overgewicht en zwangerworden deel 2

Hoi,

Nathalie,
Graag gedaan hoor, je verdiend die woorden. Het is inderdaad makkelijker om vol te houden nu. Zo met ziek zijn bij mij nu, normaal zou ik meteen medicijnen nemen als ik ze aangeboden kreeg. maar ben er eigenlijk van overtuigd dat uitzieken beter is, ook al voel je je dan zwaar ***. Wil niet dat me kleintje wat krijgt door medicijnen ook al zegt dokter dat het wel kan, het is en blijft troep.

strepsels neem ik ook niet, ik neem echt helemaal niets, af en toe waterijsje tegen de keelpijn. die kreeg ik gister van me schoonmoeder mee. hehe, heel pak.

Meid, ben blij te lezen dat je rustig aan doet.

Liefs

Hoi hoiii

Strepsils mag je wel hoor !   In de bijsluiter kan ik niks vinden over dat je t niet mag hebben !   en mn zus heeft laatst de vk gevraagd en t mocht wel zei ze,als je t maa rniet heel lang gebruikt !

Hier gister een kloppend hartje gezien !! Tis nog pril maar het is er !!!!
Over 4 weekjes weer echo..Spannend !!

Ff snel want moet ete xxx

Ik heb het ook alleen maar gelezen, kweet natuurlijk niet of het waar is
Als vk zeg dat het mag dan zal het wel zo zijn hè, hihih

Maike Sanne, wat onzettend fijn dat jullie hartje hebben gehoord
Was zooo benieuwd hoe het met je was. Gelukkig is alles goed!
En ben je over het crusiale moment heen. Heel veel geluk meis!

Ik ga weer ff op de bank liggen tv kijken.

Liefs Nathalie

Hoi meiden,

Ik heb heel wat gemist geloof ik. Nanda gefeliciteerd met je zwangerschap.
Joke echt fantastisch dat je al zoveel bent afgevallen. Ik zou alleen die gyn maar eens gaan bellen want het is belachelijk. Je had allang die uitslag moeten krijgen. En voor de andere zwangere dames fijn dat het goed gaat met jullie. Chanaty nog een paar daagjes wachten. Ik zelf ook nog ffe wachten. Voel me alleen al een week niet zo lekker. Af en toe misselijk maar mijn darmen zijn ook van streek. Mijn kleine mannetje is alweer 3 jaar afgelopen dinsdag was ie jarig. Zaterdag gaan we een feestje bouwen hier. Dus weer veel cadeautjes (zucht alsof ie niet genoeg speelgoed heeft). Ik heb vandaag zijn nichtje van 1.5 jaar hier vandaag en die 2 samen is een luidruchtige combinatie. Maar wel gezellig. Ze praat nog niet goed maar ze snapt dondersgoed wat ik zeg(hihi). Maar goed ik kom maandag wel weer ffe kletsen of zondag. We krijgen het nogal druk de komende paar dagen.  
Uitspraak van vandaag: Mamma je bent de bom.
Hoe komt ie erop

Dikke kus Donja

Hallo Meiden,

Tjee nog 2 dagen en gelukkig niets te bekenen vandaag wel een paar licht misselijkheids golven gehad.
vind het deze keer erg spannend.
Maar ben ook bang dat het niet zo is voor een teleur stelling
oooo ik ben af en toe zon tuttebol.
ik houd jullie op de hoogte goed of slecht nieuws
succes allemaal

Hahha Donja hoe komt ie er idd bij! Moest er wel om lachen hoor
Paar dagen geleden had ik vriendin op bezoek met haar zoontje van 1,5
Echte praatjesmaker word het al hoor, je ligt af en toe helemaal dubbel

Ik ben ff je naam kwijt, kweet niet of ik het goed schrijf Chanaty
Maar meis ook spannend voor jou zeg. Hopelijk is dit goed voorteken
Ik blijf voor je duimen.

Liefs Nathalie

Chanaty,
Ik duim voor je.
Het klinkt hoopvol.

Donja,
haha, wat leuk, en waar haalt ie het vandaan, hihi.

Nou meiden, hier besloten morgen kuurtje te halen, ik krijg nu koorts en gevoel dat ik amper adem kan halen, hoest de longen uit me lijf. En heb gevoel elk moment in elkaar te kunnen zakken. Dus toch maar aan de medicijnen, zo kom ik het weekend ook niet door, en ik denk dat ik baas bel of mail om te melden dat ik er maandag ook nog niet ben. Ik merk nu hoe dat ziek zijn een aanslag op mn lijf heeft gelegd. Brrr, ik kom gewoon niet meer vooruit.
Welteruste meiden, Tot morgen.

Liefs

Goed van je Bloemetje, want op deze manier gaat het ook niet hè meis
Hopelijk knap je met die medicijnen snel weer een beetje op

Hier begin ik ook te snotteren geloof ik. Jullie moeten me niet aansteken hoor
Ben weer niet echt fit vandaag. Vanmorgen 30 min fysio gehad, niet veel gedaan, maar pff wat viel me het weer zwaar. Fysio gaat nu met revalidatie arts overleggen van hoe we het beste kunnen aanpakken. Want gaat niet echt toppie de laatste tijd en zondag 12 weken zwanger dus moet alles wel meer en meer op afgestemd worden hè. En doen ze gelukkig ook wel hoor. Ben ik wel blij mee. Ook al valt revalidatie nu zwaar, ik word teministe wel goed in de gaten gehouden.

Vanmiddag kan ik gelukkig rustig aan doen. Moet wel onze tassen pakken voor het weekend bij mijn schoonouders. En thuis nog hier en daar wat opruimen, maar dat kan strakkies ook. Nu eerst ff rustig aan, dan kan ik dalijk weer iets.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan