Operatie achter de rug. Ons kleintje is er niet meer...

hoi inge

tis achter de rug ik wens jullie heel veel sterkte toe in deze moelijke tijd   en ik hoop en ik gun het jullie egt heel erg dat het andere kindje gezond ter wereld komt daar blijf ik voor duimen iedereen doet dat  doe het rustig aan het komt goed gr jay_jm

lieve inge en partner...

ongeloofelijk wat een verdriet jullie moeten hebben...Kan niet stoppen met huilen...ik volg je al maanden en nog wel veeeeeeel langer , vind dit echt ontzettend erg voor jullie ...Heel veel sterkte met dit enorme verlies...weet verder niks te zeggen

liefs lonneke

Weet niet wat ik moet zeggen....heel veel sterkte

Liefs Yvonne

Hey Inge en man,

Net als velen lees ik ook al een hele tijd je verhalen over de moeilijke tijd waar jullie doorheen gaan. Maar toen ik gisteren je verhaal las over je operatie had ik het er erg moeilijk mee. Om maar niet erover te spreken hoe zwaar jullie het nu op dit moment hebben....

Ik wil jullie via deze weg dan ook ontzettend veel sterkte wensen! Ik denk aan jullie.

Liefs,
Chantal

Hoi Inge,

Zoals je merkt leven we allemaal ontzettend met je mee. En ik sluit me helemaal aan bij de andere opmerkingen. Ondanks het feit dat het 'zo misschien maar beter is'   is het toch jullie kindje. Heel veel sterkte met het verlies en we duimen voor je andere kindje.

Liefs,
Marisa

Hey!

Ik weet niet zo goed wat ik moet schrijven maar vind het echt een verschikkelijk verhaal pff wat zou je het moeilijk hebben zeg..
Hopelijk is alles voor een goed doel en zal je straks volop kunnen genieten van je baby!
Ookal zijn het er geen twee, 1 kindje is ook geweldig toch?

Veel sterkte en niet te druk maken he (is slecht voor je andere mooie baby)

xxx ssuss

Knap zoals je de dingen omschrijft! En heel goed dat je zo bewust hebt afscheid genomen (voor verwerking erg belangrijk!!!).
Ik wens jou een vlot herstel van de ingreep en jullie samen veel sterkte met het verlies van dit kindje!! Hopelijk vinden jullie wel de kracht om te genieten en positief te blijven voor het andere kindje. Dat heeft jullie nu ook hard nodig he!!
Sterkte en succes in verdere zwangerschap.
Mira

Lieve Inge,

Na al die lieve woorden, weet ik eigenlijk niks meer toe te voegen.
Het was een moeilijk besluit, maar je hebt hier samen met je mannetje en de artsen heel goed over nagedacht. Nu maar hopen en duimen dat het met het andere kindje allemaal goed blijft gaan.
daar gaan we met z'n allen de komende weken heel veel kaarsjes voor branden.

heel veel sterkte!

liefs,
mama Peet

Terug
Bovenaan