overgewicht en zwangerworden deel 2

Nod lijsje Beautiful Girls!

Donja, 26 jaar                                3e ronde na mk  - 2de kindje       11-12-2008
Chanaty,  28 jaar                        4e ronde- 2de kindje                             20-12-2008

Het wachtbankje, meiden we
voor jullie!

We wachten nog ff rustig

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er nog niemand overtijd, kom op meiden!

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Tijgetje, 35 jaar                   2e ronde -   1e kindje        Uitgerekend: 20 febr 2009

Ester,     28 jaar                           3e ronde - 1e kindje         Uitgerekend: 13 april 2009

Bloemetje, 23jaar               4e ronde -   1e kindje         Uitgerekend: 17 april 2009
Nathalie, 24 jaar                  6e ronde -   1e kindje         Uitgerekend:  3 mei  2009    
Mama v.Stijn, 30 jaar          2e ronde - 2e kindje       Uitgerekend: 11 mei 2009
Fleur, 35jaar                              16e ronde - 1e kindje            Uitgerekend:  29 mei 2009
Maike Sanne,24 jaar  1e ronde na mk-1e kindje  Uitgerekend:  2 juni 2009
Nanda,  31 jaar                       1e ronde - 2e kindje          Uitgerekend: 11 juni 2009  
Joke, 27 jaar                                         14e ronde - 1e kindje        uitgerekend: 9 juli 2009
Debby, 26 jaar                            1e ronde - 1e kindje                    uitgerekend: 23 juli 2009

Verloskundige bezoekjes  

Nathalie
24-11-08                 controle om 15.50 uur
Nanda
09-12-08                  controle om  20:15 uur

Fleur
16-12-08               controle om 13.20 uur

Bloemetje
23-12-08                  controle om 14.30 uur

Afspraken voor de mooiste ECHO's

Nanda
21-11-08               termijn echo om 10:30 uur
Bloemetje
25-11-08               extra 20 weken echo om 11.15

Nathalie
15-12-08                 20 weken echo om  16.00 uur  

Fleur

09-01-09                 20 weken echo om 8.15 uur

Hi Meiden, ben ik ook weer ff. Had heel wat bij te lezen. Fijn om te lezen dat het goed gaat met iedereen. HIer en daar kwaaltjes, allemaal heel herkenbaar. Hier morgen alweer 17 weekjes zwanger de tijd gaat steeds sneller, ook al is dat in het begin nog moeilijk voor te stellen. Maandag weer controle bij de vk. Ben benieuw hoeveel ik gegroeid ben. Had deze week echt zo iets volgens mij groeit mijn buik niet echt meer. Maar de laatste paar dagen heb ik echt rekkende/trekkende pijn in mijn buik. Zal wel bandenpijn zijn, maar soms wel pijnlijk. We mogen maandag het hartje weer horen, daar kijk ik nu al naar uit.

Vorige week vrijdag heeft mijn broertje de sleutel van zijn huis gekregen dus daar een beetje wezen helpen met dingen die ik wel kan doen. Verder revalidatie therapie en niet veel puf. Maar dacht eerst ff kijken hoe het met de meiden gaat.

Chanty jammer dat je weer ongi bent geworden meis. Zijn nog maar 2 meiden op het nod lijstje, de zwangere lijst word steeds langer. Debby Gefeliciteerd meis. Kweet niet of ik dat al gedaan had.

Bloemetje heeft veel succes met nieuwe echo meis. Fleur goede echo, fijn om te lezen allemaal. En las dat je nu bij de gyn onder controle staat voor je bloeddruk, hoe hoog was die dan?

Misschien is het leuk om allemaal een bannertje te maken met hoever we zijn. Weet iedereen hoe dat werkt? Kan bij www.lilypie.com of andere sites, moeten jullie maar ff googlen. Want is wel leuk om bij te houden hoever iedereen is vind ik.

Liefs Nathalie

Donja, 26 jaar                                3e ronde na mk  - 2de kindje       11-12-2008
Chanaty,  28 jaar                        4e ronde- 2de kindje                             20-12-2008

voor jullie!

We wachten nog ff rustig

Glittersss * * * **

*

Tijgetje, 35 jaar                   2e ronde -   1e kindje        Uitgerekend: 20 febr 2009

Ester,     28 jaar                           3e ronde - 1e kindje         Uitgerekend: 13 april 2009

Bloemetje, 23jaar               4e ronde -   1e kindje         Uitgerekend: 17 april 2009
Nathalie, 24 jaar                  6e ronde -   1e kindje         Uitgerekend:  3 mei  2009    

Mama v.Stijn, 30 jaar          2e ronde - 2e kindje       Uitgerekend: 11 mei 2009
Fleur, 35jaar                              16e ronde - 1e kindje            Uitgerekend:  29 mei 2009
Nanda,  31 jaar                       1e ronde - 2e kindje          Uitgerekend: 11 juni 2009  
Joke, 27 jaar                                         14e ronde - 1e kindje        uitgerekend: 9 juli 2009
Debby, 26 jaar                            1e ronde - 1e kindje                    uitgerekend: 23 juli 2009

