overgewicht en zwangerworden deel 2

Nod lijsje Beautiful Girls!

Donja, 26 jaar                                3e ronde na mk  - 2de kindje       11-12-2008
Chanaty,  28 jaar                        4e ronde- 2de kindje                             20-12-2008

Het wachtbankje, meiden we
voor jullie!

We wachten nog ff rustig

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er nog niemand overtijd, kom op meiden!

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Tijgetje, 35 jaar                   2e ronde -   1e kindje        Uitgerekend: 20 febr 2009

Ester,     28 jaar                           3e ronde - 1e kindje         Uitgerekend: 13 april 2009

Bloemetje, 23jaar               4e ronde -   1e kindje         Uitgerekend: 17 april 2009
Nathalie, 24 jaar                  6e ronde -   1e kindje         Uitgerekend:  3 mei  2009    

Mama v.Stijn, 30 jaar          2e ronde - 2e kindje       Uitgerekend: 11 mei 2009
Fleur, 35jaar                              16e ronde - 1e kindje            Uitgerekend:  29 mei 2009
Maike Sanne,24 jaar  1e ronde na mk-1e kindje  Uitgerekend:  2 juni 2009
Nanda,  31 jaar                       1e ronde - 2e kindje          Uitgerekend: 11 juni 2009  

Joke, 27 jaar                                         14e ronde - 1e kindje        uitgerekend: 9 juli 2009

Debby, 26 jaar                            1e ronde - 1e kindje                    uitgerekend: 23 juli 2009

Verloskundige bezoekjes  

Nathalie
24-11-08                 controle om 15.50 uur
Nanda
09-12-08                  controle om  20:15 uur

Fleur
16-12-08               controle om 13.20 uur

Bloemetje
23-12-08                  controle om 14.30 uur

Afspraken voor de mooiste ECHO's

Bloemetje
25-11-08               extra 20 weken echo om 11.15

Nathalie
15-12-08                 20 weken echo om  16.00 uur  
Fleur                          
09-01-09                 20 weken echo om 8.15 uur

Hier ff van een update vanuit bed, want hier vanaf vanmorgen al steken in mijn buik, sosm erg harde buik, wat naar mijn rug trekt. Maar zal er allemaal wel bij horen, vandaag maar beetje rustig aan doen.

Hoe is het met iedereen hier. Nog maar paar meiden op nodlijstje, kan me idd voorstellen dat het niet altijd fijn is om onze zwangere verhalen te lezen. We leven nog steeds met jullie mee hoor.

Had ik hier al verteld dat ik in tijd van 17 weken zwanger zijn (inmiddels bijna 18) nog maar 1 kg gegroeid ben, goed hè? Ben er helemaal trots op, hihih

Wens jullie fijn weekend en tot snel maar weer!

Liefs Nathalie

ha nathalie

is knap nog maar 1 kg.
Ik ben sinds ik zwanger ben alleen nog maar afgevallen. ( komt natuurlijk ook dat ik ziek ben geweest.) ben er nu 12 kwijt in totaal. is al best netjes vind ik zelf.

gr joke

Dat is zeker netjes Joke. Kun je trots op zijn!
Tja als je moet spugen en veel misselijk bent dan gaat afvallen wel
Maar heb gelukkig nooit hoeven spugen dus afgevallen ben ik niet
Maar dat geeft ook niet, dat komt wel na de bevalling e.d.
Pff dat klinkt nog wel heel ver weg hoor, hihih

Liefs Nathalie

ha

ik heb niet veel hoeven te overgeven. ik ben gewoon ziek geweest. daarna heb ik er ook geen last meer van gehad.
Merk wel dat ik geen zin heb om te eten. gewoon geen honger. ik eet wel, maar gewoon veel minder.
maar dat is ook niet erg.

gr joke

Je moet wel genoeg binnen krijgen hoor meis. Idd gewoon beetje proberen te eten wat wel gaat. Hier ook periode gehad/soms nog wel, dat avond eten er helemaal niet door gaat. En idd ook niet veel honger. Heb nu ook nog maar 2 beschuitjes en een appel op, dus ook niet veel. Maar voel me gewoon niet zo lekker vandaag

Liefs Nathalie

Hoi,

Nathalie,
Jammer dat je je niet zo lekker voelt. En de harde buik en steken, wel in de gaten houden he meid? Afgelopen dagen druk geweest?

Joke,
Alleen nog maar afgevallen, ja, in begin hier ook, ik ben in 20 weken tijd nu 3kg aangekomen, valt ook nog onder de norm netjes.
Maar wel proberen te blijven eten he. Hier ook soms moeite mee hoor, gisteravond heeft me vriend het eten er werkelijk bijna in moeten duwen. Maar moest eten van hem.

Hier gaat het redelijk, vandaag een dag dat het meevalt met de pijn, maar ook lang op bed gelegen, en nog niet veel gedaan,eigenlijk niets. Merk wel dat pijn weer veel sneller terug is.
En gisteren behoorlijke baaldag gehad, niets lukte, alles was teveel. Loopt ook even niet zo lekker in de familie, en nog paar andere zaken, maar ach, dat redden we wel weer.
Eergisteren en gisteren voor eerst echt een schopje gevoeld, zat op de bank. haha. gister schoten de tranen me in de ogen, was zo speciaal.

en inderdaad, voor de meiden op de nod lijst, is het denk ik wel moeilijk om onze verhalen te lezen, maar meiden, melden jullie dat ook? Als het teveel word?

Liefs

Hoi Dames,

Ik zag dit topic staan en ik dacht ik laat ook even wat van me horen. Wij zijn nu ongeveer 4 of 5 maand bezig om zwanger te worden. En ik ben ook wat aan de zware kant. 1.65 en72 kilo ongeveer . Nu denk ik al een tijdje dat het misschien door mijn gewicht komt dat ik nog niet zwanger ben. Maar ik weet ook niet of het goed is om  te dieten als je zwanger wilt worden. Weten jullie hier misschien meer van?

Liefs Linda

Terug
Bovenaan