Op voor 1e kindje

En vergeet ik dit nog helemaal...
@Tukkertje gefeliciteerd!! Zag in een ander topic dat het even geduurd had, dus wat fijn dat je nu positief getest hebt!

@lizzrob, ik ben heel benieuwd, juist daarom wil ik het testen en weten. En heb jij wel een hele regelmatige cyclus? Die van mij is al die tijd precies 25 dagen. En ik las dat het gemiddeld 14 dagen voor menstruatie is. 

@lolas
Niet echt op de dag regelmatig. Nee keer 28 dagen, andere keer 29 en soms 30 tot 32
Vind wel raar dat ik nog geen eisprong heb nu.. 

Zo leuk om alle reacties te lezen! 
Ook ik zal hem even aanvullen: 
Anne-VA – 29 – geen – 1e poging in mei 2020Tukkertje – 28 – 1 mei 1e x – 1e poging juni 2019LizzRob – 27 jaar – geen – 1e poging december 2019-Mandyy- 30 jaar – geen – eerste poging augustus 2019-Linda- – 29 jaar – geen – eerste poging eind mei/begin juni 2020Nien – 24 jaar – geen – 1e poging maart 2020Lolas – 31 jaar – geen – 1e poging mei 2020                                    Talentino - 30 jaar - geen - 1e poging mei 2020
@LizzRob heb je inmiddels al wat gevoelt? 
@Lolas heb je de test al gedaan? Heel herkenbaar dat het zo leuk is om over te praten. 
Ik weet niet hoe jullie dat hebben maar ik merk dat ik mijzelf soms helemaal gek maak..... voel ik wat?! ja/nee misschien wel of toch niet hahahah dat wachten is echt verschikkelijk.... 

@ @talentino 
Nee nog niks gevoeld en nog geen smiley 
En wat jij zegt met jezelf gek maken, kan ik ook heel goed. Zoals nu ben ik dan weer aan het denken; wat als ik geen eisprong heb, misschien is er wel wat mis. 
Heb wel verhalen gezien van vrouwen die op de 20e of 21e dag ook pas eisprong hebben dus ik houd moed, maar ga wel al denken aan wat als....
Vaak voel ik wel rond iets over het midden van mn cyclus 1 dag pijn aan beide kanten in mn onderbuik, dus dan denk ik wel, dat is gewoon je eisprong.

Voelen jullie je eisprong eigenlijk. En op welke dag is die bij jullie allemaal?

@Lizzrob/over de ovulatie:
Ik voel dat niet, en qua regelmatigheid kan ik er nog niets over zeggen... ben nog maar heel kort zonder spiraal. Probeer me ook niet teveel op te focussen, als ik nu mijn eerste menstruatie krijg weet ik iig dat het werkt. Volgens mij is het ook meer uitzondering dan regel dat je het echt voelt? Maar ben benieuwd wat de rest zegt!

Ik voel vaak inderdaad ook iets laag bij mijn eierstokken  wanneer ik ovulatie heb, lichte steekjes ofzo dan aan een kant en ik merk het aan mijn afscheiding. Het lijkt er nu op dat die van mij idd de komende dagen gewoon komt zoals ik al verwacht had volgens de app. Dus als dat zo is dan zou het verwijderen van de spiraal niet mijn cyclus hebben aangetast dus dat is fijn. Dan wacht ik nu dus ook op mijn menstruatie de 21e.

Nou hier weer een ovulatie update, mijn app zegt, vandaag m'n eisprong. Ik heb de afgelopen dagen tm vandaag niks geks gevoeld of aan afscheiding gezien. Net CB ovulatie test gedaan en een rondje. Dus niet vruchtbaar, morgen weer testen, misschien komt het nog, of heb ik het al gehad. 
Nog een hilarisch dingetje: ik had gisteren de CB testen bij bol.com besteld en zou ze vandaag ophalen bij het postnl punt. Dus ik kwam daar net, doosje mee en nog even doorgefietst naar de winkels. 
Doosje half op de fiets opengemaakt, zie ik een sticker op de verpakking: satisfier 2 brons. Maak ik dat ding open, je raad het al; een vibrator hahaha Ik probeer zwanger te worden en ik krijg van Bol.com een vibrator toegestuurd. Toen maar even bij Etos de goede meegenomen. En daarna even keihard gelachen hier thuis met m'n man.

Terug
Bovenaan