overgewicht en zwangerworden deel 2

Ik bedoel de 15de hehe.

Ben helemaal van slag af

Dacht dat het al de 15de was

Dikke kus Donjadocument.write(friendlyDateTimeFromStr(''));

Sorry dat ik allang niet meer geweest ben. Vanmiddag idd echo, en kom zo snel mogelijk vertellen okay. Mijn schoonouders zijn hier sinds zaterdag en moeten vanavond terug, want mijn schoonpaps moet morgen weer werken. De echo is om 16.00 uur dus dat duurt ff en daarna hapje eten en wil graag nog ff langs mijn ouders. Morgen moet ik naar dietiste, dus ben benieuwd!

Liefs Nathalie

Hallo dames,

Nou ik heb een test gedaan gisteravond maar dat rotstaafje is volgens mij niet goed ofzo. Hij gaf helemaal niks aan gisteravond. Vanmorgen keek ik er naar en zag 2 lichte streepjes. Ik ga wel nog een test doen van de week. Maar mijn gevoel zegt dat ik echt ZWANGER ben. Ik voel me goed, geen last van misselijkheid. Moet wel vaak plassen, en af en toe flink trek in bepaalde dingen en last van gevoelige borsten. Ik moet zo naar me werk toe maar me mannetje is nog niet thuis en daar wacht ik nu op. Kleine is lekker Diego aan het kijken. Ben benieuwd wat hij ervan gaat vinden vooral als mijn buik dikker gaat worden. Nou dames tot de volgende keer maar weer.
Dikke Kus Donja

Hoi,

Donja,
Spannend, alleen zou ik niet op test van gisteren vertrouwen meid. Je moet het na bepaalde tijd lezen, daarna geld hij niet meer.
Maar spannend dat je het idee hebt dat het echt raak is.
Ben benieuwd meid.

Nathalie,
hoe was de echo?

Liefs

hallo dames,

Nou ik laat ook weer eens wat van me horen. Heb griep gehad en druk op het werk nu de december maand en dan in een supermarkt je kent het wel. Maar alles goed met allemaal?
Nou met ons wel we zijn vandaag bij gyn geweest en alles was goed me bloeddruk was 152/98 nog wel hoog maar hij zei er niks van alleen me suiker in me urine was te hoog dus gelijk bloedprikken en dan maar hopen dat het goed is. Zal wel tel krijgen als het niet zo is denk ik. De echo was goed het kleintje zwom vrolijk in het rond en het hartje klonk weer super de arts is te vreden. Ik ben wel weer 8 ons afgevallen maar dat vond hij niet zo erg.
Nou volgend jaar weer terug.

Groeten en fijne dagen als ik niemand meer spreek.
Kus en knuf
Fleur

quote: joke18981 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-12-2008 14:55:39'));

Nod lijsje Beautiful Girls!

Donja, 26 jaar                                3e ronde na mk  - 2de kindje       11-12-2008
Chanaty,  28 jaar                        4e ronde- 2de kindje                             20-12-2008

Het wachtbankje, meiden we voor jullie!

We wachten nog ff rustig

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er nog niemand overtijd, kom op meiden!

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

Tijgetje, 35 jaar                   2e ronde -   1e kindje        Uitgerekend: 20 febr 2009
Ester,     28 jaar                           3e ronde - 1e kindje         Uitgerekend: 13 april 2009
Bloemetje, 23jaar               4e ronde -   1e kindje         Uitgerekend: 17 april 2009

Nathalie, 24 jaar                  6e ronde -   1e kindje         Uitgerekend:  3 mei  2009    

Mama v.Stijn, 30 jaar          2e ronde - 2e kindje       Uitgerekend: 11 mei 2009
Fleur, 35jaar                              16e ronde - 1e kindje            Uitgerekend:  29 mei 2009
Maike Sanne,24 jaar  1e ronde na mk-1e kindje  Uitgerekend:  2 juni 2009
Nanda,  31 jaar                       1e ronde - 2e kindje          Uitgerekend: 11 juni 2009  

Joke, 27 jaar                                         14e ronde - 1e kindje        uitgerekend: 9 juli 2009

Debby, 26 jaar                            1e ronde - 1e kindje                    uitgerekend: 23 juli 2009

Verloskundige bezoekjes  

Nathalie
24-11-08                 controle om 15.50 uur
Nanda
09-12-08                  controle om  20:15 uur
Bloemetje
23-12-08                  controle om 14.30 uur
joke
24-12-08                  eerste afspraak om 11 uur!!
Fleur    
13-01-09               controle om 14.20 uur

Afspraken voor de mooiste ECHO's

Bloemetje
25-11-08               extra 20 weken echo om 11.15
Nathalie
15-12-08                 20 weken echo om  16.00 uur  
Fleur                          
09-01-09                 20 weken echo om 8.15 uur  

Hoi,

Donja,
Nogmaals gefeliciteerd met zwangerschap. Berichtje waarin je dat vertelde is er weer vanaf. Aaargh. Dus nogmaals meis. Gefeliciteerd.

Fleur,
Fijn dat alles er goed uitziet, alleen nog ff spannend van je suiker. Hoop dat dat goed is meid.

Heb vandaag pretecho laten maken.
De echo was erg mooi, zeer duidelijk. Echt leuk om te zien.
Ik
kon   zien wat het geslacht is. haha, geen twijfel over
mogelijk. Deze keer heeft kindje het heel goed laten zien.
Is een erg druktemakertje, maar dat merk ik laatste dagen ook wel goed hoor. Haha.
Op het eind van de echo had kleintje ook de hik, wat was dat schattig om te zien, hihi. Erg mooi dus.

Liefs

Terug
Bovenaan