overgewicht en zwangerworden deel 2

Jeetje meis, dat is schrikken. Wij hebben het er over en jij hebt het misschien. Naar allemaal zeg. Hopelijk kan fysio je tips en verlichting geven. Sterkte

Er word idd besproken hoe we nu verder gaan met therapieën e.d.

Liefs Nathalie

Hoi,

Ja, alle symptomen wijzen erop, dacht eerst dat hernia weer aan het opspelen was. Maar echt alle punten die op bekkeninstabiliteit wijzen daar doet het onwijs zeer.
Dus ja, maar rust houden he, alleen, wat is rust houden?
Nu lees ik ook dat pijn bij schaambot ofzo ook daarop wijst. en dat heb ik al sinds begin van zwangerschap dat ik daar regelmatig pijn heb.

Nu maar even nummer van fysio zoeken.

Liefs

hallo

en ook hier slecht nieuws,
We gaan weer een ronde verder. @#@$@%$@#%$
ben echt aan het balen. ik had zo'n hoop. was nu 6 dagen overtijd. dus.
maar het heeft toch weer niiet zo mogen wezen.

bloemetje au wat pijnlijk als ik je zo hoor. sterkte meid

gr joke

Nod lijsje Beautiful Girls!

Donja, 26 jaar                                2e ronde na mk  - 2de kindje       15-11-08
Chanaty,  28 jaar                        3e ronde- 2de kindje                             18-11-08

Joke, 27 jaar                                  15e ronde - 1e kindje                               12-12-08
Saskia, 28 jaar                                2e ronde  - 1e kindje                                ??-??-??
Sanneke, 25 jaar                      4de ronde - 1ste kindje                          
??-??-??

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zit er niemand op wachtbankje, saai hoor

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel zit er niemand op het overtijdbankje

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Tijgetje, 35 jaar                   2e ronde -   1e kindje        Uitgerekend: 20 febr 2009

Ester,     28 jaar                           3e ronde - 1e kindje         Uitgerekend: 13 april 2009

Bloemetje, 23jaar               4e ronde -   1e kindje         Uitgerekend: 17 april 2009
Nathalie, 24 jaar                  6e ronde -   1e kindje         Uitgerekend:  3 mei  2009    
Mama v.Stijn, 30 jaar          2e ronde - 2e kindje       Uitgerekend: 11 mei 2009
Fleur, 35jaar                              16e ronde - 1e kindje            Uitgerekend:  29 mei 2009
Maike Sanne,24 jaar  1e ronde na mk-1e kindje  Uitgerekend: 3 juni 2009
Nanda,  31 jaar                       1e ronde - 2ste kindje          Uitgerekend: 11 juni 2009  

Verloskundige of Gyn Bezoekjes

Nathalie
24-11-08                 controle om 15.50 uur

Afspraken voor de mooiste ECHO's

Bloemetje
19-11-08               20 weken echo om 12.00 uur

Nathalie
15-12-08                 20 weken echo om  16.00 uur

Hoi,

Joke,
balen, weer ongi, ik denk echt aan je meid, niet leuk dit.
Ik hoop dat het voor jullie snel gaat lukken.
Ik blijf duimen voor jullie.

Liefs

Joke dikke knuff, wat balen dat je weer ongi bent geworden!

Liefs Nathalie

hallo dames

ik dacht dat ik woensdag ongesteld was geworden, echter donderdag was er niets meer te zien? Ik heb donderdag een test gedaan en die was negatief. maar vandaag nog steeds niet ongesteld. ik zit dan nu op dag 39. ik heb nog nooit zo'n lange cyclus gehad. ik heb vandaag weer getest en nu zie ik een heeeeeel licht streepje. Zou het dan nu toch zo zijn?? ik weet het ook wel streepje is streepje, maar het is zo licht...
ik vind het maar spannend nu. ik denk (voor zover ik dat nu nog kan) dat ik dinsdag of woensdag maar weer een testje doe. (dan van clear blue of zo.., test nu met die van sensitest. maar die zijn nu op.)   Ik hoop toch zo dat het dan raak zou zijn.

groetjes joke

Hoi,

Joke,
Het ziet er naaruit dat het gelukt is he meid? Een heel licht streepje is ook een streepje he, en komt er niet als je geen zwangerschapshormoon in je urine hebt.
Wanneer heb je getest? Vanmorgen?
Hoe voel je je?
Wil je dinsdag weer testen of morgen?
OOOOOOOOOOOOOOOH, zo spannend, maar ik vermoed dat je zwanger bent hoor meid.
Dat bloed kan van innesteling zijn. Was het veel?
Ik heb ook tijdje bloedingen gehad he, wat blijkbaar heel normaal kan zijn in het begin. En sommige meiden weten niet eens dat ze zwanger zijn omdat ze toch een soort van menstruatie hebben gehad de eerste maand.
Het is je zo gegund meid.

Heb je klachtjes?
Haha, ja, wil alles weten he Ben niet nieuwsgierig hoor

Liefs

Terug
Bovenaan