overgewicht en zwangerworden deel 2

Hahhhahaha ja als dat zou kunnen !!!
Het is toch heel oneerlijk eigenlijk he.. Mn vriendin is gewoon mager en die vreet.. ja echt t is gewoon vreten !!   En dan groeit ze niks.. Nada !!
Gemeen !!!

Succes echt meis ! k heb bewondering voor je

Liefs Maik

ik wilde even reageren op dit topic en me gelijk ook even voorstellen..!!
ik ben dus wendy ben 35 jaar en heb ook een behoorlijk overgewicht maar ben in het bezit van 5 mooie gezonde kindjes dus wilde jullie even een hart onder de riem steken dat het daar om niet kan lukken om zwanger te raken..
we zijn nu zelfs bezig voor een 6e kindje en vind het wel leuk om met mede stevige moeders en zwangers mee te praten vind het namelijk een zeer leuk forum en hopelijk is iedereen welkom hier ;)

groetjes wendy

zie mijn eigen stukje staan en denk wendy ga terug naar school pffff
wat ik dus wilde zeggen is dat iemand die stevig is of een overgewicht heeft ook best zwanger kan raken ik heb zelfs nooit echt lang hoeven te wachten dus laat je allemaal niks aan praten..

mijn kindjes zijn danique van 12
                                                joey van 11
                                                sven van 8
                                                noel van 6
                                                  bryon van 4 jaar....

groetjes wendy

Wendy,

Welkom, vijf kindjes, en bezig voor de zesde. Erg leuk allemaal.
Spannend hoor, heel veel succes.

Liefs.

x

ha bloemetje

hoe is het meid
ik las net bij een ander topic dat je je zorgen aan het maken was. Ik geef je groot gelijk. Een collega van mij had ook een bloeding maar daaar was niets aan de hand. ze is nu ondertussen al 30 weken. Ze moest het wel even heel rustig aan doen. en dat heeft ze heel netjes opgevolgd. misschien kan je er wat mee.   houd je rustig en heel veel sterkte meid!!

groetjes joke

Hoi,

Joke,
ja inderdaad, ik maak me best zorgen. al anderhalve week met afvegen bloedverlies.
Vanmorgen slijmpropje. Daar ben ik natuurlijk erg van geschrokken. Maar krijg op geen enkele manier echo vervroegd, en ik vind persoonlijk dat je dat als zwangere vrouw zijnde zelf mee moet kunnen beslissen, je weet zelf hoe druk je je maakt en hoeveel stress je hebt. Maar de vk luistert daar niet naar.
Dus nog wachten tot donderdag. Wat erg moeilijk is.

En moeilijk, de keuze wel of niet naar andere gyn.Vind het erg knap van je dat je met het advies van die gyn zo aan het afvallen bent. Super, ben trots op je.

Liefs

Goedemorgen dames,

Nou ik zal er nu iets meer zijn ik heb nu namelijk vakantie en alle tijd.
Hoe is het met jullie allemaal??  

Ik wilde eff wat vragen aan jullie, Ik ben nog steeds niet ongi maar heb gisteren wel een test gedaan nu heb ik 1 heel dik roze streepje en een streepje dat een heeel stuk lichter is. Ik denk dat ik zwanger ben maar is dat dan ook zo?????

Ben nu wel heel erg blij maar ja ook onzeker. Voel me nu net een meisje van 16  zo blij.

Groeten en knuf
Fleur

Hoi meiden, sorrie dat ik zo'n tijd niks heb laten horen, maar ik had helaas even niet de kans!
Mijn NOD van 14-9 heb ik overgeslagen... Ik ben niet ongie geworden. Ik ben wel zeer misselijk geweest in de twee weken voor mijn NOD en heb volgens mij mijn ei-sprong gevoeld (toevallig net een paar uur na het klussen). Dat was op  donderdag 28-8, sinds de zondag erna ben ik af en aan misselijk en voel ik me raar.
14 sep dus niks, wel een beetje drukkend gevoel, maar geen drupje bloed.
16 sep getest, niks te zien, een dikke streep en verder niets!
21 sep, ben me dood geschrokken, ik had bloed op mijn wc-papier, ik heb gejankt als een klein kind, maar vraag me nu af of dit wel gegrond was. Het is bij dit beetje gebleven en voel me ook niet ongie. Heb wel een griepje te pakken, maar dat staat hier verder los van volgens mij!
Ik heb nu mijn man erop uit gestuurd om testjes te gaan halen bij de kruidvat! Hij is op zijn weg terug, dus wie weet doen deze het wel. (de vorige test was via internet besteld, MatCare geloof ik)
Ik hoop dat ik jullie snel wat kan laten weten!

Oja, Bloem, ik heb je verhaal vluctig gelezen en ik zou me ook flink zorgen maken! Gewoon blijven aandringen!!! (maar ja, ik raak al in paniek van één druppel bloed, haha)

groetjes
Sas

Terug
Bovenaan