onzeker...

ik snap heeeeel goed wat je bedoelt meis, maar al te goed! knap van je dat je je toch weer probeert op te peppen he, en idd bezig blijven!!!maar tis nu al bijna voorbij, neem anders lekker kop warme melk daar slaap je beter van of een kruiden thee, en idd morgen als eerste bellen! maar ik moet je zeggen dat ik toch echt een goed gevoel bij je heb en nu nog steeds houd en ik heb bijna ( op 1 keer na) altijd gelijk gehad.....dusssssssss

knufffffff

dan moet het wel goed zitten he... haha
mijn gevoel wisselt op het moment nogal.

maar morgen weet ik meer. ik lig nu lekker op bed met een drankje en een hapje en straks maar een dutje gaan doen.
hoe eerder ik slaap.. hoe eerder het morgenochtend is.

bedankt voor je lieve berichtjes!
en tot morgen

alles was gelukkig goed.
we zagen een klein hoopje mens.
de grootte is nog moeilijk te bepalen zo vroeg, daarom is er altijd later nog een echo, maar volgens de echoscopiste was het groot genoeg.

we hebben het hartje ook gehoord. en ik zag het weer knipperen.

de afspraak van donderdag blijft gewoon staan. en dan krijg ik ook een fotootje mee.
maar ben blij dat nu alles goed was. mijn hart klopte in mijn keel.

groetjes Carina

ja Elle.. het doet me zker goed dat iedereen zo met me meeleeft.
dat is ook de reden waarom veel mensen in mijn omgeving al op de hoogte zijn.
als het goed gaat is het leuk dat ze blij voor je kunnen zijn, maar ook als het even minder gaat.

ik heb in ieder geval weer meer vertrouwen erin.. op naar donderdag

tuuuuurlijk had ik gelijk...:) gelukkig meissie, heerlijk nieuws!! op naar de volgende echo en dan bijna de 10 weken voorbij...ik mag volgende week woensdag voor mijn 12 weken echo....ook spannend!!

knuffffffffffff en geniet nog een beetje van deze dag

ik denk ik pik ons draadje weer ff op....ik snap dat je toch nog gemengde gevoelens hebt na je echo...maar toch fijn dat het hartje er zo duidelijk was...hopelijk kun je na de laatste echo over 2 weken echt wat meer gaan genieten he. hoe voel je je verder?? hier alles goed, vk was alles goed, mooie bloeddruk en voor het eerst onze uk aan de buitenkant het hartje gehoorde, prachtig!! dus ik ben idd nogsteeds rond de 11 weken zwanger. heb woensdag mijn termijn echo...is mickey al bevallen?? zie jullie nl niet meer typen...dus tja... hopelijk is alles goed gegaan voor haar.

tot gauw weer?

liefs sweety

Terug
Bovenaan