Op voor 1e kindje

@Anne-VA hopelijk komt je menstruatie snel weer op gang en kunnen jullie ook beginnen.
Wat betreft de behandelingen, een aantal behandelingen worden al wel weer langzaam opgestart, dus ik verwacht dat mijn behandeling binnenkort ook wel weer opgestart zal worden. Hoop het wel.
Ik mag in ieder geval wel op de tweede/derde dag van mijn eerstvolgende cyclus gaan bloedprikken en aan de hand daarvan zullen we telefonisch een evaluatie krijgen om alvast wat dingen door te spreken. 

Vind het echt fijn om met jullie te kletsen over alles!

Anne-VA – 29 – geen – 1e poging in mei 2020
Tukkertje – 28 – 1 mei 1e x – 1e poging juni 2019
LizzRob - 27 jaar - geen - 1e poging december 2019

Ik zet mezelf ook in het rijtje:)

LizzRob – 27 jaar – geen – 1e poging december 2019
-Mandyy- 30 jaar - geen - eerste poging augustus 2019

Ah weer een paar nieuwe namen hier, leuk! Welkom.
Mijn vriend en ik konden ons gisteravond niet beheersen terwijl we dus ergens voorzichtig moeten doen vanaf nu ongeveer want mijn eisprong staat volgens de app rond dinsdag/woensdag en we willen dus eigenlijk een menstruatie afwachten voor we echt beginnen. Maar ook wel iets gewone glijmiddel gebruikt wat schijnbaar zaaddodend is maar het voelde toch allemaal een beetje stiekem en met de gedachte zo van: hmm wie weet per ongeluk....haha. Plus ik heb natuurlijk nog geen idee of mijn cyclus nog hetzelfde is als met spiraal want hij is er dus net pas 2 dagen uit. Dus ach ja, we zien het wel. Ik heb mezelf ook in het lijstje gezet.
-Mandyy- 30 jaar – geen – eerste poging augustus 2019
-Linda- - 29 jaar - geen - eerste poging eind mei/begin juni 2020

Welkom voor alle nieuwe dames. Leuk dat jullie mee kletsen.
@mandy, ooh wat ontzettend balen om dat te horen. Hoop dat alles zo snel mogelijk opgestart kan worden bij jullie. (ik werk in het ziekenhuis en bij ons wordt de reguliere zorg steeds meer opgestart). Duim voor jullie.

Zo spannend en nieuw allemaal. Ik heb mezelf er ook bij genoteerd.

-Linda- – 29 jaar – geen – eerste poging eind mei/begin juni 2020
Nien - 24 jaar - geen - 1e poging maart 2020

Liefs Nien

@AlisaAimee: herkenbaar. Ik heb ook heel wisselende cyclussen. Heel vervelend is dat. (weet ook niet meer of dat mijn cyclussen wel regelmatig waren voordat ik met de pil begon). Wel fijn dat je een positieve ovulatie test hebt gehad. Kan je daar een beetje op bouwen.
Valt me nu op dat ik (tot nu toe) de jongste van het stel ben.
Fijn weekend!

Zooo... 1,5 dag hier niet gekeken en gelijk 3 pagina's bij moeten lezen. Echt zo herkenbaar al jullie verhalen. Vind het ook echt leuk om erover te kletsen en te ontdekken. En stiekem moest ik net wel lachen dat een paar net als ik nu rond de eisprong zitten en het allemaal gezellig "moeten" maken. Hihi 

Ik zal 'm even aanvullen:
-Linda- – 29 jaar – geen – eerste poging eind mei/begin juni 2020
Nien – 24 jaar – geen – 1e poging maart 2020
Lolas - 31 jaar - geen - 1e poging mei 2020

Spannenddddd :):)

Ik ga morgenochtend naar de winkel om een CB ovulatietest te halen. Volgens mijn app zou ik morgen mijn ovulatie moeten hebben. Ik voel 'm altijd, nu nog niet gevoeld, dus even checken of mijn gevoel en app kloppen ;) Gewoon nieuwsgierigheid. 

Succes allemaal dames en tot gauw. Enne laat je niet gek maken he!

@lolas 
Nou bij mij klopt de app echt totaal niet haha. Zou 1 mei mn eisprong gehad moeten hebben, maar niks gehad volgens de CB testen. Zit nu al op mijn 17e cyclus dag en nog geen smiley gehad met de test. Ben wel pas op de 13e dag begonnen met testen. Zou dat te laat zijn geweest of moet ik gewoon wachten en hopen dat ie alsnog komt...

Terug
Bovenaan