overgewicht en zwangerworden deel 2

Hi Meiden hier ben ik weer hoor!

Ohhh wat fijn Joke dat je al zo snel bij gyn terecht kan meis.
Bloemetje helemaal blij met je nieuwe bh? hihih
En morgen nieuwe broek en buikband, leukleuk meis!

Tja meiden ik weet het niet, kan niet bij me van binnen kijken natuurlijk
Vanmorgen werd ik wakker met het gevoel ach nee dit word niks, ga wel naar ronde 7
Maar soms schommeld het wel hoor. Het blijft natuurlijk gewoon afwachten totdat je positieve test in handen hebt en dan hopen dat het goed blijft gaan natuurlijk.

Heb vandaag mijn dag niet zo gehad. Overzicht kwijt, emotioneel, moeite met dingen, maar ach het gaat nu gelukkig wat beter. Mijn mams heeft me vanavond ff geholpen met belangrijke papieren. Heb vandaag best veel gedaan op mijn vrije dagje van therapie. Aan ene kant geeft dat heel fijn en opgeriumd gevoel. Maar oh oh oh wat doen mijn spiertjes nu pijn. Maar ja das wisselwerking hè. Morgen middag pas fysio. Dus morgenvroeg kan ik nog ffies dingen regelen. Het weekend vertellen we lekker voor weekje naar Luxemburg met zijn tweetjes. Eindelijk ff genieten en rust en tijd voor elkaar. heerlijk kijk er nu al naar uit. Kan jullie dus niet vertellen hoe het met mijn nod gaat. Denk dat wij vrijdagavond vertrekken, maar voor die tijd ben ik hier nog wel te vinden hoor. En als ik wel zwanger ben dan zoek ik gewoon internetcafeetje, hihih. Of ik zorg dat iemand het jullie kan vertellen. Misschien dan niet in alle topics maar dan moeten jullie elkaar maar op de hoogte houden. Maar meiden ik ga er niet van uit hoor. Tuurlijk hoop je elke ronde. Maar tis zo onwerkelijk. Vind jij dat nu ook nog steeds Bloemtje

Esther hoe is ie met jou meis? en hoe is het met ons tijgertje?

Liefs Nathalie

Ohh Fleur gelijk met mij haar nod zag ik. Meis hoe is ie met je?
Hoe voel je je? Kwaaltjes of nergens last van?

Liefs Nathalie

hoi nathalie.
ooh bijna weekje weg, heerlijk, iets om naar uit te kijken.
of het nog onwerkelijk is, nee stuk minder. hihi.
ik ben eraan gewent, maar ja, dat ben je snel met die kwaaltjes hoor. haha.
vanavond hele avond zere buik gehad, baarmoeder en banden denk ik die aan het rekken zijn, ooh echt geen fijn gevoel meiden.
ook kots en kots misselijk geweest vanavond, erg slap en trillerig op me benen en ontzettend moe. hihi
nu weer beter.
zelfs taart bij me schoonouders afgewezen hihi.

liefs

Hallo allemaal,
Ik dacht net: oh, daar moet ik op reageren en daarop en daarop..... ik weet het dus niet meer. Alleen deze nog:
Ik slik van VSM de pillen met vitamine en foliumzuur. Daarnaast Visolie (maar dat doe ik met name voor de bloeddruk en aangezien ik niet van vis houdt....... ;-))

Verders duim ik met iedereen mee!!! (En baal ik ook een beetje met iedereen mee waarbij het (weer) niet is gelukt!)
Bloemetje: ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad!!

Hier is alles rustig. Heeft iemand verstand van de verschillende soorten afscheidingen in een periode?? Het schijnt dat je daaraan ook kan zien of je de eisprong hebt/krijgt.

Voor de rest voel ik werkelijk alles in mijn lichaam. Iedere keer neem ik me voor om er relaxed er onder te blijven, want ik heb immers al een kindje en ik zit pas in mijn 2e ronde........ in de werkelijkheid valt dat dus vies tegen!!
Ik ben me zo bewust van alles!! Daarnaast ben ik niet voor niets met de pil gestopt!!

