overgewicht en zwangerworden deel 2

Nod lijsje Beautiful Girls!

Chanaty,  28 jaar                        3e ronde- 2de kindje                             18-10-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Joke, 27 jaar                                  13e ronde - 1e kindje                               02-10-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Saskia, 28 jaar                                2e ronde  - 1e kindje       14-09-08

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Tijgetje, 35 jaar                   2e ronde -   1e kindje        Uitgerekend: 20 febr 2009

Ester,     28 jaar                           3e ronde - 1e kindje         Uitgerekend: 13 april 2009

Bloemetje, 23jaar               4e ronde -   1e kindje         Uitgerekend: 17 april 2009
Nathalie, 24 jaar                  6e ronde -   1e kindje         Uitgerekend:  3 mei  2009    
Mama v.Stijn, 30 jaar          2e ronde - 2e kindje       Uitgerekend: 11 mei 2009
Maike Sanne,24 jaar  1e ronde na mk-1e kindje  Uitgerekend:
Fleur, 35jaar                              16e ronde - 1e kindje            Uitgerekend:          

Verloskundige of Gyn Bezoekjes

Bloemetje
30-10-09                 controle om 11.20
Nathalie
09-09-08                 intake gesprek om 15.00 uur
28-10-08                 controle om 16.00 uur
Naomi
13-10-08                Ziekenhuis

Afspraken voor de mooiste ECHO's

Bloemetje
30-10-08?           11.20?

Nathalie
08-10-08                 termijn echo om 8.40 uur

Tijgertje
08-10-08                20 weken echo

Hoi,

Mama van Stijn,
Fijn dat echo goed was, alleen balen van die bloeddruk. Hoop dat de medicijnen helpen.

Nathalie,
Wat balen, dat het niet zo lekker gaat, hoop dat het snel toch wat betert.

Fleur,
leuk weekend gehad?

Saskia,
Hoe gaat het met jou?

En Joke,
Met jou ook alles goed?

Hier gaat het goed, enkel net bij de cardioloog geweest, heb al anderhalf jaar last van hartkloppingen, neem daarvoor medicatie.
Vorig jaar ben ik bij die man geweest en heb aangegeven dat we kinderwens hadden. hij zei te stoppen met medicijnen die ik had, en andere te nemen die ik daarvoor had genomen, die kunnen minder kwaad doen.
Was net dus daar, zegt ie, heb ik helemaal nooit gezegd, en ik ben er niet blij mee dat je nu zwanger bent(had eerst verder onderzoek willen laten doen in ander zh, ja, had je je vorig jaar kunnen bedenken) En moet vanaf maand 8 stoppen met die medicijnen tot na eventuele borstvoeding, enige probleem is, voel me dan echt hondsberoerd. Word dan kortademig, voel me hart in me keel(wanneer ik niets doe)
Weet dus niet goed wat ik hiermee aan moet, ik weet dat het bij geboorte bijwerkingen op baby kan hebben, maar daarvoor loop ik bij de gyn.
Ik ben zo kwaad op die man, hij verdraait nu zn woorden, vriend was er vorig jaar ook bij en heeft het toen gehoord.
Sorry voor mn klaagverhaal, maar wou het even kwijt.

Liefs

Bloemetje, overleg het allemaal met de gyn meis. Daar sta je onder behandeling en ik geloof dat het best goed komt. Ik snap dat je heel erg kwaad en teleurgesteld ben in die man, zou ik ook hebben.

Meiden ik ben ff de komende dagen wat minder, erg druk en moet ff aan mezelf denken, anders loop ik mezelf voorbij en dat moeten we niet hebben.

Tot snel! Liefs Nathalie

Hoi,

Nathalie,
Ja, denk dat ik morgen even bel of ik een telefonische afspraak kan maken, want hier word ik niet gelukkig van, moet 30 oktober weer terug, op zich kan ik wel tot dan wachten ook, moet van cardioloog pas met 7 maanden stoppen, is nog vier maanden.
We zien wel, vanavond ook maar eens met vriendlief overleggen.

Liefs

Nathalie,

Goed dat je aan jezelf denkt meis.
Doe rustig aan meis.
Tot snel.

Er is heel wat mogelijk hoor qua medicijn gebruik en begeleiding. Een vriendin van mij gebruikt hele zware pijnmedicatie en heeft dit de hele zwangerschap door moeten slikken. Ze word daar goed in begeleid. Want  heeft dus ook uitwerking op de kleine. Niet teveel piekeren, gewoon overleggen en dan krijg je meer duidelijkheid en meer rust in je hoofd. Kan zo boos worden op die arts.

Liefs Nathalie

Hoi,

Nathalie,
inderdaad, was met gyn al afgesproken ziekenhuis bevalling met kinderarts in de buurt. en nu gaat deze arts weer even melden dat ik moet stoppen en me maanden beroerd moet voelen, hoe kan ik dan in godsnaam genieten van mn laaste maanden zwanger zijn, en eerste maanden van mn kleintje.
Ik ben echt zo boos, al heeft dat geen zin, .
Sorry voor het gezeur.

Liefs.

Hoi hoi, wat lief van jullie allemaal dat jullie aan me denken! Ik vind het wel jammer dat ik niet zo vaak online kan zijn! Wil jullie niet graag in spanning laten zitten!
Maar goed, ik heb dinsdag getest, deze was negatief en woensdag ben ik ongie geworden. Niet verwacht, zo na 38 dagen, ook helemaal niet het gevoel van ongie gehad, eigenlijk loop ik nog steeds een beetje verdwaasd rond, ik weet gewoon niet wat ik van mijn lijf moet denken!
Maar ja, alles komt vast goed! Aanstaande zaterdag gaan mijn man en ik eindelijk op huwelijksreis, precies 6 maanden na de datum gaat het er toch van komen! Lekker 11 dagen Tunesie, zon, zee en genieten! Dat ik er dan even niet ben, dat begrijpen jullie hopenlijk wel!

Voor de meiden met streepjes, van harte gefeliciteerd!!!
De rest, gewoon stug door klussen!!!

kus
Sas

Terug
Bovenaan