overgewicht en zwangerworden deel 2

Pssst... Kom ik even inbreken hoor.. Ik lees al een tijdje met jullie mee, en ik zie dat Joke gewoon ZWANGER is!!!
VAN HARTE GEFELICITEERD MEID, BEN ZO BLIJ VOOR JE!!!!!!!! HET IS JE ZO GEGUND!! STEEK AL DIE ARTSEN DIE ZEIDEN DAT JE EERST MOEST AFVALLEN MAAR LEKKER DE OGEN UIT MEID!!

Liefs,
Mitsj :)

Hallo Dames,

Allereerst JOKE GEFELICITEERD ik weet wat het is om zo lang bezig te zijn dus het is je gegund.

Nou meiden ik ben gebeld door de vk en me suiker is te hoog nu moet ik afwachten wat het deze week is heb vrijdag weer bloed laten prikken. Afwachten wat er dan gaat gebeuren. Iemand een idee? Ik ben nu 11 weken zwanger.

Groeten en allemaal succes
Fleur

hallo dames

dank je wel.
ik denk dat ik ergens rond half juli ben uitgeteld.
haha mitsj, ik vind het zelf ook best wel grappig, blijkbaar waren er 11 ook meer dan genoeg.... ik weet heel zeker dat stel je voor ik onder begleiding in het ziekenhuis moet zijn dat ik zeker een ander gyn zou pakken, hem echt niet...
morgen ga ik even naar de dokter en vraag ik eens even van alles na.

gr joke

Hoi,

Joke,
Ja, als je onder begeleiding in ziekenhuis terecht zou komen, zou ik ook zeker niet die arts nemen, goede beslissing. .
Lekker genieten is dit he?

Fleur,
Geen idee wat een te hoge suiker voor gevolgen heeft of wat er aan te doen is.
Hoop dat hij deze keer niet zo hoog is.
Succes met het afwachten van die uitslag.

Liefs

GEFELICITEERD
Joke, wat een geweldig nieuws. Geniet van je zwangerschap!

Liefs Nanda

Nod lijsje Beautiful Girls!

Donja, 26 jaar                                2e ronde na mk  - 2de kindje       15-11-08
Chanaty,  28 jaar                        3e ronde- 2de kindje                             18-11-08

Saskia, 28 jaar                                2e ronde  - 1e kindje                                ??-??-??
Sanneke, 25 jaar                      4de ronde - 1ste kindje                          

??-??-??

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zit er niemand op wachtbankje, saai hoor

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Heeft al getest en heeft lichte streep. Spannend meis *duimduim*

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Tijgetje, 35 jaar                   2e ronde -   1e kindje        Uitgerekend: 20 febr 2009

Ester,     28 jaar                           3e ronde - 1e kindje         Uitgerekend: 13 april 2009

Bloemetje, 23jaar               4e ronde -   1e kindje         Uitgerekend: 17 april 2009
Nathalie, 24 jaar                  6e ronde -   1e kindje         Uitgerekend:  3 mei  2009    
Mama v.Stijn, 30 jaar          2e ronde - 2e kindje       Uitgerekend: 11 mei 2009
Fleur, 35jaar                              16e ronde - 1e kindje            Uitgerekend:  29 mei 2009
Maike Sanne,24 jaar  1e ronde na mk-1e kindje  Uitgerekend: 3 juni 2009
Nanda,  31 jaar                       1e ronde - 2ste kindje          Uitgerekend: 11 juni 2009  
Joke, 27 jaar                                         14e ronde - 1e kindje        uitgerekend: 9 juli 2009

Verloskundige of Gyn Bezoekjes

Nathalie
24-11-08                 controle om 15.50 uur

Afspraken voor de mooiste ECHO's

Bloemetje
19-11-08               20 weken echo om 12.00 uur

Nathalie
15-12-08                 20 weken echo om  16.00 uur

Hi Meiden, was ik ook weer ff. Hoe voel je je joke? Wat zei de huisarts?

Fleur ik denk als je suiker te hoog is dat je dan meer controles krijgt.

Hoe gaat het met jou Nanda? En met de andere zwanger mutsen en niet zwanger mutsen, hihih

Liefs nathalie

hoi meiden, wat een gezellig topic hebben jullie hier. Mag ik met jullie meekletsen? Ik ben Debby 26 jaar en we zijn nu bezig met 1e ronde, 1e kindje. Mijn NOD is 17 november.

Joke ik heb een beetje teruggelezen en zo te zien heb je al een hoop te verduren gehad.Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

Terug
Bovenaan