Op voor 1e kindje

Ik kon me niet inhouden! Morgen zou mijn NOD zijn. Maar heb sinds gister avond zo last van mijn borsten. 
Me daarom maar aan een test gewaagd. En tot mijn verbazing 2 positieve testen. Durf het bijna niet te geloven. Nu maar hopen dat het deze keer wel goed mag gaan. 
Ik moest dit even delen. Alleen mijn vriend natuurlijk en beste vriendin zijn op de hoogte. Zouden jullie het ook vertellen? En al gelijk? Of nog wachten?

Hoi dames,
@Lolas: Haha, moest ech lachten toen ik je vibrator verhaaltje las, wel heel toevallig juist op dit moment. ;p
@ClauClau: oohh wat fijn, gefeliciteerd. Hoop dat alles goed gaat. Ik zou het persoonlijk na de eerste (vroege) echo aan beide ouders vertellen en na de 12 weken echo aan de rest. Maar dat zeg ik nu.. misschien als het zover is dat ik het wel niet voor me kan houden en het eerder aan onze ouder wil vertellen. Maar ik zou doen wat voor jou het prettigste voelt. 
@tukkertje: pff, dat is wel laat. Daar zou ik ook ontzettend van balen. 
@Lizzrob: Ik twijfel heel erg of ik mijn eisprong voel, de ene keer denk ik van wel en de andere keer denk ik van niet. Dat heb ik ook als ik in de 'wacht weken' zit. Dan denk ik vaak voel ik nu echt iets of denk ik er toch te veel over na waardoor ik denk iets te voelen. Lastig vind ik dat.. 
Hier nog rustig met de ovulatietesten. Heb er nu 4 gehad en allemaal nog negatief. (had ook niet anders verwacht aangezien ik dus echt optijd begonnen ben met testen). Vind het wel spannend. Ik zou ergens ook al echt opgelucht zijn als de ovulatietest positief is. Ben heel erg bezig met of het ons wel lukt, en als zo'n test dan wel laat zien dat je een eisprong hebt, zou er echt al een last van mn schouders vallen. Herkent iemand zich hierin?
Liefs Nien

@nien.
Toevallig vandaag mn eisprong.
Ik was ook in spanning of die wel zou komen, maar uiteindelijk pas op dag 18. 
Moet zeggen dat er inderdaad wel een opluchting is hoor. Dus gewoon geduld hebben en wordt vanzelf positief :)

@tukkertje nee verkeerde gekregen haha achja kan gebeuren
@clauclau gefeliciteerd! Toevallig gisteren met mijn man over gehad, maar wij zouden het de ouders en broers/zussen wel vertellen na de eerste echo. En de rest na de 12 weken of net wat uit komt.
@nien ik herken het wel. Als is het nu de eerste keer dat we het proberen. Ik was al blij met die super regelmatige cyclus maar als je eisprong niet kan vinden. Ik dacht dat ik m iedere maand voelde, maar nu lijkt het wel of ik m gemist heb of dat hij nog moet komen. Ik ga vanmiddag gewoon weer testen, ben gewoon heel benieuwd of het nog komt.
@lizzrob super fijn dat je positief hebt getest voor je eisprong. Ik zit nu op dag 13 van een normaal 25 dagen durende cyclus. Ga het gewoon even bijhouden, dan weet ik ook waar ik aan toe ben.
@maanx welkom hier! Wat rot wat jullie hebben meegemaakt en dan ook nog eens helemaal alleen. Hopen indd op beter nieuws in de toekomst :)

Hallo!
oh wat spannend. Ik lees al een poos met jullie mee, maar ga nu toch zelf maar een berichtje schrijven! 13 april de laatste pil genomen en heb daarna mijn onttrekkingsbloeding gekregen. Afwachten tot de eerste 'echte' ongesteldheid komt!! Super leuk allemaal.. groetjes!! 

@estherrr en Vogeltje welkom hier! Jeetje wat een verhaal! Hopelijk kunnen we je met z'n allen wat positiviteit bieden :)
ik moést hier even een berichtje delen; net ovulatietest met een knipperende smiley yesyes hoe blij kan je zijn. Ik vanochtend nog denken dat ik m misschien al gemist had. Die app klopt dus voor geen meter.

@ Lolas, volgens mij test je met een ovulatietest je LH piek. Dat betekent dat je ovulatie nu binnen 48 uur komt. Dus misschien klopt de app dan toch weer een beetje?

Terug
Bovenaan