overgewicht en zwangerworden deel 2

Hallo meiden

Wat een zwangere in eens. Proficiat meiden.

Maaike sanne wat fijn voor je dat je weer zo snel bent aangeteld na je miskraam. ik gun het je echt meis.

gr joke

Nod lijsje Beautiful Girls!

Joke, 27 jaar                                  13e ronde - 1e kindje                               04-10-08 (bij 29 dgn)

Chanaty,  28 jaar                        3e ronde- 2de kindje                             18-10-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Saskia, 28 jaar                                2e ronde  - 1e kindje       14-09-08

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Tijgetje, 35 jaar                   2e ronde -   1e kindje        Uitgerekend: 20 febr 2009

Ester,     28 jaar                           3e ronde - 1e kindje         Uitgerekend: 13 april 2009

Bloemetje, 23jaar               4e ronde -   1e kindje         Uitgerekend: 17 april 2009
Nathalie, 24 jaar                  6e ronde -   1e kindje         Uitgerekend:  3 mei  2009    
Mama v.Stijn, 30 jaar          2e ronde - 2e kindje       Uitgerekend: 11 mei 2009

Maike Sanne,24 jaar           1e ronde na mk-1e kindje  

Fleur, 35jaar                                    16e ronde - 1e kindje                          

Verloskundige Bezoekjes

Bloemetje
08-09-09                  intake gesprek
Nathalie
09-09-08                 intake gesprek om 15.00 uur
28-10-08                 controle om 16.00 uur
Naomi
26-06-08                Ziekenhuis (Intake en waarschijnlijk echo)

Afspraken voor de mooiste ECHO's

Bloemetje
04-09-08                  pretecho om 15.00 uur

Nathalie
08-10-08                 termijn echo om 8.40 uur

Tijgertje
08-10-08                20 weken echo

Maike Sanne & Fleur van harte gefeliciteerd meiden!!!!
Echt super dat jullie zwanger zijn. Maike Sanne naar mk en Fleur ronde 16 meis pfff
Vind het echt fijn voor jullie en jullie mannetjes. Geniet er lekker van en hopelijk gaat alles goed!

Saskia hoe is ie nu met jou meis?

Bloemetje, morgen echo! Hoop echt dat alles toch goed zit meis!

Joke druk aan het afvallen las ik, petje af hoor! Ik ben de laatste dagen niet wezen kletsen omdat mijn lichaam heel erg reageerd op therapieen en ik erg moe en niet lekker ben. Dus moet alles heel erg verdelen. Hahha ja ik zit me te verdedigen, ik weet dat ik het niet verplicht ben,maar vind het nog steeds gezellig om met jullie te kletsen hoor.

Hopelijk worden de meiden op nod lijstje ook snel zwanger, want zwangere lijstje is nu langer dan nod lijstje, hihih

Tot snel meiden, als ik me fitter voel kom ik weer wat vaker keltsen okay?

Liefs Nathalie

Hoi Meiden

De echo was goed, gelukkig.
Mooi kloppend hartje, schoppend en zwaaiend kindje, heerlijk.
Nu kunnen we weer genieten.
Is al 3 centimeter gegroeid op een goede 4 weken tijd. :)

Liefs

Meiden gefeliciteerd die zwanger zijn,geniet ervan...

groetjes, nicejee

hallo

bloemetje wat fijn voor je dat de echo goed was. maakte me toch een beetje zorgen over je. gelukkig onterecht!

Saskia heb je al getest??

groetjes joke

Ohhh bloemetje ik zit hier met tranen in mijn ogen meis. Wat een opluchting! Wat fijn voor jullie! Meis ik kom woorden te kort!

Dikke knufff Nathalie

Hey hallo allemaal,

Dat is goed nieuws bloemetje top.

Ga nu voor 5 dagen naar me ouders toe dus ik weet niet of ik er snel weer ben maar allemaal een fijn weekend.

groeten en knuf
Fleur

Terug
Bovenaan