Zo meiden ik ben weer op de hoogte. Tijgertje wat leuk dat je ff langs kwam meis. Jeetje alweer 21 weken & 5 dagen zwanger meis. Kan me nog herhinneren dat je net zwanger was, hihih. GEFELICITEERD met jullie HUWELIJK echt super zeg. Had je ook jurk aan enzo. Fijn om te horen dat 20 weken echo allemaal goed was.
Bloemetje beterschap meis. Ben al met je op msn aan het kletsen, maar dacht doe hier maar ff typen, want anders kan ik het hier nog een keertje zeggen, hihih. Rust goed uit, denk aan jezelf, zorg dat je in elk geval iets te drinken binnen krijgt. De kleine groeit nu natuurlijk dus is wel belangrijk dat je goed voor jullie zorgd. Hopelijk voel je je snel wat beter!
Nanda ook al ziekjes en dan ook nog op het werk, pfff. Hopelijk schiet het laatste half uur op. Ik had ook met 10+ mijn eerste echo, of had je dan pas intake? Ik weet het ff niet meer, hihih.
Nu ff update hoe het hier gaat. Pff wat ben ik vandaag brak zeg. Moe, misselijk, niet echt op kunnen zijn. Gistere natuurlijk hele lange dag. Ben bij chiropractie geweest en naar fysio. Daar echt aangegeven dat het op deze manier niet gaat. Als ik behandeling heb gehad, kan ik 's middags & 's avonds amper iets, en dat zet dagen door. Heb met vlagen veel pijn aan mijn linker zieke heup waar ik dan door heen zak. Heb laatste dagen moeite met draaien in bed & het in & uit bed komen. Moet ook meer naar de wc 's nachts nu. Het valt allemaal ffies niet meer. Doordat als ik door mijn heup zak ik meer in de rolstoel zit, belast in mijn boven lichaam teveel, wat weer in combi staat met mijn nek & armen e.d. dus het heeft allemaal lekker wisselwerking. Ik lig de laatste dagen 's avonds al vroeg in bed. Heb voor morgen middag ook afspraak afgezegd. Moet echt ff wat rustiger aan doen. Dat deed ik ook alwel, maar ff tandje terug.
Nu zijn jullie weer een beetje op de hoogte hoe het hier gaat. Hier steeds drukke weekenden. Dit weekend zijn we weer bij mijn schoonouders. Daar kan ik lekker in bad, kijk ik nu al naar uit, hihih. Zaterdag verjaardag van mijn vriends oom die 50 word en hebben we etentjes. En zondag de verjaardagen vieren bij mijn vriend thuis. Van zijn ouders, broer en hemzelf voor de familie van zijn kan. En dan is het weekend alweer voorbij hè, gaat de tijd snel. Maar voorlopig eerst nog paar door de weekse dagen. Meiden tot snel.
Liefs Nathalie