Halloooo, tijdens mijn worsteling om de vissticks zo heel mogelijk te houden, ff hier, hihih. Nanda hoe gaat het nu met je heup/bil, wel ff naar de dokter gaan hoor, want misschien kan fysio je ff wat verlichting geven en dat je er dan veel beter tegen kan.
Bloemetje, jou spreek ik regelmatig ff op msn, fijn om te horen dat jullie echo helemaal goed was meis. Doe je rustig aan met je werk enzo! Goed om jezelf denken hoor.
Fleur wat naar dat je bloeddruk steeds zo schommeld, gelukkig word het goed in de gaten gehouden allemaal.
Hier al twee middagen 's middags ff naar bed geweest en merk dat me dat goed doet. Teministe als ik het einde van de dag en de avond redelijk door wil komen en nog iets wil kunnen doen. Vanavond kookt mijn oma een grote pan soep, maar ik dacht vandaag en morgen alleen maar groente soep eten is ook niet goed. Dus ik maak er wat aardappelen en boontje bij, kijk wel wat ik ervan op krijg. En anders bewaren we dat gewoon netjes als het afgekoeld is in de koelkast. Hoeven we dat morgen alleen maar warm te maken. Ik denk soms wel na, hihih. Hier gelukkig niet meer die extreme misselijkheid. En kan nu wat meer genieten. Sinds vorige week maandag gelukkig nog niet weer door mijn heup geklapt (snel ff afkloppen) maar wel nog steeds pijn helaas. Maar goed we doen het ervoor hoor. Nu kunnen we nog eenbeetje genieten, als dalijk die dikke buik in de weg zit word het anders wat, hihih
Meiden hele fijne avond en tot snel maar weer!
Liefs Nathalie