Op voor 1e kindje

@lolas 
Bij mij klopt die app ook voor geen meter. Zou 1 mei mn eisprong hebben, maar kreeg gister avond smiley. Dus scheelt wel 3 dagen

Oke er zijn wat teveel nieuwe berichten bij gekomen haha om op iedereen apart te reageren. Welkom voor de nieuwelingen! We krijgen een leuk groot groepje zo.
@Tukkertje: wat vervelend dat je eerste echo zo laat is! Ik dacht ook dat ze de vroege echo's gewoon wel weer deden. Zou je niet nog een andere verloskundige kunnen bellen?
@Maan: jeetje dat wens je echt niemand, een miskraam! Ik heb wel het idee dat het tegenwoordig wel een stuk normaler is dat het gebeurd. Of het valt me nu op doordat ik in dit forum nu veel lees en ik het dus gewoon daardoor niet wist eerst. Ik hoop dat je heel snel een fijne zwangerschap mag hebben!
@Vogeltjee: jeetje ook al een hele weg afgelegd. Ik snap heel goed dat het ondertussen niet meer als zo leuk ervaren wordt ja. Ze zijn de behandelingen wel ook weer een beetje aan het opstarten weer toch? Ik hoop voor je dat het snel mag werken weer allemaal.
Ik twijfel nu ook heel erg of mijn cyclus inderdaad nog wel normaal is zoals ik wel dacht. Afgelopen vrijdag is dus de spiraal eruit gegaan, nu zou ik nu in mijn vruchtbare dagen moeten zitten. Ik dacht gister iets van bruin af te vegen en toen dacht ik dus jeej mijn cyclus is gewoon inderdaad nog hetzelfde. Maar vanaf gisteravond is het weer gewoon normaal en ook qua slijm merk ik nog niks terwijl ik dat voorheen (met spiraal) wel altijd had rond eisprong. Nu willen wij sowieso natuulijk nog een menstruatie afwachten en heb ik op zich de komende twee dagen ook nog omdat de app deze drie dagen als vruchtbare dagen aangeeft. Maar toch maakt dit me stom genoeg ook al wat onzeker. Ik heb nog nooit zo naar een menstruatie uitgekeken haha. 

@-Linda- dat geloof ik! Alles rondom zwanger worden en zwanger zijn blijft volgens mij altijd een beetje onzeker. Het is altijd maar de vraag of het goed gaat en goed blijft gaan. Heel spannende tijd. Jezelf er aan overgeven en niet te veel aan denken lukt echt niet. Nu maar hopen dat die menstruatie gewoon volgens planning komt, dan heb je weer een beetje zekerheid. 
@Anne-VA ja dat klopt alleen ik had volgens de app vanaf 29/4 mijn vruchtbare periode. Dus netjes aangehouden en om de dag seks gehad. Bleek gisteren dat ik na de ovulatietest helemaal geen vruchtbare periode had. Had ik 'm dan al gehad? Bleek vanmiddag weer dat ik 'm nu pas heb en de ovulatie dus nog moet komen. Dus die app loopt een paar dagen voor. Soms zijn die ovulatietesten dus best handig :)

Zoals jullie zien is het na een aantal pogingen gelukt om een foto te uploaden. 
Wat denken jullie hiervan? Die 3e strip lijkt iets de positieve kant op te gaan. Echter is de ondergrond niet helemaal wit, wat eigenlijk wel moet staat in de beschrijving. De dag erna is die weer duidelijk negatief. Wat denken jullie ervan? Ik denk zelf misschien dat de test niet goed gegaan is (aangezien hij dus niet helemaal naar wit verkleurd is). Maar aangezien je de dagen ervoor toch een licht streepje ziet twijfel ik. Toen ik die eerste 2 dagen getest had dacht ik dat die gewoon negatief waren (zoals hier ook al eerder beschreven). Maar nu begin ik dus te twijfelen. Daarbij komt dat (mocht dit wel kloppen) ik nu dus ineens een cyclus van 24 dagen heb. (Terwijl die normaal tussen de 32-46 is). Dus kan het me eigenlijk niet voorstellen. Begin er echt onwijs door te twijfelen. 

@nien 
Ik zou toch door gaan met testen. Als je normaal een cyclus hebt van 32 a 34 dagen ( is deze altijd regelmatig?) zal je eisprong denk ik nog moeten komen. Geduld en blijven testen. 
Ik heb maandag avond positief getest op eisprong en gister weer. Nu wachten of het raak geweest is. Erg moeilijk hoor al dat wachten haha

Terug
Bovenaan