Hallo meiden,
Hier ook het verkoudheidsvirus te pakken, sinds zaterdag zwak ziek en misselijk (dat laatste dan weer niet door de verkoudheid). Wel strepsils genomen en drop, dus keel is nu minder pijnlijk, verder hoesten en snotteren de hele dag door. Vandaag ook nog eens last van mijn darmen en wel op mijn werk Kan ook niet naar huis want de auto staat bij de garage, vanmorgen heel vroeg afgezet door vriend, die vervolgens de kleine meid naar het KDV heeft gebracht. Moet het dus uitzingen tot 16:15, dan komt mijn moeder me oppikken.
Verder gaat alles prima, vreemd genoeg ben ik meer onzeker dan de eerste keer. Toen was ik niet echt bezig met het feit dat het mis kon gaan, ben toen zelfs voor mijn werk nog naar Iran geweest, zou ik nu niet eens meer overwegen.
Op 17-11 komt de verloskundige thuis voor de intake, dat doen ze pas bij 10+ weken, nog zo ver weg. Morgen pas 6wk en het lijkt al een eeuwigheid.
Rammel wel van de honger vandaag, ondanks de misselijkheid. Komt goed is voor het goede doel.
Nou ik ga weer eens wat doen voor het werk, ze kwamen net binnen of ik een extern rapport wil lezen, gaaaapppp.... ben al zo moe... maar ja ze betalen me natuurlijk niet om een beetje te typen.
Fijne dag dames en ik kom af en toe even koekeloeren.
groetjes Nanda