overgewicht en zwangerworden deel 2

Welkom Linda, het hoeft niet zo te zijn dat vanwege wat meer gewicht je nog niet zwanger bent meis. Slanke dennen kunnen er ook langer over doen. De meeste meiden worden tussen een half jaar & een jaar zwanger. Sommige helaas langer en andere veel korter. Waarom? Tja weet jij het, dan weten wij het ook. Je kan best nog wat kilo's afvallen als je zwanger wilt worden hoor. Streng dieeten is natuurlijk nooit goed om jojo effect te voorkomen. Misschien kun je er eens over praten met je huisarts, dat die je doorverwijst naar dietiste als je je daar fijn bij voeld. Maar uiteindelijk ben jij degene die het moet doen. Wellicht weet je zelf wel waar je valkuil ligt. Ontbijten en wisselend eten is altijd belangrijk.

Bloemetje wat bijzonder dat je de kleine hebt gevoeld meis. Hier nog steeds die steken dus ff de vk gemaild. Maar voel me gelukkig wel beter dan gisteren.

Hoe is het met iedereen?

Wens jullie allemaal hele fijne zondag!

Liefs Nathalie

Dank je wel Nathalie, ik ga proberen om geduld te hebben. Al het goede komt langzaam, zegt een vriendin van mij altijd. En daar probeer ik ook steeds aan te denken. Mocht het over een paar maand nog niet lukken, dan wil ik idd even naar de huisarts. Ik heb vanaf het begin af aan al het gevoel dat het niet helemaal goed zit. Maar dit gevoel kan ik niet goed plaatsen. En natuurlijk mag ik geen klagen hebben, als ik hier wel hoor hoe lang sommigen bezig zijn. We wachten het maar gewoon. Zitten nu in onze klusperiode,dus fingers crossed!!

Liefs Linda

Goedemorgen dames,

Ik heb eff een vraagje ik heb zo een last in me onderbuik en voornamelijk links rechts voel ik ook wel maar minder. Zou dat de bandenpijn kunnen zijn? En wat kan ik er het beste aan doen?
Sorry voor het korte berichtje maar moet naar me werk.
Groeten Fleur

Hoi,

Linda,
Succes, hoop dat het bij jullie snel lukt, en inderdaad, gewicht hoeft geen teken te zijn dat je niet zwanger kan worden. Ik ben 1m69cm en woog 105 kg ongeveer toen ik zwanger werd. Het was na vier maanden raak. Dus het hoeft niet zo te zijn dat gewicht daar een invloed op heeft.
Is voornamelijk bij heel zwaar overgewicht denk ik, maar zwaar overgewicht heb jij niet. Succes,

Nathalie,
heb je al reactie gehad van de verloskundige, en heb je er nu nog last van?

Fleur,
kan best bandenpijn zijn, en wat je daar tegen kan doen, rustig aan, en plotse bewegingen vermijden.
Tja, ook kort antwoord, maar meer is er niet aan te doen.

Hier gaat het goed.
x

Hallo dames,

Fijn dat het goed gaat met iedereen. Hier gaat het ook lekker. Kleine heeft geen bloedneuzen meer gehad (gelukkig). En is meer zichzelf aan het worden op peuterspeelzaal en kinderopvang. Ik heb het erg druk gehad met oppassen en mijn werk en familie. Nu weer heel even rust. Ik voel me alleen niet zo lekker. Is nu al een week zo. Volgende week is mijn NOD datum, dus nog ffe afwachten en geduld hebben. Ik ben 's avonds en 's ochtends vaak misselijk. En dat had ik van de zomer ook voordat ik mk kreeg. Dus wie weet. Ik hoop dat het deze keer dan wel goed gaat. Volgende week horen jullie het wel van me.
Dikke Kus Donja

Hi,

Donja,
Ik ga duimen voor je meid. Zou wel erg mooi zijn, met de kerstdagen zwanger zijn. Ik denk aan je, en ga mn duimen overuren laten doen.
En fijn dat het met kleine ook goed gaat en zichzelf word op de kinderopvang, is wel zo fijn als je je kleintje achter moet laten.

Liefs

quote: joke18981 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-11-2008 13:29:16'));

Nod lijsje Beautiful Girls!

Donja, 26 jaar                                3e ronde na mk  - 2de kindje       11-12-2008
Chanaty,  28 jaar                        4e ronde- 2de kindje                             20-12-2008

Het wachtbankje, meiden we
voor jullie!

We wachten nog ff rustig

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er nog niemand overtijd, kom op meiden!

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Tijgetje, 35 jaar                   2e ronde -   1e kindje        Uitgerekend: 20 febr 2009

Ester,     28 jaar                           3e ronde - 1e kindje         Uitgerekend: 13 april 2009

Bloemetje, 23jaar               4e ronde -   1e kindje         Uitgerekend: 17 april 2009

Nathalie, 24 jaar                  6e ronde -   1e kindje         Uitgerekend:  3 mei  2009    

Mama v.Stijn, 30 jaar          2e ronde - 2e kindje       Uitgerekend: 11 mei 2009
Fleur, 35jaar                              16e ronde - 1e kindje            Uitgerekend:  29 mei 2009
Maike Sanne,24 jaar  1e ronde na mk-1e kindje  Uitgerekend:  2 juni 2009
Nanda,  31 jaar                       1e ronde - 2e kindje          Uitgerekend: 11 juni 2009  

Joke, 27 jaar                                         14e ronde - 1e kindje        uitgerekend: 9 juli 2009

Debby, 26 jaar                            1e ronde - 1e kindje                    uitgerekend: 23 juli 2009

Verloskundige bezoekjes  

Nathalie
24-11-08                 controle om 15.50 uur
Nanda
09-12-08                  controle om  20:15 uur

Fleur
16-12-08               controle om 13.20 uur

Bloemetje
23-12-08                  controle om 14.30 uur

Afspraken voor de mooiste ECHO's

Bloemetje
25-11-08               extra 20 weken echo om 11.15

Nathalie
15-12-08                 20 weken echo om  16.00 uur  
Fleur                          
09-01-09                 20 weken echo om 8.15 uur

Hi Meiden was ik ook weer ff. Fleur die steken kan heel goed bandenpijn zijn hoor heb ik ook. Had zaterdag last van harde buiken en totaal niet lekker. Maar dat gelukkig niet echt meer. Wel die vervelende steken. Vk zegd dat ik wat rustig aan moest doen. Mijn urine is gecontroleerd op blaasonsteking maar dat was allemaal goed.

Oeps ik ben vergeten wat er nog meer getypt is, hahah. Wou jullie ff fijne avond wensen.
Oh jaa Donja succes ik voelde me voordat ik zwanger raakte de week na mijn ei grieperig, maar zette niet echt door.

Linda hoe gaat ie daar?

Hoe is het de andere zwangere & niet zwangere meiden?

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan