overgewicht en zwangerworden deel 2

Goedemorgen,

@Debbie, gezellig klets lekker mee! En ik duim voor je dat je over 5 dagen goed nieuws hebt.

Met mij gaat het zo-zo, ben de laatste dagen heel erg misselijk geweest en erg moe. Heb het ook totaal niet naar mijn zin op mijn werk, dus dat helpt ook al niet. En verder is het nog een week wachten op het intake en daarna pas de echo, dus de onzekerheid blijft. Maar we gaan vrolijk door! gelukkig is het weer best aardig!

Liefs Nanda

Nod lijsje Beautiful Girls!

Debby, 26 jaar                                1e ronde - 1e kindje                                17-11-08
Chanaty,  28 jaar                        3e ronde- 2de kindje                             18-11-08

Saskia, 28 jaar                                2e ronde  - 1e kindje                                ??-??-??
Sanneke, 25 jaar                      4de ronde - 1ste kindje                          

??-??-??

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Donja, 26 jaar                                2e ronde na mk  - 2de kindje       15-11-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er nog niemand overtijd, kom op meiden!

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Tijgetje, 35 jaar                   2e ronde -   1e kindje        Uitgerekend: 20 febr 2009

Ester,     28 jaar                           3e ronde - 1e kindje         Uitgerekend: 13 april 2009

Bloemetje, 23jaar               4e ronde -   1e kindje         Uitgerekend: 17 april 2009
Nathalie, 24 jaar                  6e ronde -   1e kindje         Uitgerekend:  3 mei  2009    
Mama v.Stijn, 30 jaar          2e ronde - 2e kindje       Uitgerekend: 11 mei 2009
Fleur, 35jaar                              16e ronde - 1e kindje            Uitgerekend:  29 mei 2009
Maike Sanne,24 jaar  1e ronde na mk-1e kindje  Uitgerekend: 3 juni 2009
Nanda,  31 jaar                       1e ronde - 2ste kindje          Uitgerekend: 11 juni 2009  
Joke, 27 jaar                                         14e ronde - 1e kindje        uitgerekend: 9 juli 2009

Verloskundige of Gyn Bezoekjes

Nathalie
24-11-08                 controle om 15.50 uur

Afspraken voor de mooiste ECHO's

Bloemetje
19-11-08               20 weken echo om 12.00 uur

Nathalie
15-12-08                 20 weken echo om  16.00 uur

Welkom Debby, ik heb je al ff op ons lijstje gezet
Willen de twee dames die hun nod nog niet hebben doorgegeven dit aub ff doen
Anders heeft het ook weinig zin om op het lijstje te staan vind ik persoonlijk

Wens jullie allemaal heel veel succes!!! *duimduimduim*

Voor de zwanger meiden. Als jullie vk/gyn afspraakjes of echo's hebben mogen jullie deze afspraken wel doorgeven als jullie leuk vinden, dan kunnen die ook op het lijstje zodat we met jullie mee kunnen leven.

Liefs Nathalie

hallo dames

Hier alles oke!!!
Ben nog steeds in de 7de hemel. ik heb de test ook nog steeds in de badkamer liggen, want ik wil het nog niet geloven dat het nu zo is, en als ik hem dan zie weet ik dus weer dat het wel zo is. hihi. Ben echt blond hé...

Gisteren bij de dokter geweest. Hij vond het wel verstandig dat ik in het zh zou bevallen. daar was ik het wel mee eens. ( open verloskamer of echt in het ziekenhuis dat moesten we tegen die tijd nog wel zien)
voor de rest vond hij het erg fijn voor ons en heeft me 2 x gefeliciteerd. vond het wel leuk van hem. ( had ik niet verwacht.)
Ik blijf ook nog even bij hem onder begleiding, en dat vind ik eigenlijk ook wel fijn. over 4 weken moet ik weer terug. Heb nog geen afspraak gemaakt. zal ergens rond 9 december zijn. de juiste datum geef ik nog wel door.

We waren dinsdag avond ook even naar mijn ouders geweest. Echt leuk hoe mijn noeder reageerde. Kreeg er gewoon tranen van in mijn ogen. ze waren dus erg blij. ze zijn nu ook al opa en oma dus ze weten al een beetje wat het is.

Het weekeinde gaan we nog even naar mijn schoonouders. ben erg benieuwd hoe hun zullen reageren.   We hadden afgesproken dat we het pas tegen iedereen zouden vertellen met sinterklaas. Maar dat duurt nog zolang. dat houd ik niet vol denk ik.
Dus dat zal wel eerder gaan worden.

Iedereen die ik het al verteld hebt reageert zo leuk. ik heb al regelmatig traantjes gelaten.

@ debby welkom hier en dank je wel.

nu heb ik wel weer genoeg verteld geloof ik hé.. ik blijf maar bezig

Gr joke

Hoi,

Nanda,
Balen die misselijkheid. Vervelend als je echt zo vaak misselijk bent.
Spannende tijden zijn dit he meid.
Gaat ie verder goed?

Ooh, wou iemand welkom heten. Debby toch? Geheugen laat me weer in de steek.
Welkom, en heel veel succes.

Nathalie,
Fijn dat het met jou steeds weer beter gaat. Ik zal ook eens kijken of mijn gegevens allemaal kloppen.

Joke,
Zo onwerkelijk is het he, in het begin, ik moest ook telkens weer kijken hoor. oh, ja, kijk, echt zwanger, super. Wens je fijne zwangerschap meis.
En ziekenhuis bevallen, fijn dat je dat nu al weet.

Hier gaat het redelijk.

Liefs.

Debby, 26 jaar                                1e ronde - 1e kindje                                17-11-08
Chanaty,  28 jaar                        3e ronde- 2de kindje                             18-11-08

Saskia, 28 jaar                                2e ronde  - 1e kindje                                ??-??-??
Sanneke, 25 jaar                      4de ronde - 1ste kindje                          

??-??-??

Donja, 26 jaar                                2e ronde na mk  - 2de kindje       15-11-08

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Tijgetje, 35 jaar                   2e ronde -   1e kindje        Uitgerekend: 20 febr 2009

Ester,     28 jaar                           3e ronde - 1e kindje         Uitgerekend: 13 april 2009

Bloemetje, 23jaar               4e ronde -   1e kindje         Uitgerekend: 17 april 2009
Nathalie, 24 jaar                  6e ronde -   1e kindje         Uitgerekend:  3 mei  2009    
Mama v.Stijn, 30 jaar          2e ronde - 2e kindje       Uitgerekend: 11 mei 2009
Fleur, 35jaar                              16e ronde - 1e kindje            Uitgerekend:  29 mei 2009
Nanda,  31 jaar                       1e ronde - 2ste kindje          Uitgerekend: 11 juni 2009  
Joke, 27 jaar                                         14e ronde - 1e kindje        uitgerekend: 9 juli 2009

Bloemetje

23-12-08     controle om 14.30 uur

Nathalie

Bloemetje

Nathalie

Leuk juist om te lezen Joke dat je zo blij en gelukkig bent. En iedereen zo lief reagereerd. Geniet er lekker van. Het word steeds een beetje werkelijker.

Fijne avond allemaal meiden.

Liefs nathalie

quote: bloemetje1985 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-11-2008 17:25:28'));

Sanneke, 25 jaar                      4de ronde - 1ste kindje                           ??-??-??

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

Bloemetje

23-12-08     controle om 14.30 uur

Nathalie
fleur
17-11-08           controle om 13.45

Bloemetje

Nathalie