overgewicht en zwangerworden deel 2

quote: Donja1982 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-10-2008 10:07:11'));

Hallo dames,

Ben ik weer. Nou ik ben precies 4 weken na mijn miskraam weer ongie geworden. Ik voelde 2 weken na mijn  miskraam een eisprong. 20 Oktober is dan mijn nieuwe NOD.
Komend weekend flink klussen. Als ik dat zeg tegen mijn man dan zal ie ergens anders aan denken, aan het plafond in de badkamer die afgewerkt moet worden maar goed.
Kleine is nu lekker naar peuterspeelzaal. Is dus lekker rustig nu in huis. Straks even dweilen voordat ik hem weer ga halen. Verder weet ik eigenlijk niets meer om te vertellen. Ik kijk morgen wel weer even als het lukt. Ik mag weer oppassen op nichtje van anderhalf. Damian is zo lief voor haar. En ze spelen erg leuk samen.
Nou ik ga weer.
Doedoei
X Donja

hallo Allemaal,

Ik zag dit topic en vond het wel interessant me hier aan te melden als jullie tenminste nog nieuwe leden willen in het clubje...

ik ben Sanneke, 25 jaar, boven de 100 kg en bezig met ronde 3 voor ons 1e kindje.
Mijn eerste cyclus na het stoppen met de pil was 41 dagen, de 2e was 36 dagen, en nu zit ik al op 38. Heb nog niet getest omdat het de vorige keren ook zolang duurde, maar ben nu wel wat nieuwsschierig te worden haha.
Heb geen klachten eigenlijk, de vorige keren kreeg ik gevoelige tepels tot aan mijn menstruatie, nu heb ik dat maar een paar dagen gehad.
Moet veel plassen maar drink ook veel water, dus dat is niet te vergelijken.
maar gister had ik dus in mijn slaap liggen plassen....en vanmorgen werd ik gelukkig optijd wakker maar was mn broekje ook al wat nat. Dat is toch niet normaal!
schaam me dood.
Heb vorige week heel veel afscheiding gehad, nu is dat bijna over. heb wel af en toe menstruatie buikpijn, dus denk dat ik toch gewoon weer ongi ga worden.

Ik ben ook bezig met afvallen en als ik nu niet zwanger ben dan wil ik eerst nog wat afvallen, maar van de andere kant...heb al heel mijn leven overgewicht dus kan blijven vechten. Ik ben zo bang dat ik als ik zwanger ben helemaal een kamerolifant wordt, en daar heb ik echt geen zin in. maar ja zo is het altijd iets he....
ik hoop in elk geval dat jullie wat wijze woorden hebben  en dat ik me hier aan mag sluiten.

liefs Sanneke

Nod lijsje Beautiful Girls!

Chanaty,  28 jaar                        3e ronde- 2de kindje                             18-10-08
Donja, 26 jaar                                 1e ronde na mk  - 2de kindje
Joke, 27 jaar                                  13e ronde - 1e kindje                               29-10-08
Saskia, 28 jaar                                2e ronde  - 1e kindje                                ??

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

sanneke 25 jaar                                3de ronde - 1ste kindje                                

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Tijgetje, 35 jaar                   2e ronde -   1e kindje        Uitgerekend: 20 febr 2009

Ester,     28 jaar                           3e ronde - 1e kindje         Uitgerekend: 13 april 2009

Bloemetje, 23jaar               4e ronde -   1e kindje         Uitgerekend: 17 april 2009
Nathalie, 24 jaar                  6e ronde -   1e kindje         Uitgerekend:  3 mei  2009    
Mama v.Stijn, 30 jaar          2e ronde - 2e kindje       Uitgerekend: 11 mei 2009
Maike Sanne,24 jaar  1e ronde na mk-1e kindje  Uitgerekend:
Fleur, 35jaar                              16e ronde - 1e kindje            Uitgerekend:          

Verloskundige of Gyn Bezoekjes

Bloemetje
30-10-09                 controle om 11.20
Nathalie
09-09-08                 intake gesprek om 15.00 uur
28-10-08                 controle om 16.00 uur
Naomi
13-10-08                Ziekenhuis

Afspraken voor de mooiste ECHO's

Bloemetje
30-10-08?           11.20?

Nathalie
08-10-08                 termijn echo om 8.40 uur

Tijgertje
08-10-08                20 weken echo

hallo

hier fc knudde. Het is weer niet gelukt . echt weer balen. maar ja wat doen we eraan. had ook niet anders verwacht deze maand. er waren hier immers al zoveel zwangeren.... hihi. Ben vandaag ook helemaal niet lekker. misselijk en mijn darmen draaien geloof ik alle kanten op behalve de goede.
Het afvallen bij mij wilt ook niet meer zo lukken. ik ga denk ik stoppen met herbalife. maak het nog op maar koop geen nieuwe meer. ik wil nu een programma gaan volgen bij de sportschool. daar hebben ze een speciaal programma waarbij   je kunt afvallen en onbeperkt  sporten. misschien dat dat wel wilt werken. ik ga van de week eens informatie opvragen.

Leuk dat het lijstje weer een beetje opgevuld wordt. staan we tenmiste niet meer zo eenzaam op het nod lijstje.

gr joke

Ja hallo Joke nu we nieuwe meiden erbij hebben hoef je niet sociaal te zijn om weer terug te gaan naar nod lijstje. Dat is niet de afspraak. Je moet gewoon doorstromen naar ondereren niet naar boven meis, foei. Nee ff zonder dollen, wat *** dat je weer ongi bent geworden. Over afvallen, misschien moet je eens reageren in topic Kluskippies en vragen aan Joepie over haar dieet. Ze is heel goed bezig en word goed beleid. Misschien ook wat voor jou (of jullie hier in topic?)

Welkom uhmmm ohh jee ik ben je naam kwijt, hahha. Ohh ja Sanne, ik weet het weer. Jeetje ik lijk wel zwanger, hahah. Pff nu weet ik niet meer wat ik wou zeggen. Misschien teken dat ik moet gaan slapen? hahah.

Ff weer lezen hoor

Ohh ja ik was erg benieuwd hoe het inmiddels met je gaat. En wat naar voor je dat je urine verliesd 's nachts. Kan dat ook niet een probleem zijn bij zwangere vrouwen? Ik heb dat wel eens ergens gelezen volgens mij. Misschien toch eens een idee om testje te doen? Is ie negatief nou ja dan is het nog afwachten of misschien word je dan toch na paar dagen ongi (wat we natuurlijk niet hopen) en anders zou ik toch ff langs de huisarts gaan, voordat het erger word meis.

Donja leuke dag gehad met je nichtje? Wat lief zeg dat je zoontje zo goed met haar kan opschieten. Super dus dalijk als jullie 2e mogen krijgen. Leuk hoor! Wat doe je zoal in dagelijks leven? Huismoeder of werk je daarnaast ook nog?

Hoe is het met de andere meiden? Tis hier wel beetje stil.
Leuk dat er nieuwe meiden komen meekletsen.

Sorry ik ben zelf ook tijdje niet geweest. Komt omdat ik deze week echt veel aan mijn hoofd had en dingen moest regelen. Daarnaast revalidatie en ook nog eens zwanger zijn, jaja, hhaha. We hebben woensdag 1e echo en kijken we echt heel erg naar uit. Morgen nog 1 dagje en dan lekker weekend. Dan is het alweer dichterbij hè.

Meiden weltrusten voor nu en tot snel.

Liefs Nathalie

Goeiemorgen!

Bedankt voor de reacties en wat leuk, ik sta meteen op het lijstje.
Ik ga morgenochtend een test doen. Dan is mijn vriend ook thuis en kunnen we het samen doen. Dan is het dag 41 alweer....
En de 1e keer na het stoppen met de pil duurde 41 dagen. Maar daarna 36. Dus begin het wel spannend te vinden hoor!
Had gister en dinsdag bij aerobics ook steeds dat ik een beetje misselijk/raar gevoel had na de grondoefeningen. Maar ja we zien wel....! hihi.

Voor iedereen, een fijne dag vandaag!
Ik hoop dat er lekker veel gekletst gaat worden, heb echt telkens gekeken en dacht ik ben op het verkeerde topic terrecht gekomen...haha maar gelukkig niet.

Liefs!

Hhahah nee als we het druk hebben dan dutten we ff in, maar over het algemeen proberen we topic toch wel levendig te houden hoor. Maar ja soms gaat dat gewoon niet zo hè. Druk, moe, niet lekker zijn, tja dan is het wel ff snel lezen, maar reageren dan niet echt puf voor. De laatste week ben ik eigenlijk heel weinig geweest, maar nu ffies weer wat meer tijd. Heb ff paar uurtjes voor mezelf nu. Zit op de woningbouwvereniging te wachten, want onze douchekop is stuk. En die kunnen tussen 8.00 en 12.00 uur komen. En aangezien ik al paar keer gehad heb dat ze om 8.20 uur al voor de deur staan, dacht dat moet ik ff een slag voor zijn. Maar ja nu zit ik dus met mijn slaperige koppie beneden en zijn ze dus nog niet geweest, hihih. Had nog lekker warm in mijn bedje kunnen liggen. Heb om 11.00 uur pas afspraak. Maar goed dat geeft me ff tijd om hier te neuzen en te reageren.

Wens jullie hele fijne dag! Hier is het op dit moment gelukkig droog voor de verandering. Hopelijk blijft het zo, maar fris is het wel.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan