overgewicht en zwangerworden deel 2

Hallo dames,

Nou het weekend was idd heftig we   zouden ook geen visite krijgen maar zaterdag me schoonouders op bezoek en zondag vrienden. En smiddags naar fc groningen geweest dus was wel weer een heftig weekendje. Gelukkig heb ik nog een week vakantie.

Nathalie als alles goed ik ben ik uitgerekend op 29 mei 2009.
Heb nu vandaag voor het eerst gehad dat ik echt misselijk was en dat het niet echt weg ging. Maar ja hoort erbij.

Alles goed verder met iedereen?

Groeten Fleur

Nod lijsje Beautiful Girls!

Chanaty,  28 jaar                        3e ronde- 2de kindje                             18-10-08

Donja, 26 jaar                                1e ronde na mk  - 2de kindje       20-10-08

Joke, 27 jaar                                  13e ronde - 1e kindje                               29-10-08
Saskia, 28 jaar                                2e ronde  - 1e kindje                                ??-10-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zit er niemand op wachtbankje, saai hoor

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Sanneke, 25 jaar                                3de ronde - 1ste kindje              ??-09-08                  

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Tijgetje, 35 jaar                   2e ronde -   1e kindje        Uitgerekend: 20 febr 2009

Ester,     28 jaar                           3e ronde - 1e kindje         Uitgerekend: 13 april 2009

Bloemetje, 23jaar               4e ronde -   1e kindje         Uitgerekend: 17 april 2009
Nathalie, 24 jaar                  6e ronde -   1e kindje         Uitgerekend:  3 mei  2009    
Mama v.Stijn, 30 jaar          2e ronde - 2e kindje       Uitgerekend: 11 mei 2009
Maike Sanne,24 jaar  1e ronde na mk-1e kindje  Uitgerekend: 3 juni 2009
Fleur, 35jaar                              16e ronde - 1e kindje            Uitgerekend:  29 mei 2009

Verloskundige of Gyn Bezoekjes

Naomi
13-10-08                Ziekenhuis
Maike Sanne
22-10-08               intake gesprek om 08.30
Nathalie
28-10-08                 controle om 16.00 uur
Fleur                            
30-10-08                1e keer vk om 14.10  uur
Bloemetje
30-10-09                 controle om 11.20

Afspraken voor de mooiste ECHO's

Nathalie
08-10-08                 termijn echo om 8.40 uur

Tijgertje
08-10-08                20 weken echo

Maike Sanne
15-10-2009         1e echo! (ben dan 7 weken)

Bloemetje
30-10-08?           11.20 uur

Hoi Meiden,

Was ik weer,

Nathalie, fijn om te lezen dat je er weer bent, hihi, en een fijn weekend hebt gehad.
enkel jammer dat je nu zo moe bent.

Fleur, jij ook pittig weekend gehad. Lastig he, als je hoopt geen visite te krijgen en dan toch twee dagen met mensen in je huis zit.
Vond het niet prettig, was dan wel familie, broers van vriend, dus lekker op de bank gaan liggen en tukkie gedaan hoor, ga voor hun echt niet wakker blijven als ik wil slapen, hehe. niet echt lief misschien, maar zij snappen wel dat ik aan mezelf moet denken.

Zo, net oppaskindjes gehad, die me schoonmoeder normaal heeft. wha, als ik mn kind bij me schoonmoeder wil brengen, wil ik nog wel twee keer nadenken.
Ze luisteren niet. Zijn erg druk, zitten hond uit te dagen, ook al vertel ik tien keer dat niet te doen. aaaah,

zo, ff frustratie eruit. hihi.

Liefs

Hoi meiden!
Wat is er weer veel gekletst, gezellig!

Maike Sanne, bedankt voor de tip! Dat ga ik echt eens proberen.
Is dat een natuurproduct?
Nathalie jij ook bedankt, ik ga ze gewoon bestellen en dan kan ik nog zien.
Soms denk ik ook, ik wil eerst meer afvallen, maar ja, ben al 25 jr met mn gewicht bezig dus zal dat altijd blijven houden. EN wie weet hoelang het nog duurt!

Voor iedereen, doe rustig aan en aan jezelf denken he! dames die het zo druk gehad hebben!

Liefs!

Hoi hoiii

Sanneke.. Ja het is idd een homeopatisch prod.. baat het niet dan schaad het niet !
Hopen dat je het niet nodig hebt !!!

Fleur.. Misschien een super domme vraag.. maar jij had je nod toch later dan mij???

Bloem en Nathalie. K heb al op jullie gereageerd in andere topic :p

Liefs Maik

Hhaha moest ff lachen om je reactie Bloemetje. Die kids zijn natuurlijk niet altijd bij je schoonmams hè, dus ik denk dat je bij zijn/haar ouders moet zijn voor de dingen die ze nu uitvreten, hihih. Maar ja het blijven kids, al ben ik ook van mening dat je heelll wat kan bij brengen.

Mijn broertje & vriendin hebben vanavond hondje gekocht echt zooo lief. Een kruising tussen Maltezer & tizshu of hoe schrijf je die namen? Echt een droppie. Hij heeft nog geen naam, maar dat komt wel. Hij is 13 weken oud. Over 5 weken krijgt mijn broertje de sleutel van zijn eigen huis. Namen verzinnen is niet makkelijk zeg. Gelukkig kunnen wij daar 9 maanden over doen *knipoog* nou ja geen 9 maanden meer hè. Ik heb al leuke jongensnaam in gedachten. En vannacht had mijn mams niet kunnen slapen vanwege de pijn steken, ze heeft namelijk haar dikke darm ontstoken bleek vandaag bij huisarts. En is ze in de tv gids gaan bladeren en namen gaan opschrijven, hihih. Ze had het over Noa & Amy, wel een beetje mijn smaak.

Ik ga nu naar bed, spreek jullie morgen. Liefs Nathalie

Goeimorgen!

Zie ik dat ik gister helemaal niet vermeld heb dat mijn menstruatie begonnen is gisterochtend. Dat is dom, dat was juist nieuws hahaha.
Dus we kunnen weer gaan tellen, ik zou nu alleen echt niet weten welke datum ik voor mijn nod moet aanhouden jullie?
Maar ga dat toch halen MaikeSanne, voor deze ronde.

Wat lief zo'n hondje! wordt onze volgende ook zoiets denk ik.
Maar die namen he, zijn ook echt namen die op mijn lijstje staan hahaha,.
Als wij zover zijn wordt dat voor ons ook nog echt een zware klus, meningen daarover zijn nogal verdeeld.

Fijne dag!xx

Hi,

Nathalie,
Wat vervelend voor je moeder. Noa vind ik ook erg mooie naam, maar vriend weer niet.
Ook hier word het nog een zeer moeilijke klus.
Wel vinden we Thomas allebei mooi voor jongen, maar ja, ik vind het nog niet de naam. komt misschien wel, hihi, het roept wel makkelijk.
Meisjes zijn we nog niet uit.hihi.

sanneke, wat jammer dat je ongi is begonnen, maar op naar volgende ronde.
succes meid.

hehe, en ja, dat opppassen, de kids zijn daar wel erg vaak hoor, bijna alle dagen, vaak ook wanneer hun moeder vrij is.
Dus komt wel goed, hehe, zag het alleen gister ff niet zo zitten, hihi.

Liefs

Terug
Bovenaan