Oke er zijn wat teveel nieuwe berichten bij gekomen haha om op iedereen apart te reageren. Welkom voor de nieuwelingen! We krijgen een leuk groot groepje zo.
@Tukkertje: wat vervelend dat je eerste echo zo laat is! Ik dacht ook dat ze de vroege echo's gewoon wel weer deden. Zou je niet nog een andere verloskundige kunnen bellen?
@Maan: jeetje dat wens je echt niemand, een miskraam! Ik heb wel het idee dat het tegenwoordig wel een stuk normaler is dat het gebeurd. Of het valt me nu op doordat ik in dit forum nu veel lees en ik het dus gewoon daardoor niet wist eerst. Ik hoop dat je heel snel een fijne zwangerschap mag hebben!
@Vogeltjee: jeetje ook al een hele weg afgelegd. Ik snap heel goed dat het ondertussen niet meer als zo leuk ervaren wordt ja. Ze zijn de behandelingen wel ook weer een beetje aan het opstarten weer toch? Ik hoop voor je dat het snel mag werken weer allemaal.
Ik twijfel nu ook heel erg of mijn cyclus inderdaad nog wel normaal is zoals ik wel dacht. Afgelopen vrijdag is dus de spiraal eruit gegaan, nu zou ik nu in mijn vruchtbare dagen moeten zitten. Ik dacht gister iets van bruin af te vegen en toen dacht ik dus jeej mijn cyclus is gewoon inderdaad nog hetzelfde. Maar vanaf gisteravond is het weer gewoon normaal en ook qua slijm merk ik nog niks terwijl ik dat voorheen (met spiraal) wel altijd had rond eisprong. Nu willen wij sowieso natuulijk nog een menstruatie afwachten en heb ik op zich de komende twee dagen ook nog omdat de app deze drie dagen als vruchtbare dagen aangeeft. Maar toch maakt dit me stom genoeg ook al wat onzeker. Ik heb nog nooit zo naar een menstruatie uitgekeken haha.