Op voor 1e kindje

@Lizzrob
Klopt inderdaad, het ongesteld worden! Nooit een pretje maar nu een grote nachtmerrie. 

Vond het best heftig, had zelf niet verwacht dat ik er zo heftig op zou reageren. Ben zeker een paar dagen aan het huilen geweest. 

Was jou cyclus weer snel op gang? Snel weer een eisprong gehad? 

Ik ben 30 en mijn vriend is 40. Mijn schoonzusje weet dat we aan het proberen zijn maar verder helemaal niemand. Wij zijn 3 jaar samen en ik denk dat onze ouders er niet heel raar van staan te kijken. Mocht het moment daar zijn dat ik een positieve test in handen heb wil ik ook heel graag wachten tot na de 7 weken echo al vind ik dat echt vreselijk moeilijk....

jullie raden het nooit. Gister heb ik, op advies hier, een CB ovulatie test gekocht. Gister eind Vd middag toch nog even getest en wat denk je, dikke smiley EISPRONG..... gister avond dus maar geprobeerd het niet geforceerd gezellig te maken...

Oeh spannend Talentino! Morgen even nog een keer doen, dat raden ze ook aan toch om het om de dag te doen.
Ik ben trouwens 29 en mijn vriend 28. Wij zijn ruim 2 jaar samen en wonen ook al bijna al die tijd samen.

@clauclau 
Cyclus was de eerste maand 35 dagen, daarna elke keer rond e 28 a 29 dagen. Dus wel vrij regelmatig en gelukkig ook gelijk al. Ik was bang dat ik een half jaar niet ongesteld zou worden ofzo (had zo een verhaal gelezen)
Maar gelukkig al snel regelmatig. Eisprong voel ik wel vaak, maar nu de eerste maand met ovulatietesten, dus even kijken of die er ook echt is haha. 
Vind het wel weer spannend hoor.
Ik verwacht vandaag of morgen wel mn eisprong te hebben.

[quote quote=10317113]@Lizzrob : Ook maar gezellig maken dan dit weekend :).[/quote]
Haha jaa. Gaan we zeker doen ghehe

Ik sluit ook graag aan. Zelf ben ik 26 jaar en mijn vriend 37 jaar. 20 augustus 2019 gestopt met de pil. Mijn cylcus is helaas lang en onregelmatig. Vorige maand zelfs 65 dagen. Ik werd daar super onzeker van, dus van de week gebeld met de huisarts en die zegt de pil is nu wel uitgewerkt na 8 maanden, dus dit is je cyclus. Ik weet niet meer hoe mijn cyclus was voor de pil helaas. Het is toch niet normaal om zo een onregelmatige cyclus te hebben??? Moeten nog even door proberen voordat we stappen gaan ondernemen.... geduld is een schone zaak. Afgelopen maandag een positieve ovulatietest gehad dus nu op het wachtbankje. Zo een beetje iedereen in mijn omgeving weet dat wij bezig zijn met zwanger worden. Ene kant dom want dan gaan ze steeds vragen ( valt heel erg mee eigenlijk), maar het geeft mij ook wel rust op de een of ander manier. 

Helaas nog geen eisprong hier. Vind het nu wel tijd worden dat die komt haha, maar voelt wel of die eraan zit te komen. Dus veel geduld hebben. 
@alisa 
65 dagen is inderdaad lang zeg. Gelukkig dat je wel een eisprong hebt waargenomen, dat scheelt al weer in geruststelling denk ik.

Terug
Bovenaan