overgewicht en zwangerworden deel 2

Hoi Bloem, kan me wel voorstellen hoor, dat je echt kwaad bent op die man! Als ik jou was, zou ik eens kijken of er misschien een andere cardioloog in de buurt zit, zodat je in ieder geval van die rotvent af bent!
Wel veel sterkte gewenst en ik hoop voor je dat de hormonen de werking van je medicijnen een stukje overnemen, zodat je toch lekker kunt genieten! (zwangere vrouwen zijn vaak sterker dan ze zelf beseffen!!!)
Kus

Saskia,
Balen dat je ongi bent geworden, zeker na zo een lange cyclus, hopelijk deze keer meer succes.
Fijne huwelijksreis meid, geniet ervan.
maar dat komt vast wel goed he hihi.

Liefs.

Hoi Bloem, dat genieten gaat zeker goedkomen... Heb nu al wel voorpret! Lekker aan het plannen en doen, mezelf een beetje bezig houden, want ik val zowat om van vermoeidheid! Ik zal maar zo zeggen, ben heel erg aan vakantie toe!
Ben gek genoeg ergens ook wel blij dat ik niet zwanger ben, aangezien mijn beste vriendin dus nu wel zwanger is en onze cycli verschilden maar een dag, dus dan zouden we samen het hele traject doorgaan, nu kan ze mij een beetje vertellen wat ze allemaal voelt, zodat ik me erop kan voorbereiden, haha!
X

Saskia,
Gelukkig dat je dan vakantie hebt he, haha. En lekker genieten hoor van elkaar.
Maar dat komt wel goed zo te zien. hihi.
Inderdaad, is wel handig als je vriendin je alles kan vertellen, hihi, jij volgende maand he. je hebt je vakantie voor de boeg, goed klussen dan he hihi.
Zit je dan net in je vruchtbare periode? Ja toch?

Liefs

Hallo Allemaal,

Allereerst gefeliciteerd aan de zwangeren, ik hoop dat jullie een probleemloze zwangerschap krijgen verder. Aan degenen in het NOD lijstje(wat betekent NOD eigenlijk) veel succes.

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Donja, ik ben 26 jaar en de mamma van Damian van bijna 3 jaar(14 oktober jarig). Ik heb zelf ook een overgewicht, maar raakte al binnen 3 maanden zwanger de eerste keer. Ik ben in de zomer gestopt met de pil en het was in 1 keer raak maar is met 9 weken een miskraam geworden. Net een week geleden weer ongie geworden dus we gaan er weer voor. Ik hoop dat ik met jullie mee mag kletsen want vind dit wel gezellig.

dikke kus Donja

Hallo Donja, gezellig dat je mee wilt komen kletsen. Nod betekend Niet Ongesteldheids Dag. Heb je een beetje zicht in de lengte van je cyclus? Gebruikte je de geboorte van jullie kleine weer de pil of? Als je ff je gegevens doorgeeft kun je ook gezellig op ons nod lijstje.

Wens je fijne kletstijd hier en hoop dat je snel zwanger mag worden.

Saskia wat naar dat je weer ongi bent geworden. Heelll veel geluk, plezier en passie op jullie huwelijksreis meis. Geniet ervan.

Bloemetje ik las in ander topic dat je nu verwijzing hebt voor AMC? Fijn meis, hopelijk is die arts normaal!

Hoe is het met de rest van de beautiful girls? Sorry dat ik ff wat minder hier ben, maar probeer regelmatig ff bij te lezen

Liefs Nathalie

Hallo dames,

Ben ik weer. Nou ik ben precies 4 weken na mijn miskraam weer ongie geworden. Ik voelde 2 weken na mijn ongie een eisprong. 20 Oktober is dan mijn nieuwe NOD.
Komend weekend flink klussen. Als ik dat zeg tegen mijn man dan zal ie ergens anders aan denken, aan het plafond in de badkamer die afgewerkt moet worden maar goed.
Kleine is nu lekker naar peuterspeelzaal. Is dus lekker rustig nu in huis. Straks even dweilen voordat ik hem weer ga halen. Verder weet ik eigenlijk niets meer om te vertellen. Ik kijk morgen wel weer even als het lukt. Ik mag weer oppassen op nichtje van anderhalf. Damian is zo lief voor haar. En ze spelen erg leuk samen.
Nou ik ga weer.
Doedoei
X Donja

Terug
Bovenaan