend weer hoor...
en jij woensdag naar de vk. gewone controle??
het viel me op bij de gyn dat hij geen bloeddruk opnam. dat doet de vk wel toch?
misschien doet hij dat donderdag wel.. of wil hij even de kritieke weken afwachten?!

prettig weekend!

lieverd

als je wil ben ik er vandaag extra voor je hoor, snap je maar al te goed!! schrijf maar lekker van je af, helpt meestal toch wel iets!! vertel eens hoe het gaat?? voelde je je slechter vanochtend of wel goed maar alleen je kwaaltjes niet meer??? heb je nog wel dikke buik?? en had je bij je MK ook zo ineens geen kwaaltjes meer van de een op andere dag?? ik weet nog dat het bij mij geleidelijk weg ging....

liefs sweety

hoi sweety.. lief dat je me door de dag heen wilt slepen.

we zijn vanmiddag even gaan uitwaaien op het strand. toch handig om dicht bij de zee te wonen.

ik voelde me gisteren al veel minder moe. kon veel langer opblijven. Mijn vriend verklaarde dat nog door te zeggendat ik de afgelopen week gemiddeld 12 uur op een dag op bed had gelegen. en misschien gewoon helemaal uitgerust was.
ok hij kan gelijk hebben

mijn borsten zijn nog maar weinig gevoelig. en misselijk ben ik niet echt meer.
ja als ik de hele dag niet eet, maar dan wordt iedereen misselijk.

ik heb besloten morgenochtend gelijk naar het ziekenhuis te bellen. ook al heb ik meer klachten morgen. ik moet ons gupje gewoon even zien. ze hebben het niet voor niets aangeboden toch?

vorig jaar had ik helemaal niks in de gaten. ik werd dikker, voelde me vanaf de 10 week beter. maar dat hoorde erbij was mij gezegd.
totdat we met 14 weken een echo kregen en zagen dat het kindje zo ronde de 10de week gestopt was met groeien.
helemaal niks had ik gevoeld. helemaal geen flauw idee. ook niet achteraf.

je snapt dat het dan moeilijk is om er nu in te geloven.
nog 16 uur en dan ga ik bellen!

ja ik snap het...logisch vind ik hoor. lekker bellen en idd daar zijn ze voor hoor, laat je niet afschepen! hopelijk zie je gewoon je gupje rondzwemmen he, ik ga daar gewoon vanuit hoor!! maar blijft toch een rot zondag voor je he, snap ik wel. ik kom na het eten gewoon weer terugkijken hoor, lekker uitwaaien en houd jezelf beetje bezig, werkt ook wel

succes

knufffff

ook al lig ik morgen kotsend in de wc... ik ga wel bellen!
dat heb ik me al voorgenomen.

het lukt me aardig met vanalles bezig te zijn. wat huishoudelijke klusjes.. de 2 hondjes... beetje computeren...

mijn eetlust is weer vreemd.. vanmorgen had ik wel trek in een boterham, maar nu krijg ik wel weer dat weeige gevoel. ik hoop zo dat het goed zit!
maarja op een gegeven moment vertrouw je je eigen lichaam niet meer he
je snapt vast wel wat ik daarmee bedoel.

Terug
Bovenaan