Liefs

hoi,

mama van stijn, ja, heb een gezellige dag gehad.
gisteren en eergisteren voelde ik me wel beroerd, en loop nu met een schimmelinfectie rond. cadeautje van ha, omdat hij de antibiotica kuur die ik vorige week heb gekregen voor blaasonsteking, dit kan veroorzaken, nou lekker dan, niet echt, best pijnlijk. balen dat ik eerst blaasonsteking heb, nu dit, en last van darmen, had gehoopt dat eerste weken iets lekkerder zouden verlopen. zeker tijdens vakantie, in plaats van elke week bij ha zitten. maar ja, is niet anders. genieten doen we nog wel hoor, hihi.

mama van stijn,
ik had bij eisprong steeds doorzichtig slijmverlies, beetje rekbaar.
hoop dat je hier wat aan hebt.

liefs

Hier ook nog niks te bekennen en tis al donderdag. Had ook niet anders verwacht hoor, hihih. moet toch iets zeggen om mee te beginnen. Zaterdag is dag 28 dus het weekend word al spannend

Heb besloten om voor morgen ergotherapie af te bellen
Vanmorgen therapie zwemmen en vanmiddag nog een afspraak
En dan morgen ochtend naar een vriendin op de koffie die
hier nu paar weekjes in hetzelfde dorp woont, dus hun huis ff bekijken
nu het wat meer af is en ff bijkletsen en dan zou ik om 15.30 uur nog naar ergo moeten. Maar ben nu al kapot, en vind het wel ff gezegend. Ik ga mezelf vakantie geven. Dan kan ik vrijdag middag nog wat dingetjes doen en inpakken voor de vakantie. En als mijn vriend dan vrij is van zijn werk kunnen we lekker naar Luxemburg gaan. Ohhh ik kijk er nu al naar uit!

Mama van Stijn, ik weet ook niet goed hoe het met dat slijm zit.
Je hoord idd erover wat bloemetje zei. Misschien kan je op internet lezen, daar staat wel heel veel natuurlijk. Of dat andere meiden nog tips hebben.

Bloemetje wat onzettend naar dat je nu die infectie hebt. Hoelang heb je nog vakantie meis? Hopelijk voel je je snel wat fitter en kan je genieten van vakantie & zwangerschap. Hoe gaat het met buddy nu?

Hopelijk word het vandaag beter weer dan gisteren, jeetje wat een regen zeg!

Liefs Nathalie

Hoi dames,
Hier ben ik ook weer.

Morgen therapie afzeggen, goed idee denk ik, jezelf ff rust gunnen, want zoals ik nu lees. zitten je dagen weer vol.
Lekker pakken, en rustig genieten van het idee dat je op vakantie gaat, heerlijk toch?

Ik moet volgende week donderdag weer aan de slag. vriend maandag en dinsdag is die weer vrij. maandagavond gaan we nog naar me moeder toe. heerlijk. weekend dan ook. kijk ik ook naar uit.
met buddy gaat het goed, alleen jankt hij nog regelmatig s nachts.
vannacht 1 keer, en om half zeven, dan krijgt ie honger, maar ja, hij moest nu van vriend wachten tot nu. heeft ie ook netjes gedaan.

vannacht niet lekker geslapen, erg beroerd gevoeld. gister wat met knoflook gegeten, vind het normaal heerlijk, maar kan er gewoon niet meer tegen
Erg balen, ook als ik nu de geur ruik. pff. en paar dagen niet erg misselijk geweest. maar ook dat is sinds vannacht weer terug.
Maar ja, we doen het voor een goed doel
zaterdag gaan we wokken, dus weet nu al dat ik dan niet de knoflook saus moet gaan nemen. haha,   hoop dat het niet opvalt, zijn met 17 mensen uit de familie.
hihi.

fijne dag vandaag nathalie, wel rustig aan he?

Liefs

quote: bloemetje22 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-08-2008 12:14:10'));

quote: 1984_Nathalie_1984 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-08-2008 11:59:43'));

Nod lijsje Beautiful Girls!

Nathalie, 24 jaar                       6e ronde -   1e kindje       25-08-08    
Mama v.Stijn, 30 jaar          2e ronde - 2e kindje       01-09-08
Joke, 26 jaar                                  12e ronde - 1e kindje        tussen 05-09-08 en 09-09-08
Saskia, 28 jaar                                2e ronde  - 1e kindje      14-09-08
Fleur,35jaar                                     16e ronde-1e kindje          22-09-08  

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zit er niemand op het wachtbankje, saai hoor!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel zit er niemand op het overtijd bankje!

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

Tijgetje, 35 jaar                   2e ronde -   1e kindje        Uitgerekend: 20 febr 2009
Ester,     27 jaar                           3e ronde - 1e kindje         Uitgerekend: 13 april 2009
Bloemetje, 23jaar               4e ronde -   1e kindje         Uitgerekend: 17 april 2009

Terug
Bovenaan