overgewicht en zwangerworden deel 2

Hoi

Saskia, inderdaad nog eens testen, wie weet, hoop dat hij positief is. zou fijn zijn weer zwangeren erbij.

Fleur, Ik denk dat ik je kan feliciteren hoor. Streepje is een streepje he. morgen of overmorgen nog eens een testje doen?

Hoe is het met andere dames.

Nou, dames, ik heb me toch een zere borsten, vooral eentje, heel de nacht niet lekker van geslapen, geen een houding lag lekker, ook hele ochtend deed het zeer. lijkt net of me tepel uit elkaar spat. haha.
Vanmorgen kwam er ook wat (melk?) uit mn tepel.
Hoop dat dat een goed voorteken is. Ik wacht nu gewoon af tot donderdag. is nog maar twee daagjes, en krijg weer beetje vertrouwen erin.

Liefs

hallo

fleur en saskia hebben jullie nog een test gedaan??? en?????
Ik kan me nog een verhaal herinneren van een ander forum bezoekster dat ook een griepje dacht te hebben en nu ook zwanger is... dus  wie weet saskia?? ( nathalie)

Goh over nathalie gesproken, je kan wel merken dat ze zwanger is... ze komt bijna niet meer babbelen.... hihi ( ff roddelen...)

bloemetje, wat fijn dat je weer een beetje moed heb kunnen verzamelen. sterkte meid!! en ik ben erg benieuwd naar je echo.

Groetjes joke

Hallo Meiden,

Ja ik heb gisteren middag nog een test gedaan en weer 1 donkere en een lichte streep dus ik denk echt dat ik zwanger ben.

We zijn helemaal in de wolken. Volgende week wil ik naar de huisarts gaan dus tot die tijd mondje dicht en dat is moeilijk.

Sas hoe is het met jou?
Bloementje succes vandaag.

Groeten fleur

Fleur,

Van harte GEFELICITEERD.
Ooh, zwanger, geniet ervan meis, en geniet van jullie geheimpje, moeilijk he.

Dank je voor het succes wensen, moet morgen voor de echo, hoop echt dat het goed is.

Joke, hoe gaat het met jou?

Saskia, en met jou?

Liefs

Jaaa Fleur gefeliciteerd !

OOk ik ben ZWANGER !!   OOk hier een licht streepje maar streep is streep !
Doe test over paar dagen weer en dan zul je zien dat ie donkerder is !

SUper !!!

GEFELICITEERD MAAIKESANNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nou bloemetje het is zeker moeilijk om het niet te zeggen. We gaan het weekend naar mijn ouders toe en ik denk dat ik het wel ga zeggen kan het toch niet voor me houden.

Groeten Fleur

Maaike Sanne,

GEFELICITEERD.
Meiden wat een mooie dag met leuks nieuws van jullie. Hihi heerlijk.
Geniet er van meiden.

Liefs.

Terug
Bovenaan