overgewicht en zwangerworden deel 2

Hoi hoi,

Leuk dat er steeds meer dames bij komen gezellig en welkom.

Nou dames goed bericht mijn suiker kon er mee door dus ik hoef nu geen aktie te ondernemen gelukkig. Wel zal ik in de gaten gehouden worden maar dat vind ik niet erg.

Hoop dat alles goed gaat met iedereen.

Groeten en knuff
fleur

@joke mooi hoor om te horen hoe iedereen reageert. Wist iedereen dat je al zo lang bezig bent?

@fleur gelukkig is je suiker oke... zwangerschapssuiker wil je toch echt niet hebben...

Het is echt heel erg omdat het pas de eerste ronde is voor ons maar ik zou echt teleurgesteld zijn als het niet raak is... ik wil het zo graag. Mijn borsten doen wel pijn maar dat kan natuurlijk ook door mijn eisprong komen. Voordat ik met de pil stopte twijfelde ik heel erg over mijn kinderwens maar nu wil ik het zo graag!

ha debby

ik heb het nu alleen diegene verteld die het wisten dat we ermee bezig waren, en die ook regelmatig vroegen hoe het ermee ging. Dus nog niet aan jan en alleman.

gr joke

Hoi,

Fleur,
Wat fijn dat de suiker nu redelijk goed was en er geen actie hoeft te worden genomen. Wel fijn gevoel denk ik?
Je maakt je dan toch minder zorgen. Dus lekker blijven genieten.

Debby,
Het is een speciaal gevoel he. Als je stopt met de pil en er voor gaat.
De eerste keer zonder bescherming was erg mooi.
En ja, eerste keer wil je echt dat het raak is en ben je best teleurgesteld, had ik ook. Maar als het niet lukt ben je er de tweede keer meestal wel anders onder.
Maar ik hoop natuurlijk dat het bij jou eerste ronde raak is. Zou erg mooi zijn.

Joke,
Dus verteld tegen de mensen die wisten dat jullie ermee bezig waren. Is wel prettig denk ik dat die mensen het nu weten. Je lekker jullie geheim met hen kan delen. Is ook mooi. Dat de mensen die jullie zo steunen, nu de vreugde mee kunnen delen.

Hier vandaag denk ik mindere dag.
Dus maar erg rustig aan, commando van me vriend hihi

x

Nod lijsje Beautiful Girls!

Debby, 26 jaar                                1e ronde - 1e kindje                                17-11-08
Chanaty,  28 jaar                        3e ronde- 2de kindje                             18-11-08

Saskia, 28 jaar                                2e ronde  - 1e kindje                                ??-??-??
Sanneke, 25 jaar                      4de ronde - 1ste kindje                          

??-??-??

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Donja, 26 jaar                                2e ronde na mk  - 2de kindje       15-11-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er nog niemand overtijd, kom op meiden!

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Tijgetje, 35 jaar                   2e ronde -   1e kindje        Uitgerekend: 20 febr 2009

Ester,     28 jaar                           3e ronde - 1e kindje         Uitgerekend: 13 april 2009

Bloemetje, 23jaar               4e ronde -   1e kindje         Uitgerekend: 17 april 2009
Nathalie, 24 jaar                  6e ronde -   1e kindje         Uitgerekend:  3 mei  2009    
Mama v.Stijn, 30 jaar          2e ronde - 2e kindje       Uitgerekend: 11 mei 2009
Fleur, 35jaar                              16e ronde - 1e kindje            Uitgerekend:  29 mei 2009
Maike Sanne,24 jaar  1e ronde na mk-1e kindje  Uitgerekend: 3 juni 2009
Nanda,  31 jaar                       1e ronde - 2e kindje          Uitgerekend: 11 juni 2009  
Joke, 27 jaar                                         14e ronde - 1e kindje        uitgerekend: 9 juli 2009

Verloskundige of Gyn Bezoekjes

Bloemetje
23-12-08     controle om 14.30 uur

Nathalie
24-11-08                 controle om 15.50 uur

fleur
17-11-08           controle om 13.45

Nanda
17-11-08             intake vk om 13:30

Afspraken voor de mooiste ECHO's

Bloemetje
19-11-08               20 weken echo om 12.00 uur

Nathalie
15-12-08                 20 weken echo om  16.00 uur

Hoihoi,

Weer een nieuwe dag in het paradijs.

@Fleur, fijn dat je suiker nog redelijk is. Goed blijven opletten en als je denkt dit is niet goed gewoon lekker nog een keer laten prikken

@Debbie, ja de eerste ronde is zeker spannend. Ik duim voor je dat het goed zit.

@Bloemetje, gelukkig had ik gister een betere dag, iets minder vaak misselijk. Het helpt ook dat ik opeens heel veel werk kreeg, ben je lekker bezig en let je niet zo op. Hoe is het nu met jouw? Fijn dat je mannetje zegt dat je rustig aan moet doen?

@Nathalie, Lijstje heb ik aangevuld, fijn dat het iets beter met je gaat.

@Joke, geniet van je roze wolk, jullie hebben het verdient!

Ik ga snel aan het werk, dan is de dag zo voorbij!

Liefs Nanda

Gezellig dat er weer wat fanatieker gekletst word meiden. We kunnen merken dat we ons iets beter gaan voelen hè, hihih. Dan weer wat meer puf om hier te zijn. En van zwangere nieuws worden we natuurlijk helemaal blij. En weer gezellig iemand erbij die ook meekletst. Helemaal goed!

Leuk dat het lijstje is aangevuld dat kunnen we een beetje met elkaar mee leven.
Debby heel veel succes in ronde 1. Het is idd een spannende tijd!

Fleur wat fijn dat je suiker waarde redelijk goed is. Goed dat er controle gehouden word. Heb je ook nog gevraagd wat er zou gebeuren als je suiker wel te hoog zou zijn?

Bloemetje hoe voel je je vandaag? Beetje betere dag dan gisteren?

Fijne dag meiden, het is gelukkig droog dus geniet ervan!

Liefs Nathalie

Hoi,

Nanda,
Fijn dat je je gisteren beter voelde. Hopelijk zet het zo voort.
Hoe voel je je vandaag?

Nathalie,
Ja, jij voelt je ook beter he meid? Wel fijn. Want je verdient het om er op en top van te kunnen genieten.

Hier mindere dag dan gisteren. Veel pijn en ook bandenpijn.
Maar gelukkig is hondje erg rustig. Ligt nu weer in zn bench. :) lekker te slapen.
Heerlijk om hem zo te zien liggen. En vaak komt ie even bij me om lekker te knuffelen.

Liefs

Terug
Bovenaan