Op voor 1e kindje

Klopt ik kom dat ook geregeld tegen. Echter staat dat niet in de bijsluiter van de ovulatietest van CB die ik gebruik. In die van sensitest staat het inderdaad wel, dus gebruik die ook netjes in de avond. Ik ga zo mooi de komende dagen even verder, en hoop op een tweede streepje. 

@Nien je hebt gelijk, zag het bij CB indd niet in de bijsluiter staan.  Ook niet switchen hoor halverwege je cyclus. Hoop dat je snel die streepjes of smiley ziet ?
De ovulatiepijn houdt hier al 1,5 dag aan. Niet fijn. Weet niet of het vorige maanden ook zo lang was of dat ik er nu meer bij stil sta. Denk het laatste.

In de bijsluiter van CB ovulatietest staat dat je je urine van je langste slaap moet gebruiken, dus dat is je ochtendurine.  Eigenlijk wel bijzonder dat dat de enige ovulatietest is waarbij je ochtendurine moet gebruiken.....

@AlisaAimee nouuuu je hebt helemaal gelijk. Ik ben helemaal verbaasd! Zit ik me een partij moeilijk te doen op me werk hahaha

@alisaaimee @lolas @nien
Dan heb ik al die tijd ook moeilijk lopen doen met plas ophouden etc haha. Ach ja, weer wat geleerd voor de volgende keer.
@lolas 
Ik heb wel echt elke maand deze buikpijn en dacht altijd al dat het met mijn eisprong te maken had, gelukkig is dat nu bevestigt en weet ik waar het vandaan komt. Het is sinds vanochtend ook weer weg namelijk. (Gelukkig) 
Ben er wel mee bezig merk ik. Waarschijnlijk omdat ik al een half jaar bezig ben en nu wel zoiets heb van; het mag nu wel een keer raak zijn. 

@lizzrob bij mij is de pijn er nog steeds. Nu 2 hele dagen. Vanavond maar weer gezellig maken. En morgenochtend maar eens m'n ovulatie testen.
Ik ga voor je duimen! Wanneer verwacht je je menstruatie?
ik bedoel eigenlijk meer; wanneer hoop je niet ongesteld te worden haha

@lolas
Haha ik hoop dat ik 15 mei niet ongesteld wordt. En bij mij heeft die pijn ook 2,5 dag geduurd.
Ik heb het 3, 4 en 5 dagen voor de smiley gezellig gemaakt. En op de 2 dagen zelf. Dus de kans is er dat het raak is. Maar vind het zo moeilijk niet te veel te hopen en te denken; misschien groeit er straks wel iets, misschien is het momenteel aan het innestelen of iets.
Wordt er zelf soms gek van haha. Heb jij dat niet? 

@lolas en @lizzrob
Weer wat geleerd inderdaad. Hoop dat jullie wachtdagen snel voorbij vliegen en jullie snel duidelijkeheid en natuurlijk een positieve test in handen hebben. Spannend!!

Terug
Bovenaan