Verloskundige bezoekjes  

Nathalie
Nanda

Fleur

Bloemetje

Nanda
21-11-08               termijn echo om 10:30 uur
Bloemetje

Nathalie
Fleur                          

Hallo allemaal,

Jeetje er zijn nu inderdaad wel veel zwangere damen ha ha.
Nou ja hopen dat het straks voor iedereen zo mag zijn.
Hier nog steeds geen menstruatie maar heb ook niet het idee dat ik zwanger ben.
Verder gaat het met afvallen wel erg goed weer, ben nu bijna onder de 100 kilo en dat is wel fijn.
Begin volgend jaar moet ik weer naar het ziekenhuis als ik dan nog geen menstruatie heb dan zal ik weer voor onderzoeken moeten denk ik. Wel spannend allemaal.
Baal er wel beetje van maar probeer maar er niet zoveel mee bezig te zijn.

Groetjes Biba

Hi Meiden,

Biba wat naar dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt meis. Super dat je bijna onder de 100 kg weeg. *schouderklopje* en dikke knuff voor jou hoor! En we duimen gewoon nog voor je door in dit jaar en anders in het nieuwe jaar!

Hoe is het met iedereen? Allemaal leuk weekend gehad?

Hier wat meer tijd, omdat ik nu minder revalidatie heb. Tis heel verhaal wat ik jullie zal besparen. Maar het werkt allemaal averechts, om eerlijk te zijn. Nu is het alleen mijn ''nieuwe'' leventje indelen. Want steeds heel druk met afsprakan en revalideren en dat valt nu een beetje weg. En dan? Genieten van mijn zwangerschap, dat is 1 ding wat zeker is. Maar 's morgens om 8.30 uur op de bank zitten en tegen een plant aan zitten prate is ook niet echt wat hè, dag in dag uit. Dus ben eigenlijk op zoek naar iets wat ik gezien mijn beperkingen kan doen in mijn nieuwe vrije tijd.

Het weekend zitten neuzen op markplaats en heb hele mooie box gezien en leuke complete badset van bebe jou. Er staat genoeg troep op markplaats maar als je goed zoek vind je hele mooie goed uitziende dingen. Zo hebben we onze complete kinderwagen, buggy & maxi cosi daar weg enzo. En gisteren dus de box gehaald, die er erg mooi en stevig uit ziet met handige stevige wielen. En had op de badset voor de gein €25,- geboden, das echt spot goedkoop voor alles bij elkaar. Dacht gaat ze vast niet mee akkoord, maar wel dus, hihih. Incl. chocolade letters voor de kids. Dus wij helemaal blij en de kinders ook, had ook nog chocolade centjes gekocht. Ben helemaal blij met onze nieuwe spulletjes voor Uk.

Zo dat is voor de verandering een keer een heel lang verhaal van mij, hihih.

Wens jullie hele fijne week! Vanavond of anders snel kom ik wel ff langs om te vertellen hoe het bij de vk was. Dan hebben jullie ondertussen de kans om te vertellen hoe het met jullie allemaal gaat????

Liefs Nathalie

voor jullie!

We wachten nog ff rustig

Glittersss * * * **

*

Verloskundige bezoekjes  

Nathalie
Nanda

Fleur

Bloemetje

Bloemetje

Nathalie
Fleur                          

Hoihoi,

Hier gaat het vandaag gelukkig iets beter. Dit weekend was minder. Heel erge pijn in mijn bil/heup. Waarschijnlijk zit er een spier knel. En te veel gedaan dus harde buik. Die ook nog eens aan het trekken was. Heb de nachten amper geslapen, mijn hele rug is stijf geworden. Gelukkig heeft vriendje gister de boel goed los gemaakt en heb ik vannacht redelijk geslapen. Bijna pijn vrij. Dus dat houden we er een tijdje in.

Verder is mijn moeder ook ziek, dus hopelijk steekt ze niet iedereen aan. Helaas is de kleine meis al weer aan het hoesten... ach ja zo blijf je aan de gang.

Dit weekend mijn verjaardag vieren, ben pas volgende week jarig maar heb geen zin het door de weeks te vieren. En 2x naar Sinterklaas, denk dat je me zondagavond wel op kan vegen  maar het is ook allemaal erg gezellig!

Iedereen een hele fijne dag en Nathalie hoe was het bij de vk??

Liefs Nanda

PS. Heb mijn ticker er in gezet.

Hi Meiden, hier was ik ff weer om te vertellen hoe het bij de vk was gisteren. Ben er maar ff kort, want moet zo mijn broertje helpen met de vouwgordijnen in zijn nieuwe huisje. Even instructies geven en dan kan ik weer lekker naar huis, want volgens mij ben ik vandaag niet heel fit.

Bij de vk ging alles goed. Ik ben 0 kg aangekomen, dus helemaal trots. Na 17 weekjes zwanger maar 1 kg gegroeid dus dat gaat de goede kant op. Mijn bloeddruk was ook goed met 137 over 80 en heb het hartje weer mogen horen, wat toch wel het mooiste moment blijft!! Dus ging weer met een voldaan en tevreden gevoel naar huis.

Vanavond krijg ik bezoek van een vriendin, maar ik kom snel weer ff bij lezen en reageren. Sorry voor mijn ego berichtje.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan