overgewicht en zwangerworden deel 2

Leuk weer iets van je te horen Tijgertje! Dus je hebt de kleine nog niet echt voelen schoppen? misshcien is het niet zo'n drukte makertje?

Hier de laatste nachten om 3.45 uur misselijk wakker ipv 's morgens om 6.30 uur dus daar moet ik weer ff aan wennen. Heb het best wel koud. En kan nu zelf ook wel merken dat mijn buikje meer groeid hoor. Niet alleen aan mijn broeken te merken, maar nu ook echt te zien zeg maar. Dus dat is wel apart. Verder gaat het best goed met me op zwangerschapsgebied. Dus hopelijk blijft dat zo. Ik heb 8 oktober mijn 1e echo.

Meiden wens jullie heel fijn weekend en tot snel!

Liefs Nathalie

hallo allemaal
helaas ben ik zaterdag het geworden mijn cyclus verschild een beetje nu 29 dagen.
mijn volgende nod is 18 oktober 3e ronde 2e kindje
Allemaal veel succes

hallo

We gaan er nu weer helemaal voor om af te vallen. morgen ga ik weer sporten en vandaag heb ik allees alweer op de fiets gedaan. ( ff boodschappen doen en naar de dokter), vanmiddag nog even naar mam ook op de fiets tuurlij, tenminste als het niet gaat regenen....
Heb op mijn verjaardag mijn ei gehad. nu hoop ik dat ik zo'n mooi cadeautje krijg... nog even afwachten. zit nu wel fijn op 28 dagen.

He  chananty wat jammer dat je weer ongi bent geworden. balen meid.

groetjes joke

Nod lijsje Beautiful Girls!

Maike Sanne,24 jaar           1e ronde na mk-1e kindje               24-09-08

Joke, 27 jaar                                  13e ronde - 1e kindje                               04-10-08 (bij 29 dgn)

Chanaty,  28 jaar                        3e ronde- 2de kindje                             18-10-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Fleur, 35jaar                                    16e ronde - 1e kindje                              22-09-08  

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Saskia, 28 jaar                                2e ronde  - 1e kindje       14-09-08

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Tijgetje, 35 jaar                   2e ronde -   1e kindje        Uitgerekend: 20 febr 2009

Ester,     28 jaar                           3e ronde - 1e kindje         Uitgerekend: 13 april 2009

Bloemetje, 23jaar               4e ronde -   1e kindje         Uitgerekend: 17 april 2009
Nathalie, 24 jaar                  6e ronde -   1e kindje         Uitgerekend:  3 mei  2009    
Mama v.Stijn, 30 jaar          2e ronde - 2e kindje       Uitgerekend: 11 mei 2009

Verloskundige Bezoekjes

Bloemetje
08-09-09                  intake gesprek
Nathalie
09-09-08                 intake gesprek om 15.00 uur
28-10-08                 controle om 16.00 uur
Naomi
26-06-08                Ziekenhuis (Intake en waarschijnlijk echo)

Afspraken voor de mooiste ECHO's

Bloemetje
04-09-08                  pretecho om 15.00 uur

Nathalie
08-10-08                 termijn echo om 8.40 uur

Tijgertje
08-10-08                20 weken echo

Hoi hoii

Chanaty.. Balen dat je ongi bent geworden !!
Welke ronde ga je nu ook alweer in??
Hoop dat het de volgende ronde raak is meis !!!

Joke.. Knap hoor !!     Je hebt nu natuurlijk een goede stok achter de deur, maar toch  !
Ik ben het echt niet met je gyn eens !!
Ga je niet ovor een second opinion ??
Nog gefeliciteerd met je verjaardag !!!   Hoop dat je idd een mooi cadeautje krijgt !!!

Hier woensdag mn nod.. vind t zo spannend !!

ha maaike sanne

aan een kant ben ik idd aan het denken over een second opion. maar aan de andere kant heeft hij natuurlijk wel gelijk. ik ben gewoon te dik. en alle kg die eraf zijn zijn eraf hé. het is natuurlijk ook beter wannner je wat magerder bent. aan de andere kant weet ik niet of ik weer zo'n klap in mijn gezicht wil krijgen bij een andere gyn. ondanks dat ik het wist kwam het toch wel best hard aan. ik heb het er met de dokter ook nog even over gehad en hij zegt ook dat het beter is om eerst af te vallen. ik denk er nog even over na.
 Misschien lukt het ook wel zonder hem. ( waarschijnlijk kijk ik er weer heel anders tegenaan als ik ongi ben geworden...) hihi

gr joke

Hoi Joke

Ja natuurlijk daar heb je helemaal gelijk in... dan is t nog een klap er boven op
Nou ik vind het echt heel knap van je dat je al zoveel bent afgevallen echt !! Super meis !
Hoeveel ben je nu al kwijt in totaal?? en hoelang heb je er over gedaan??
Ik ben nu in 4 weken 4,5 kilo afgevallen en hoop dat, wanneer ik niet zwanger ben deze maand, er nog meer kilos af gaan !!
K wil intotaal er nu nog zon 13 af...

He meid succes !!!

ha

ik ben nu nog steeds 10 kg kwijt. schommelt een beetje dan 8 en dan 10. moet er nog 35 kwijt zien te raken. misschien moet ik maar eens een advertentie plaatsen op marktplaats hihi. gratis af te halen. kilos..... hihi misschien helpt het wel.

gr joke

Terug
Bovenaan