overgewicht en zwangerworden deel 2

Hoi Nathalie,

Ik ben nu in de 42e dag van mijn cyclus en nog niks. Heb gister nog een test gedaan,dit was een extra gevoelige waarbij je extra vroeg kan testen, maar ook deze was negatief.
Nu ga ik maar niet meer testen en hopen dat ik snel weer ongesteld wordt. Volgens de arts in ziekenhuis kan dit komen van de Mirena  spiraal  die ik heb gehad. Ik heb nog nooit een normale cyclus gehad dus ik wacht maar "rustig" af. Hij zei ook dat het van mijn overgewicht kan komen nou ja daar zijn we mee bezig meer kunnen we niet doen.
Ben dus zeker niet zwanger en nu maar wachten wat er gebeurd.

Groetjes Biba

Gewoon lekker doorklussen. Wie weet heb je eisprong en raak je alsnog zwanger. Verder blijft het afwachten meis. Geniet gewoon en geef het de tijd. Maar kan me voorstellen dat die onzekerheid heel groot is. Vooral als je al nooit normale cyclus had. En dan schuiven ze het op den duur op andere dingen af hè. Omdat ze het ook niet meer weten.

Succes in elk geval en nog fijne dag!

Liefs Nathalie

He Nathalie,

Leuk zeker alle dingen uitzoeken voor de baby!! Wat is een Freewheeler of zoiets???
Of is dat een domme vraag.
Wel verstandig als je nu inderdaad even rustig aan doet. Wij gaan straks even stukje fietsen het is koopzondag dus even rondje stad.
Goed weekend verder allemaal.

Groetjes Biba

Ohh sorry vergat ik helemaal uit te leggen. Ik had stukje tekst getypt op forum waar meiden met beperkingen zitten. Dus tja die weten wel wat het is, hihih.

Een Freewheeler add is een systeem dat voor een rolstoel geklikt kan worden, zodat je een kleine kan vervoeren in maxi cosie en later in een kinderzitje. Ik weet niet of dat dus overal op kan en wil dus morgen alles gaan informeren en aanvragen, want daar gaan ook wel maanden overheen.

Fijne middag! Liefs Nathalie

Hoi Nathalie,

Misschien had je wel een keer verteld hier op het forum maar ik klets nog niet zo lang mee hier dus vandaar dat ik het niet wist dat je in een rolstoel zit. Mag ik vragen wat je hebt dat je in een rolstoel zit?
Hier gisteravond hele erge hoofdpijn en weer misselijk. Vanmorgen nog steeds niet lekker maar de hoofdpijn is inmiddels minder erg.
Waar is de rest van de meiden het is wel erg stil he ha ha.

Groetjes Biba

Hallo allemaal, hier een verslagje van hoe het vanmorgen gegaan is met de echo.
Ik ben helemaal blij, want het is allemaal goed met onze kleine Uk. We mochten uitgebreid kijken en zijn mooie foto's gemaakt. Onze Uk is nu 8,4 cm tegenover 3,6 cm van 3,5 week geleden. Echt zo'n verschil! Hebben nu handjes & voetjes mogen zien. Schedeltje, oogkast, zelfs twee hersenhelfden. Alles zag er allemaal heel goed uit. En nog steeds is de verwachte uitrekendatum 3 mei 2009. Mijn mams was mee en helemaal in tranen. Echt zo onwerkelijk allemaal. Nu is het echt een mensje. Echt onwijs mooi. Ruggegraadje, ribbetjes, alles erop en eraan. Placenta lag aan de achter zijde dat scheeld om de kleine te kunnen voelen. De vorige keer lag de kleine met het hoofdje links en nu rechts. Het lag lekker te slapen, maar als ik ging hoesten werd het wakker. Die meneer nam echt goed de tijd om alles te laten zien en heb het hartje weer mogen horen. Echt zo bijzonder dit. Ik ga lekker ff wegzwijmelen vanmiddag. Ben best wel een beetje moe.

Wens jullie nog hele fijne dag en tot snel!

Liefs Nathalie

Ps. Biba, ik denk dat iedereen aan het genieten was van het weekend.
Ik kom snel antwoord geven op je vragen, maar nu best wel moe. Dus hou je van me te goed okay?

He Nathalie,

Natuurlijk snap ik je, je moet goed op jezelf passen en je rust nemen.
Wel fijn dan alles goed was met de kleine. Hou het ook even kort want ben
druk in huis. Tot snel.

Groetjes Biba

Terug
Bovenaan