@nien, welkom ook. Spannend ook voor jullie. Ik heb helaas geen ervaring met ovulatietesten maar als je weet hoelang je cyclus gemiddeld is, ongv 14 dagen voor je menstruatie is je ovulatie heb ik wel eens geleden. Maar lees hier ook dat iedereen zo'n andere cyclus heeft. Ik denk gewoon een kwestie van testen iedere dag, zelfde tijdstip in de middag. Mijn vruchtbare periode begint volgens mijn app op de 7e dag na menstruatie en voel de ovulatie ook altijd en klopt precies met de app. Succes!
@lizzrob ja snap ik! Oh dat lijkt me best heftig wat je zegt over vorige maand, ben je blij en dan alsnog die menstruatie. Je weet het ook nooit hè. M'n zus zei een tijdje geleden al, als je gaat testen, test ajb pas na een week over tijd, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Zij had het ook namelijk 2x gehad.
Weten ze trouwens in jullie omgeving, familie/vrienden, dat jullie "bezig" zijn?
@lizzrob ja snap ik! Oh dat lijkt me best heftig wat je zegt over vorige maand, ben je blij en dan alsnog die menstruatie. Je weet het ook nooit hè. M'n zus zei een tijdje geleden al, als je gaat testen, test ajb pas na een week over tijd, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Zij had het ook namelijk 2x gehad.
Weten ze trouwens in jullie omgeving, familie/vrienden, dat jullie "bezig" zijn?