overgewicht en zwangerworden deel 2

Nod lijsje Beautiful Girls!

Fleur, 35jaar                                    16e ronde - 1e kindje        22-09-08  
Chanaty,  28 jaar                        2e ronde- 2de kindje       22-09-08          

Joke, 26 jaar                                  13e ronde - 1e kindje         03-10-08 (bij 29 dgn)

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Saskia, 28 jaar                                2e ronde  - 1e kindje       14-09-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

En ook hier is het nog ffies wachten, saai hoor!

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Tijgetje, 35 jaar                   2e ronde -   1e kindje        Uitgerekend: 20 febr 2009

Ester,     28 jaar                           3e ronde - 1e kindje         Uitgerekend: 13 april 2009

Bloemetje, 23jaar               4e ronde -   1e kindje         Uitgerekend: 17 april 2009
Nathalie, 24 jaar                  6e ronde -   1e kindje         Uitgerekend:  3 mei  2009    
Mama v.Stijn, 30 jaar          2e ronde - 2e kindje       Uitgerekend: 11 mei 2009

Verloskundige Bezoekjes

Bloemetje
08-09-09                  intake gesprek
Nathalie
09-09-08                 intake gesprek om 15.00 uur
28-10-08                 controle om 16.00 uur
Naomi
26-06-08                Ziekenhuis (Intake en waarschijnlijk echo)

Afspraken voor de mooiste ECHO's

Bloemetje
04-09-08                  pretecho om 15.00 uur

Nathalie
08-10-08                 termijn echo om 8.40 uur

Jaaaa.. weer afgevallen !!!!
Alweer bijna 2 kilo lichter !!!     Gaat echt goed en moet eerlijk bekennen.. heb er totaal geen moeite mee !
Kan nu al weer een wat oudere broek aan ! Jippieee !!!

Hoe gaat het hier met de andere dames mbt afvallen en het zwanger zijn voor de zwangeren onder ons????

Nod lijsje Beautiful Girls!

Fleur, 35jaar                                    16e ronde - 1e kindje                              22-09-08  
Chanaty,  28 jaar                        2e ronde- 2de kindje                             22-09-08          
Maike Sanne,24 jaar           1e ronde na mk-1e kindje               24-09-08

Joke, 26 jaar                                  13e ronde - 1e kindje                               03-10-08 (bij 29 dgn)

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Saskia, 28 jaar                                2e ronde  - 1e kindje       14-09-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

En ook hier is het nog ffies wachten, saai hoor!

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Tijgetje, 35 jaar                   2e ronde -   1e kindje        Uitgerekend: 20 febr 2009

Ester,     28 jaar                           3e ronde - 1e kindje         Uitgerekend: 13 april 2009

Bloemetje, 23jaar               4e ronde -   1e kindje         Uitgerekend: 17 april 2009
Nathalie, 24 jaar                  6e ronde -   1e kindje         Uitgerekend:  3 mei  2009    
Mama v.Stijn, 30 jaar          2e ronde - 2e kindje       Uitgerekend: 11 mei 2009

Verloskundige Bezoekjes

Bloemetje
08-09-09                  intake gesprek
Nathalie
09-09-08                 intake gesprek om 15.00 uur
28-10-08                 controle om 16.00 uur
Naomi
26-06-08                Ziekenhuis (Intake en waarschijnlijk echo)

Afspraken voor de mooiste ECHO's

Bloemetje
04-09-08                  pretecho om 15.00 uur

Nathalie
08-10-08                 termijn echo om 8.40 uur

Heb mezelf weer op t lijstje gezet... nog 10 dagen haha....

Saskia.. Vandaag je nod ! Spannend meis ! Al getest of rd'tjes te bekennen??

Hi Meiden, ik ben er weer.De verjaardag van mijn vriend was erg gezellig de afgelopen twee dagen. Gisteren zijn mijn ouders, broertje, broertje van mijn vriend en vrienden van hem geweest. Was niet mega druk omdat aantal afzeggingen hadden, maar des te gezelliger met elkaar kunnen kletsen. Vanmiddag waren de opa's & oma's er die nu ook weten dat ik zwanger ben. Echt leuk. Reactie was beetje anders dan verwacht. Mijn oma & vriend van mijn moederskant reageerde beetje koeltjes, wel dat ze het heel leuk vonden hoor, maar had wel wat meer emotie van oma verwacht. Misschien komt dat omdat ze nu met zijn allen waren. Mijn oma van mijn vaderskant was wel in tranen en opa zag ik flink slikken.

Wat blijkt nu. Mijn mams was vorige week vrijdag bij opa & oma en had het moeilijk om niet te vertellen. Toen ze weg ging was ze in tranen. En tja dan raken opa & oma bezorgd. Maar mama zei dat ze het niet mocht vertellen enzo. Ja duh huilen en dan niks zeggen werkt niet hè. Mijn mams heeft paar beroertes gehad en soms best emotineel en zeker nu. Maar niet alles kun je daar achter verschuilen natuurlijk. Ik neem het haar dan ook best wel kwalijk. Maar goed heb op opgegeven moment gezegd, we kunnen er niks meer aan doen, tis goed zo. Maar de eerste reactie van mijn opa (met wie ik goede band heb) heb ik dus nu gemist, en dat vind ik niet leuk!

Nu lig ik lekker op de bank. Heb het steeds heel koud, herkennen jullie dit? Lig met dekentje op de bank en ga nu ff lezen hoe het met jullie gaat.

Liefs Nathalie

hallo allemaal

hier ben ik weer
even een kleien rustpauze genomen om het eens even allemaal op een rijtje te zetten. was echt wel even nodig. Ik ga dus vanaf nu evht proberen om er goed op te letten om af te vallen. nog 1 1/2 kg te gaan en dan zijn de vakantie kg weer eraf. Vanmorgen nog even bij de dokter geweest en die zei ook dat het wel erg belangrijk was het afvallen. tuurlijk geloof ik dat, maar toch is het veel 35 kg. hij zei ook als ik elke dag 1/2 uur  tot 3 kwartier wandel ik zo 3/4 kg per maand af kon vallen.
Ik ga vandaag weer beginnen met ovulatie testen. donderdag op mijn verjaardag heb ik als het goed is mijn eisprong. ik hoop dat ik een mooi kado krijg van mijn mannetje... we zullen het zien begin oktober...

groetjes joke

Ik hoop het ook voor je Joke. Het valt allemaal niet mee meis
Ik mag nu niet meer afvallen, maar tis toch wel belangrijk om op mijn gewicht te letten
Want ik blijk sinds het stoppen met de pil toch best al wel gegroeid te zijn en ben nu iets meer dan 7 weken zwanger maar pas nog maar 1 broek van mijn eigen. Maar het kan ook zijn dat ik langer zwanger ben, maar we zullen zien hè. Meis ik wens je heel veel geluk, misschien dat je uiteindelijk zwanger word als je al paar kilootjes kwijt bent. Geniet van het leventje, van jezelf en van je mannetje dan komt het vast goed.

Liefs Nathalie

Hallo allemaal

maandag de 22ste is mijn NOD dag ga waarschijnlijk de dag erna testen.
Voel niet zoo veel maar dat had ik met de eerste ook niet.
Dus duimen wel heb ik een opgeblaze gevoel en vind in ene rozekoek lekker erg raar??
en anders pech dan naar de volgende ronde.
Allemaal Heel Veel Succes
liefs

Terug
Bovenaan