overgewicht en zwangerworden deel 2

Hoi meiden,

Sorry alvast voor mn ego berichtje.
Hier vandaag weer echo gehad, en alles zag er goed uit.
Erg blij zijn we.

Liefs

Hoi hoi,

Ego berichtjes moeten ook kunnen, soms zit je hoofd gewoon te vol en heb je geen tijd om alles en iedereen te beantwoorden.

Goed te horen dames dat de echo en het bezoek aan de vk weer helemaal super zijn verlopen.

Ik ga aan het werk, zit al een uur op het forum... tja en dat is niet de bedoeling. Kom tussen de middag nog even terug.

Liefs Nanda

Hoihoi,

Hier gaat het aardig, best pijn in mijn heup/bil, is vandaag weer erger geworden, moet dus echt eens naar de dokter.
Verder best goed, nog maar af en toe misselijk en iets minder moe, al zou ik nu wel kunnen tukken!

Zie er wel tegen op om het de baas te vertellen, door de krisis zijn een aantal projecten gestopt en het werk is een stuk minder aan het worden, hopelijk blijft mijn baan bestaan... zucht... zorgen.

Komende vrijdag gaan we naar de gemeente, vriend inschrijven op mijn adres en mijn dochter en ons nieuwe kindje laten erkennen. Joepie! Dan is dat allemaal geregeld. Al vind ik het wel een raar idee dat mijn dochter opeens erkend is door iemand die niet haar biologische vader is, moet er nog even aan wennen.

Hoe is het verder met jouw? Lief van je dat je speciaal voor mij een berichtje hebt achter gelaten.

Liefs Nanda

Hallo Dames,

Sorry dat heb eff geduurd heeft maar me werk slokt al me tijd op.
Weet niet meer wie het vroeg maar mijn bloeddruk was de eerste keer 164/105 de tweede keer 147/102 en nu de laatste keer in het ziekenhuis 136/97 dus ga wel iets naar beneden maar nog niet genoeg. De verloskundige zei dat als je zwanger bent de onderdruk niet meer dan 90 mog zijn zodoende moest ik naar het ziekenhuis en de gyn die maakte zich nog geen zorgen dus ja zo zie je maar.

Nou ik voel me top en krijg alleen maar super leuke reacties van mensen aan wie ik het vertel dus helemaal goed.

Groeten en knuf
Fleur

Halloooo, tijdens mijn worsteling om de vissticks zo heel mogelijk te houden, ff hier, hihih. Nanda hoe gaat het nu met je heup/bil, wel ff naar de dokter gaan hoor, want misschien kan fysio je ff wat verlichting geven en dat je er dan veel beter tegen kan.

Bloemetje, jou spreek ik regelmatig ff op msn, fijn om te horen dat jullie echo helemaal goed was meis. Doe je rustig aan met je werk enzo! Goed om jezelf denken hoor.

Fleur wat naar dat je bloeddruk steeds zo schommeld, gelukkig word het goed in de gaten gehouden allemaal.

Hier al twee middagen 's middags ff naar bed geweest en merk dat me dat goed doet. Teministe als ik het einde van de dag en de avond redelijk door wil komen en nog iets wil kunnen doen. Vanavond kookt mijn oma een grote pan soep, maar ik dacht vandaag en morgen alleen maar groente soep eten is ook niet goed. Dus ik maak er wat aardappelen en boontje bij, kijk wel wat ik ervan op krijg. En anders bewaren we dat gewoon netjes als het afgekoeld is in de koelkast. Hoeven we dat morgen alleen maar warm te maken. Ik denk soms wel na, hihih. Hier gelukkig niet meer die extreme misselijkheid. En kan nu wat meer genieten. Sinds vorige week maandag gelukkig nog niet weer door mijn heup geklapt (snel ff afkloppen) maar wel nog steeds pijn helaas. Maar goed we doen het ervoor hoor. Nu kunnen we nog eenbeetje genieten, als dalijk die dikke buik in de weg zit word het anders wat, hihih

Meiden hele fijne avond en tot snel maar weer!

Liefs Nathalie

hoi meiden

sorry dat ik even niet zo veel van me laat horen maar mijn internet doet het niet goed en is ontzettend lang bezig om deze site te downloaden.

Met mij gaat het goed. Ik ben nu 6 weken en 1 dag hihi. De misselijkheid begint nu te komen. Ik had eigeljk gehoopt dat ik dat over zou slaan hihi. Verder ben ik doodmoe. Ik kan amper mijn werkdag doorkomen. Gelukkig is het bijna weekend.

x

Deb

hallo

Hier ook weer eens even een berichtje van mij. Eigenlijk is hier alles rustig. Ben alleen snel moe maar ik heb nog vakantie. mijn laatste daagjes. maandag weer werken. eigenlijk zie ik er wel een beetje tegenop. weer 5 dagen vollop in de zorg. ben bang dat het zwaar zou worden. normaal ben ik dan al kei moe. dus we zullen het wel zien hoe het gaat. mag af en toe rusten 1/8 deel van mijn werk staat in de cao. we zullen het wel zien...
Voor de rest gaat het wel. mijn verkoudheid blijft ook nog een beetje aan kwakkelen even in de gaten houden anders ga ik volgende week toch echt even naar de huisarts ermee.

hoe is het met jullie verder. Tis vrij rustig hier.

Ik hoop zo dat we snel allemaal zwanger zijn. ik geloof best dat het k.. is om al die verhalen van die zwangeren te lezen terwijl het bij jou nog niet gelukt is. Maar ook voor jullie komt het snel!! hopelijk kunnen we het jaar hier goed afsluiten!
su6 allemaal

gr joke

Terug
Bovenaan