overgewicht en zwangerworden deel 2

Ik duim mijn bedje in want ben kei moe. Morgen hele drukke dag maar hoop morgen avond of anders woensdag ff te komen kletsen met jullie okay?

Liefs Nathalie

hallo

'he tijgetje wat leuk zeg dat jullie getrouwd zijn. proficiat. Het zoiets speciaals hé trouwen. ik zou het zo weer doen. bij ons was het toen echt helemaal toppie. erg leuk. dus ik ben echt zoiemand als andere zeggen trouwen doe je alleen maar voor de ring dan ben ik er echt niet mee eens!!!!. Dat moet je gewoon meegemaakt hebben.
Wat leuk dat de 20 weken echo goed was, een hele geruststelling lijkt me. Gaan jullie het tegen iedereen zeggen dat je een zoontje krijgt of houden jullie het lekker voor je eigen?

maaikesanne hoe is het met je verder? ben je nog zo misselijk of valt het mee nu?
dat is echt balen. een collega van mij heeft ermee in het ziekenhuis gelegen dat ze zo misselijk was de eerste maanden. hopen dat die kwaaltjes snel weer weg zijn.

gr joke

Hoi Meiden,

Tijgetje,
Wat leuk een berichtje hier
Heb je al op onze hyves gefeliciteerd he, hihi.
Maar nogmaals, gefeliciteerd meid.

Nathalie, tot vanavond of morgen meid, denk aan jezelf he?

Joke, lukt het wachten nog?

Hier gaat het niet goed, ziek ziek ziek.
Onwijze keelpijn, oorpijn, hoofdpijn en lichte verhoging. Als ik moet hoesten ga ik gelijk kokhalzen omdat mn keel gevoelig is. Aaaaaaaah. Dus maar ziek gemeld net op me werk, mag weer komen wanneer ik me weer beter voel, dus denk ik morgen ook dagje thuis blijven. En straks naar dokter.

Liefs

Hoi dames,

Was ik weer even.

Ben net bij de huisarts geweest. Heb een fikse keelontsteking:eek:orzaak virus.

Hij zag dat het waarschijnlijk een bacterie word waardoor ik me wss
zieker zal voelen. Ik moet eerst proberen uit te zieken zonder
medicijnen. Als het echt alleen maar erger word en niet wil beteren,
dan moet ik medicijnen nemen, die overings geen kwaad kunnen. maar
waarvan hij wel liever heeft dat ze alleen in noodzaak worden gebruikt.

Dus deze week thuis blijven was het advies, nou dan gaan we dat doen
ook. Eerst goed uitzieken, en aangezien op werk iedereen beetje ziekjes
rondloopt, wil ik echt weer goed uitgeziekt zijn, anders zit ik zo weer
ziek thuis.

Liefs

Vandaag om 9.00 uur de deur uit gegaan en om 15.00 uur weer thuis
Pff wat ben ik kapot. Dus nog steeds niet gelezen of puf om bij te kletsen meiden
Maar wil jullie toch ff weltrusten komen zeggen. Morgen gelukkig geen therapieën e.d. dus ga ik lekker tijd voor mezelf pakken. Ondanks alle regeldingen e.d.

Ik ga nu lekker slaapies doen *gaap* Slaaplekker voor strakkies! Liefs Nathalie

Hallo meiden,

Hier ook het verkoudheidsvirus te pakken, sinds zaterdag zwak ziek en misselijk (dat laatste dan weer niet door de verkoudheid). Wel strepsils genomen en drop, dus keel is nu minder pijnlijk, verder hoesten en snotteren de hele dag door. Vandaag ook nog eens last van mijn darmen en wel op mijn werk  Kan ook niet naar huis want de auto staat bij de garage, vanmorgen heel vroeg afgezet door vriend, die vervolgens de kleine meid naar het KDV heeft gebracht. Moet het dus uitzingen tot 16:15, dan komt mijn moeder me oppikken.

Verder gaat alles prima, vreemd genoeg ben ik meer onzeker dan de eerste keer. Toen was ik niet echt bezig met het feit dat het mis kon gaan, ben toen zelfs voor mijn werk nog naar Iran geweest, zou ik nu niet eens meer overwegen.

Op 17-11 komt de verloskundige thuis voor de intake, dat doen ze pas bij 10+ weken, nog zo ver weg. Morgen pas 6wk en het lijkt al een eeuwigheid.
Rammel wel van de honger vandaag, ondanks de misselijkheid. Komt goed is voor het goede doel.

Nou ik ga weer eens wat doen voor het werk, ze kwamen net binnen of ik een extern rapport wil lezen, gaaaapppp.... ben al zo moe... maar ja ze betalen me natuurlijk niet om een beetje te typen.

Fijne dag dames en ik kom af en toe even koekeloeren.

groetjes Nanda

Tes,

jij ook verkouden. beterschap meid. hehe nee, om alleen te typen word je denk ik niet betaald, zou wel mooi zijn he. hihi. Weten ze het al op je werk?

Hier gaat het beetje verkeerde kant op denk ik.
Stond net te douchen en werd zwart voor me ogen, kon me nog net tegenhouden of ik viel. gevoel dat ik alles in mn lijf zat er uit moest braken(gelukkig niet gebeurd) bloeddruk van 144/86 en hartslag van 45(heb ik wel vaak door medicijnen)
Onwijs slap en misselijk.
Vriend zegt dat ik medicijnen moet halen, maar wil ze nog niet nemen, moest eerst proberen zonder, alleen word het echt alleen maar erger.
Wat zouden jullie doen meiden?

Liefs

Toch weer even terug, net al mijn crackers op, jammer...

Wat ik zou doen is die medicijnen halen als het echt te erg wordt. Je lichaam heeft de energie hard genoeg nodig om te groeien. En als het geen kwaad kan, halen en beter worden.

Wat denk je zelf?

Heel veel beterschap,

Liefs Nanda

Terug
Bovenaan