overgewicht en zwangerworden deel 2

Zijn ze inmiddels geweest nathalie?
Duurt altijd zo lang he, als je ergens op moet wachten.  
ik ben aan het wachten tot het 17u is, kan ik naar  huis...hahaha
heb geen zin vandaag, maar ja,  vrijdagmiddag is het meestal wel gezellig hier dus  
komt goed.
xxx

Hoi Meiden,

heb naam veranderd, wachtwoord stond opeens er niet meer in, en wist hem niet meer. Maar kreeg het niet voor mekaar om op mijn emailadres met zelfde naam te blijven schrijven, dus ff kleine aanpassing.

Ik reageer even niet op iedereen, ga zo even bed induiken, ben erg moe, zware week gehad, dus ga zo tukkie doen, hihi.

Liefs

Ohhh nee onze eigen bloemetje, zeg je naam er dan ook onder muts!

Hoi,

Haha, sorry, ff vergeten

Zwanger he, haha, vergeet je wel eens wat

Liefs

hahaha dat wordt nog wat dan, met die vergeetachtigheid. een vriendin is zwanger van de derde en zegt dat ook ja.
Het wordt steeds erger zegt ze, van 1 naar 3.

Iemand nog leuke plannen dit weekend?
Morgenochtend testen...brrr spannend!

Sanneke,

Ja, haha als dat nu al zo is, wat word het dan nog met me hihi.

Ooh meid, ik duim echt heel erg voor je.

Liefs

Hoi Meiden,

Hoe gaat het met de zwangeren? Vast wel goed. En inderdaad die vergeetachtigheid is echt verschrikkelijk. Ik was altijd mijn sleutels kwijt. Ik kon het echt overal zoeken, maar meestal lag het dan op een logische plek (natuurlijk). Nou de kleine ligt lekker in bed. Me mannetje is lekker met vrienden aan het competitiedarten. Lekker ffe rustig voor deze mamma. San, ik ben heel benieuwd wat de uitslag van je test zal zijn. En Joke, echt jammer weer meis, gewoon doorgaan. Ik hoop dat die andere sportschool wat zal zijn voor je. Is wel prettig denk ik. Ik ga pas afvallen als ik weer zwanger ben geweest. Ik kom morgenavond weer ffe kijken want ik wil wel weten wat de uitslag van san is.

Dikke kus Donja

Terug
Bovenaan