Hoi meiden, sorrie dat ik zo'n tijd niks heb laten horen, maar ik had helaas even niet de kans!
Mijn NOD van 14-9 heb ik overgeslagen... Ik ben niet ongie geworden. Ik ben wel zeer misselijk geweest in de twee weken voor mijn NOD en heb volgens mij mijn ei-sprong gevoeld (toevallig net een paar uur na het klussen). Dat was op donderdag 28-8, sinds de zondag erna ben ik af en aan misselijk en voel ik me raar.
14 sep dus niks, wel een beetje drukkend gevoel, maar geen drupje bloed.
16 sep getest, niks te zien, een dikke streep en verder niets!
21 sep, ben me dood geschrokken, ik had bloed op mijn wc-papier, ik heb gejankt als een klein kind, maar vraag me nu af of dit wel gegrond was. Het is bij dit beetje gebleven en voel me ook niet ongie. Heb wel een griepje te pakken, maar dat staat hier verder los van volgens mij!
Ik heb nu mijn man erop uit gestuurd om testjes te gaan halen bij de kruidvat! Hij is op zijn weg terug, dus wie weet doen deze het wel. (de vorige test was via internet besteld, MatCare geloof ik)
Ik hoop dat ik jullie snel wat kan laten weten!
Oja, Bloem, ik heb je verhaal vluctig gelezen en ik zou me ook flink zorgen maken! Gewoon blijven aandringen!!! (maar ja, ik raak al in paniek van één druppel bloed, haha)
groetjes
Sas